Wees gegroet Koffie,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:50 schreef BrandX het volgende:
Ja hoor, MPG, het is u vergeven. Zeg nu maar snel 10 wees-gekoffied op en uw zonden zijn de wereld uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet even mee uit leedvermaakt
Slaap lekker BrandXquote:
woooooow......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen als je aardig bent...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:06 schreef hele_nare_user het volgende:
Als ik WALG van koffie of thee... mag ik dan ook meeposten?
alleen als je een hele nare user bentquote:Op zondag 18 maart 2007 00:06 schreef hele_nare_user het volgende:
Als ik WALG van koffie of thee... mag ik dan ook meeposten?
zo ergens tusen half 8 en 8 uurquote:
Echt wel.. is het aan hem om het op de juiste manier te combinerenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.. is het aan hem om het op de juiste manier te combineren![]()
Na.. kind of.. zwemles geven bij mijn zwemclub (vrijwillig dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mhhhh id vroeg voor zondag ochtend......moet je werken..
![]()
cool...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Na.. kind of.. zwemles geven bij mijn zwemclub (vrijwillig dus)
je bent er...quote:Op zondag 18 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Hier ben ik weer.![]()
Zo smaakt jullie de koffie nog steeds.
Caffeïneshot is het BrandXquote:
Ben jij iemand die daar voor open staat? Ben er altijd een beetje skeptisch over.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga morgen naar een paranormale beurs.......ben erg benieuwd...
![]()
ik sta er idd open voor....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben jij iemand die daar voor open staat? Ben er altijd een beetje skeptisch over.
Nee hoor, ik ben er nog steeds.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent er......en nu ben je weer weg...
![]()
jaja....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog steeds.![]()
En ik blijf nog.![]()
Serieus? Haunted house?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik sta er idd open voor.......heb zoveel meegemaakt op dit gebied....
![]()
heb idd "last" van "iets" in mijn huisje....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Serieus? Haunted house?Krijg altijd wel kippenvel als ik dan zulke docu's zie over spookhuizen, maar ja is natuurlijk ook allemaal beetje aangedikt, denk ik
![]()
Brrr, creepyquote:Op zondag 18 maart 2007 02:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb idd "last" van "iets" in mijn huisje.......maar heb ook dingen gezien en gehoord wat eigenlijk niet konden....ben er asoluut niet bang voor....
...ook zijn er mij een paar dingen voospeld die allemaal zijn uitgekomen...
...morgen weer een aantal vagen stellen....
![]()
Je hoeft van mij niet weg hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......net als ik slapen wil....
![]()
is idd een goed id....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Brrr, creepy![]()
Vraag haar/hem eerst maar wat je favoriete drankis, dan weet je gelijk of je een goede voor je hebt
![]()
SANDER...JE HEBT EEN UI...!!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 02:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet weg hoor.
Dan blijf je gezellig bij deze meute.![]()
HAHAHA jij bent de eerste die het volgens mij opvalt.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SANDER...JE HEBT EEN UI...!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zeker omdat we DIT aan jou te danken hebben....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
HAHAHA jij bent de eerste die het volgens mij opvalt.![]()
Het moest er toch een keer van komen hé.![]()
![]()
De Caffeine in koffie is de drugs !!!!quote:
Wat vind je eigenlijk van mijn Avatar ????quote:Op zondag 18 maart 2007 02:52 schreef erkel het volgende:
Na lang wikken en wegen, veel onderzoek en vele enquetes kwam deze UI eruit rollen Sander ?
een compliment is ook welkom hoor....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:52 schreef erkel het volgende:
Na lang wikken en wegen, veel onderzoek en vele enquetes kwam deze UI eruit rollen Sander ?
en toen bedacht je je: Het is eigenlijk heel simpel...I (L) koffie![]()
Vond die automaat die ik in avatar vorm aan je aanbood mooier, maar dit is ook heul nie slechtquote:Op zondag 18 maart 2007 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van mijn Avatar ????
Ben je jaloers haha, deze is véél mooier.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Vond die automaat die ik in avatar vorm aan je aanbood mooier, maar dit is ook heul nie slecht![]()
Was ie al heurquote:Op zondag 18 maart 2007 02:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een compliment is ook welkom hoor....![]()
mannen....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ie al heurben niet zo complimenteus
![]()
Daarom is een compliment van jou altijd welkom bij mij hoor !quote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ie al heurben niet zo complimenteus
![]()
Wat zou de wereld dan een liefdevolle plek zijnquote:
Hartelijk bedankt mijn koffievriend.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat zou de wereld dan een liefdevolle plek zijn![]()
Maar het compliment is wel gemeend Sander, mooie avatar![]()
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt mijn koffievriend.![]()
Drink je er nog één of niet meer ????
koffie is op....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:03 schreef erkel het volgende:
Kan je er voorlopig weer ff tegen aan Sander![]()
@Juon: die koffie moet je nu wel opdrinken, weggooien is een grove verspilling
Het is 7 over 3 's nachts, ik mag toch wel een beetje rustig aan doenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:04 schreef Sander170 het volgende:
Krijg ik nog aub antwoord erkel ????
tja ben een vrouw weet je nog.....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?
Je woont toch in een grote stad Juon? Pizza bestellen![]()
Mijn laatste zwarte goud heb ik net een kwartiertje geleden opgedronken.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?
Je woont toch in een grote stad Juon? Pizza bestellen![]()
Nee, tempo erin houden !quote:Op zondag 18 maart 2007 03:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is 7 over 3 's nachts, ik mag toch wel een beetje rustig aan doen![]()
Nachtelijke trek...hoe herkenbaar, maar verder kan ik je niet helpenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie is op......maar kheb nu heel errg honger....
....
![]()
Nou deze nacht, houd ik het voor gezienquote:Op zondag 18 maart 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, tempo erin houden !
Altijd hé de nacht door knallen, daar geniet ik van en dat is me leven haha.![]()
Slaap lekker vriend.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou deze nacht, houd ik het voor gezien
trusten Sander en Juon, tot morgen![]()
ik weet wel wat lekker is....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Lekkaaah, op broodSjit, nu krijg ik ook honger...maar ga toch liggen
8 uur zo vroeg, wat staat er bij jou op de planning dan ????quote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
welterusten Erkel....slaap lekker en droom zacht...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet eigenlijk ook..wekker gaat over 5 uurtjes...![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Slaap lekker vriend.![]()
En ga maar lekker over het zwarte goud (koffie) dromen en tot morgen.![]()
moet eerst een paar bakkie doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 03:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
8 uur zo vroeg, wat staat er bij jou op de planning dan ????
Op mijn koffiebeker leggen doe ik ook, maar word een stuk minder warm hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal ik doenstroopwafels boven de koffie warm laten worden, veul lekkerder
![]()
Wat een rot tijd zeg en dat dan nog wel op een zondag ochtend bah.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet eerst een paar bakkie doen...![]()
![]()
![]()
..dan ff opruimen (mijn kids komen weer bij me...
) en daarna naar een paranormale beurs....
![]()
Maar ziet er wel leuk uit: Pik zwarte koffie, tis overduidelijk koffie.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
die je nu hebt is veel leuker.......kopje koffie is zooooo standart.....
![]()
zeker meer opvallend...quote:Op zondag 18 maart 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ziet er wel leuk uit: Pik zwarte koffie, tis overduidelijk koffie.
En ja zag er wel leuk uit.
Maar die ik nu al heb ziet er veel overzichterlijker uit, meer opvallend denk ik.![]()
Dan herkennen jullie me voortaan direct stukken beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zeker meer opvallend......felle kleuren doen het altijd goed...
![]()
Zie je morgen weer, slaap ze.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
idd........maareuhhhh denk dat ik maar mijn oogjes even dicht ga doen....
...veel plezier nog...slaap lekker en tot morgen waarschijnlijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
eieren zijn best zwaar op de maag zo 's nachts...![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 02:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Caffeïneshot is het BrandX![]()
![]()
Net thuis, gelukkig was het huis al leeg toen ik thuis kwam![]()
Morgenavond ff sporten, kan ik helaas voetbal niet zienMaar ach 's avonds in de herhaling dan maar
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
x9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!![]()
Jazeker, wel wat hoofdpijn maar dat had ik gister al. Hoe was jouw nacht?quote:Op zondag 18 maart 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
goedemorgen, Lenny! Lekker geslapen zie ik?
helemaal mee eens....quote:Is dit nu het officiele Koffie SC gebed? Want in dat geval moet hij natuurlijk wel in de OP!
Zometeen, lig nog in bed met mn laptopquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
in bed met laptop? Ik ook..Ware het niet dat het hier al half vijf in de namiddag is, maar het bed zit wel fijn.
ok..3 mensen in bed met hun laptop....quote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
in bed met laptop? Ik ook..Ware het niet dat het hier al half vijf in de namiddag is, maar het bed zit wel fijn.
Ik denk Indonesië ?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..3 mensen in bed met hun laptop....![]()
waar woon je dan...?
...En welkom in deze SC natuuriljk!quote:Op zondag 18 maart 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
jeps.. daaro
en de koffie is vaak Nescafe oplos-dinges.. maar prima te drinken
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
kutweer.. dat heb ik allang niet gehad zeg
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
...En welkom in deze SC natuuriljk!![]()
Het wordt een heel internationaal Koffie SC zo, Frans en Indonesisch reeds present![]()
hier met die zon.....quote:Op zondag 18 maart 2007 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Het waait hier wel verschrikkelijk hard hoor ik, maar regen lijkt he tniet op, ik zie zon voorbij de gordijnen komen
veel plezier ..en tot gauw..quote:Op zondag 18 maart 2007 11:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ook zo weg. Drie van onze jongens moeten boksen in Sliedrecht! Ben vanaaf laat pas terug denk ik en weet niet of ik nog hier langs kom. In dat geval alvast tot morgen!![]()
Oeh laat me even weten hoe ze het gedaan hebben, dat vind ik wel interessantquote:Op zondag 18 maart 2007 11:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ook zo weg. Drie van onze jongens moeten boksen in Sliedrecht! Ben vanaaf laat pas terug denk ik en weet niet of ik nog hier langs kom. In dat geval alvast tot morgen!![]()
ja, dank je.. als ik tijd heb kom ik zeker wel vaker.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
...En welkom in deze SC natuuriljk!![]()
Het wordt een heel internationaal Koffie SC zo, Frans en Indonesisch reeds present![]()
ik heb in ruim 8 maanden 1 dag gehad vrijwel zonder zon en maar 25 graden. brrr... frisjes is datquote:Op zondag 18 maart 2007 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
M'n vriend zit in Brasil. Krijg ik gister een SMS-je dat het daar geen mooi weer isDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]()
Hoi BrandXquote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef BrandX het volgende:
OP is aangepast (Joehoe, crossover, svp de OP-site aanpassen O-) )
@ boem: hier werd ik wakker met de regen kletterend op het raam, maar inmiddels komt er wat blauwe lucht door de wolken heen gebroken, met een sporadisch zonnestraaltje. Dus het beloofd beter te worden!![]()
geen noemenswaardige kater, wel een grafsmaak in m'n bek, vanwege de vieuxquote:Op zondag 18 maart 2007 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
môge eer-ik, alles flex? Beetje goede avond gehad gisteren?
Uiteraard is dit het officiele Koffie-SC gebed. Het aloude weesgegroetje omgeschreven tot een verering van ons Dagelijks Bakkie Troostquote:Op zondag 18 maart 2007 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit nu het officiele Koffie SC gebed? Want in dat geval moet hij natuurlijk wel in de OP!![]()
![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, regen hier. je wordt er nat van zeg.. Maar de bliksems zijn erg mooi, dus ik geniet maar gewoon met de ramen open. Koffie komt eraan ruik ik wel
quote:
Tank ff bij met een bakje koffie en laat dan de verhalen maar komenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja goed......heel veel gehoord..moet nu alles ff op een rijtje zetten...ben helemaal leeg..
![]()
bijtanken met koffie gebeurd al....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tank ff bij met een bakje koffie en laat dan de verhalen maar komen![]()
hey...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
Hoi MPG, hoi JJ, hoi OA
JJ, wat voor beurs ben je geweest dan?
Lees het zo allemaal wel
da's niet fijn, wakker worden omdat je zelf nat wordtquote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook
Ik werd 'vanochtend' wakker doordat het naar binnen regende, zo op m'n hoofd
Vrij kut.
Heb je niet wat flexe foto's van die bliksems daar
veel plezier.....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
KIIIIIMIIIIIIII. En dan nu naar Bloodhound Gang. Zonder koffie
.
HF (of HJquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
.
Succes met de avond doorkomen dan...quote:
Waarom zou ik gaan lachen..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey......Paranormale Beurs....
![]()
nou niet lachen he...![]()
Have funquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
.
Lijkt mij erg raar als al die lui zoveel over je kunnen vertellen...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
Het grote zondagmiddag avontuur van JJ...
Behoorlijk kut wakker worden iddquote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's niet fijn, wakker worden omdat je zelf nat wordt
Bliksem hier is vaak moeilijk omdat het knoer-hard regent valt er niets te zien.. en andere dagen is het gewoon een dikke wolk met wat weerlicht erachter. Ik heb mijn statief nog niet gebruikt. Eens afstoffen dat ding.
Volgende keer dus eens proberen.
Same here.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij erg raar als al die lui zoveel over je kunnen vertellen...![]()
ondanks je verhaal blijf ik sceptisch... totdat ik het zelf een keer heb meegemaakt.. maar dat zal er niet snel van komen, omdat ik er niet echt voor open sta...![]()
Edit: nee, ik lach je dus nu niet uit!![]()
Dat dan weer wel ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk.....je vraagt je toch af hoe ze die info allemaal kunnen hebben...![]()
Mja, daar heb je dan weer gelijk inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk.....je vraagt je toch af hoe ze die info allemaal kunnen hebben...![]()
Kortom, de volgende keer ga je uit nieuwsgierigheid mee met JJquote:
Zit net nog even het begin van dit deeltje door te lezen en ik kom een nieuwe UI tegen...quote:Op zondag 18 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Hier ben ik weer.![]()
Zo smaakt jullie de koffie nog steeds.
Datum, tijd??quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kortom, de volgende keer ga je uit nieuwsgierigheid mee met JJ
Koffie-SC meet op een paranormaalbeurs![]()
Dadelijk maar weer eens de OP aanpassen danquote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zit net nog even het begin van dit deeltje door te lezen en ik kom een nieuwe UI tegen...is ie van Sander!
Heel netjes in de geest van dit topic!![]()
Het houdt je wel van de straat hequote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dadelijk maar weer eens de OP aanpassen dan
Sander, Boem-Dikkie en Indahnesia.com er effe bijvoegen
Ik ben niet op de hoogte van die beurzen, ben ook niet into dat paranormale. Een meet daarentegen lijkt me wel weer een leuk idee, maar daar heb ik eigenlijk nog geen concrete ideeën overquote:
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Een meet daarentegen lijkt me wel weer een leuk idee, maar daar heb ik eigenlijk nog geen concrete ideeën over
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!![]()
Met z'n allen het huis van JJ op z'n kop zetten... Eten bij JJ![]()
smakelijk eten....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef OA het volgende:
Ik ga nu ff een stokbroodje eten, met smeersels, etc!![]()
Daarna ff nasi maken, voor bij de Indise sukadelappen!![]()
![]()
Vervolgens (na 8-en) weer een lekker bakkie!![]()
Oeh, reminds me, ik heb nog een stokbrood met kruidenboter in de oven liggenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef OA het volgende:
Ik ga nu ff een stokbroodje eten, met smeersels, etc!![]()
Daarna ff nasi maken, voor bij de Indise sukadelappen!![]()
![]()
Vervolgens (na 8-en) weer een lekker bakkie!![]()
* zegt:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
mag ik
[afbeelding]
als voorstel doen als nieuwe header?
doe je de kruidenboter al op de stokbrood als ie in de oven gaat....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, reminds me, ik heb nog een stokbrood met kruidenboter in de oven liggen
Sterker nog, het zit er al inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe je de kruidenboter al op de stokbrood als ie in de oven gaat....![]()
ik zal maar mijn mond houden over de smaak van Nederlanders....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sterker nog, het zit er al in
Het stokbrood is gesneden zeg maar, niet helemaal door, met kruidenboter ertussen, gooi dat in de oven, en het trekt echt in het brood
Topspul, kost 35 cent bij de supermarkt (ligt in de vriezer)
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef OA het volgende:
Tot straks!![]()
Deze komt wel vol vanavond, ik heb er vertrouwen in!![]()
Ik ook, we zijn weer lekker op dreefquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef OA het volgende:
Tot straks!![]()
Deze komt wel vol vanavond, ik heb er vertrouwen in!![]()
Goed plan...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!![]()
Met z'n allen het huis van JJ op z'n kop zetten... Eten bij JJ![]()
Oh, maar dit kán je niet vies vinden...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal maar mijn mond houden over de smaak van Nederlanders.......maar ach als je het maar lekker vindt....
![]()
ik zeg niet dat het niet lekker is....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, maar dit kán je niet vies vinden...
Zal dalijk even een fototje maken
Nee, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet lekker is.......maar ik vind het stokbrood hier niet echt naar stokbrood smaken....
kom maar op met je foto's...
![]()
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezenquote:
de wat moet je ff terug lezen idd (vorige topic...) de waar...lijkt me duidelijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezen![]()
en vriend en ik (hij is ook Frans) praten er vaak over om een echte Franse bakkerij in Nederland te openen....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik je gelijk in geven.
Weet je, ik had laatst, (zaterdag) een set croissantjes gehaald bij de hoogvliet, en ik dacht echt:
Verschrikkelijk lekker waren die.
En dat, terwijl je in nederland eigenlijk geen fatsoenlijke krozant kan halen, alles is hier echt van karton ofzo
Meestal zijn ze niet te douwen die dingen hier...
oh ja...!!!! en de wie..tja.....ons koffie-club natuurlijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezen![]()
Heb net een aantal deeltjes doorlopen.. (wilde een likje postenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de wat moet je ff terug lezen idd (vorige topic...) de waar...lijkt me duidelijk.....de wanneer moet nog afgesproken worden...duseuhhh...iemand een voorstel....
?
* klant 1 meldt...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en vriend en ik (hij is ook Frans) praten er vaak over om een echte Franse bakkerij in Nederland te openen....![]()
...vlgens mij kan het zeker lopen...
![]()
PSV-Ajax..quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef OA het volgende:
Ik hou niet van voetbal...maar Ajax - PSV...
1 - 5
![]()
morgen ff collega's + een vriend uitlachen...![]()
prutsers...![]()
Daar neem ik straks een bakkie op...![]()
had het goed voor me... verkeerd ingetypt...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
PSV-Ajax..![]()
Wel geniaal dat PSV verloren heeft. Kan ik morgen tegen al die sjaggo gezichten aankijken
Hmm.. in 6,7,8 en 9 alleen een uitnodiging voor een cafe-latte gevonden... Was in deel 6...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb net een aantal deeltjes doorlopen.. (wilde een likje posten) maar kon het zo snel niet vinden... succes dus met zoeken...
![]()
hij is vet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Effe aan gekloot, wat vinden jullie ervan...
moet er nog wat veranderd worden?
zal ik het dan maar zeggen....?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm.. in 6,7,8 en 9 alleen een uitnodiging voor een cafe-latte gevonden... Was in deel 6...
(ja dit is ook een geheugensteun voor verder speurwerk mijnerzijds)
Graagquote:
hoe bedoel je 'overschot' aan posts?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag, alhoewel het geconcentreerd lezen van al die topics ook wat heeft brengt het overschot aan posts het onvermijdelijke probleem van "door de bomen het bos niet meer zien" met zich mee.
ik weet het..sorry....ik zie het altijd te laat...vergeef me...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
je blijft zowel mijn echte, als username consequent verkeerd schrijven he...
Ok. thnx voor de info.. zo istie wel duidelijk jaquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....
![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
tja dan moet je het wel lezen he....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
ik heb er zojuist 4x300=1200 doorgelezen.... heel leuk, maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en had je gewild dat er minder geouwehoerd werd...![]()
uiteraard juich ik het ouwehoeren in deze topicreeks meer dan toe, en wacht ik dus met smart op het antwoord van JJ
't is je vergeven meidquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet het..sorry....ik zie het altijd te laat...vergeef me...![]()
Ik heb het ook maar even in de (vernieuwde) OP gezetquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja dan moet je het wel lezen he....![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig.......was ff heel erg in paniek...
![]()
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggenquote:
ja maar het is niet de bedoeling dat "iedereen" zich aangesproken gaat voelen...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even in de (vernieuwde) OP gezet
Scheelt weer zoeken
jaloers....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggen?
Of moet je daarvoor een ernstigere zonde begaan?
Het betreft ook de Die-Hard-KOFFIE-SC-gangers toch....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar het is niet de bedoeling dat "iedereen" zich aangesproken gaat voelen...
maar het is wel cool...en het scheelt idd zoeken...![]()
Ik lees alles mee, alleen ben ik niet zo van het onthouden... oftewel, als ikiets weer wil weten moet ik het opzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja dan moet je het wel lezen he....![]()
Hmmm, daar zeg je me watquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggen?
Of moet je daarvoor een ernstigere zonde begaan?
eigenlijk wel een beetje jaquote:
nee...dat niet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees alles mee, alleen ben ik niet zo van het onthouden... oftewel, als ikiets weer wil weten moet ik het opzoeken
is goed..tot strkjes....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
mensen, ik ga weer even mijn zondag avond ritueel plegen, spreek jullie vanavond wel weer
dat blijkt wel weerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...wij vrouwen zijn gewoon sneller....![]()
Dat die er nog niet in staatquote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef OA het volgende:
Eer-ik: nog een linkje voor in de OP...
De wikibijdrage over koffie!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
Tis zo rustig hier, ik denk dat ik maar es een bakkie ga doen
Avond.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond iedereen.![]()
Koffie verslaafde Sander is er weer.![]()
As a result.... MPG, 5x een Wees-gekoffied, foutloos gespeld, aub!!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandsche taal.![]()
Heel hartelijk bedankt.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Avond.![]()
Zoals een stuk of tig posts hierboven al vermeld... je UI is dit topic waardig!![]()
![]()
![]()
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
Lol, MPG mag alweer aan de Wees-gekoffied!![]()
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Sander170 het volgende:
Deze vond ik ook wel wat als UI / Avatar:
[afbeelding]
![]()
Hoe kom je nou weer bij bier huhquote:Op zondag 18 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...![]()
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij bier huh![]()
Er staat ook Coffee en bier is niet warm.
Kom mooi uit ik lust ook graag bier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat.....maar als je em ff snel bekijkt is het net alsof ie over gaat..de kleuren en zo...
..shnappie....?
![]()
Alvast feli!!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh...
heb mezelf er gisteren wel op betrapt ja...
Het was frisjes buiten bij de CPC loop, en ik zei: kom, laten we even gaan koffiën, worden we vanzelf weer warm...
![]()
![]()
![]()
![]()
Want warm werden we!![]()
Potverdriedubbeltjes, hier val ik door de mand met mijn Limburgse afkomst. Nou ja, hoewel het in correct Nederlands "believen" behoort te zijn, zal ik u allen verblijden met een vijfvoudig wees-gekoffied:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandse taal.![]()
Alleen als we Starbucks ook meer gaan gebruiken hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
En het moet per 1 januari worden opgenomen in de Dikke van Dalen én Het Groene Boekje!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
Goed plan, ik wil graag verder koffieën in een door JJ geopend topicquote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef OA het volgende:
@J_J: wil jij nog een keer een nieuw deel openen?
Als je nu alvast eea voorbereidt, lukt het misschien!![]()
Nog 6 posts namelijk!![]()
koffiet=meet daar organiseren....?....quote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Sander170 het volgende:
Starbucks wil ik hier in NL gaan drinken.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het vanochtend voor het eerst toegepast.
M'n schoonouders waren op de koffie, dus zei ik: "zullen we eens lekker koffiën?"![]()
Ze keken alsof ze water zagen branden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |