Kan met de jaren komen, moet hij goed aan werken.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij is goed dit seizoen inderdaad, al vraag ik mij af of hij niet fysiek tekort komt voor de echte top.
En dat zouden die Joden nietdoen wil je zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Adidah het volgende:
Kom op voor de 0 - 6!!!!!!!!!!!!!1
Er zal best een kern van waarheid inzitten in het verhaal van Derksen, het werd door Ten Cate ook niet ontkent... maar ik denk dat je daar als volwassenen uit kunt komen in zo'n groep... en vandaag was hetquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PEREZ PEREZ PEREZ PEREZ. Fucking dikke pad van een Derksen en maar opstoken, Prachtig hoe de ploeg om Perez omfermt na de goal.
Derksen is echt een goede graadmeter. altijd zijn voorspelling gewoon omdraaienquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PEREZ PEREZ PEREZ PEREZ. Fucking dikke pad van een Derksen en maar opstoken, Prachtig hoe de ploeg om Perez omfermt na de goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |