we?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waren we maar eeder in deze vorm gekomen
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
krijg sms van een psv-er om de eindstanden ...
... geen leuker vermaak ....
Whehe, ik zou de doelpuntenmakers er als service ook maar bij doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Steeven het volgende:
Waarom speelt Ajax niet het hele seizoen zo.
Het is gewoon een behoudende, angstige coach... elke ploeg die hij onder zijn hoede kreeg is minder gaan scoren en moeizamer gaan winnen... dat zegt genoeg denk ik...quote:
Bullshit natuurlijk, ik word liever kampioen dan twee wedstrijden winnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:
quote:"Ajax is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Amsterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Ajax in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Normaal gesproken krijg ik altijd smsjes van een maat die voor PSV is als Ajax weer eens punten heeft laten liggen, het is nu heerlijk stilquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
OMFGquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
troost je ermeequote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG![]()
Zo lang niet meer kampioen en dan nog durven zeggen dat je het gewend bent..![]()
En PSV heeft ook gewonnen van Ajax en Az (1e wedstrijd toch?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |