Na vrijdag kan ik weer een week of 8.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...school MOET af en toe vóór alles gaan......maar kun je je alvast verheurgen om over een paar weken lekker uit te kunnen gaan toch?
..dus Nijmegen is jou bekend....?
jaja...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na vrijdag kan ik weer een week of 8.![]()
Nijmegen is natuurlijk bekend, vrouwenoverschot he!![]()
![]()
eten...daar doe ik vanaaf niet aan...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef eer-ik het volgende:
goed hoor.
Met jou/jullie ook?
Dadelijk even wat eten, (mooie tijd nu) en dan moet ik even de verjaardag van m'n vader vieren.
waarom moet die man z'n verjaardag op zaterdag avond vieren
Hmm, dat vrouwenoverschot spreekt me wel aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na vrijdag kan ik weer een week of 8.![]()
Nijmegen is natuurlijk bekend, vrouwenoverschot he!![]()
![]()
wtf? ben je ziek?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eten...daar doe ik vanaaf niet aan......tja verjaardagen worde TE vaak op zaterdag gevierd....
![]()
nee ben niet ziek.....heb gewoon geen honger...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf? ben je ziek?
Op zich is een zaterdagavondverjaardag niet verkeerd, maar wel als het van je pa betreft, (55) en er dus ook alleen maar oude mensen komen
Imo niet echt chill.
Gelukkig hoef ik er niet de hele avond te zitten.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
@eer-ik: Feliciteer je pa ff van mij!
Dit topic moet wel even vol trouwens!!
Als ik bij jou kan pitten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
Nijmegen is vet cool.....moet je toch een keer ff proberen....
...en je hebt een goede gids....
![]()
Just did itquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
@eer-ik: Feliciteer je pa ff van mij!
Dit topic moet wel even vol trouwens!!
Da's gek zatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ben niet ziek.....heb gewoon geen honger......ik eet maar één keer per dag...
![]()
Gefeliciteerd eer-ik met je paquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef eer-ik het volgende:
goed hoor.
Met jou/jullie ook?
Dadelijk even wat eten, (mooie tijd nu) en dan moet ik even de verjaardag van m'n vader vieren.
waarom moet die man z'n verjaardag op zaterdag avond vieren
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Koffie.. Koffie.. Tijjjjd.
[afbeelding]
Ohja dat boodschappenspel. GEWELDIGquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
en toch ook een beetje
Ik heb dat best vaak gekeken als ik ziek was ofzo. Met dat 'boodschappenspel'
JAAAAAA het boodschappen spel....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
en toch ook een beetje
Ik heb dat best vaak gekeken als ik ziek was ofzo. Met dat 'boodschappenspel'
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd eer-ik met je paMijn moeder is toevallig ook jarig
![]()
Maar dat weerhoud mij er niet van om toch ff weg te gaan vanavond![]()
doe ik ook niet...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
welkom thuis dan!
nooit een topic als 'thuis' gezien![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe ik ook niet...ik lig heerlijk in bed....
...televisie aan, laptop mee....
...koffie in mijn hand...
...ff alles relativeren...
![]()
Goed bezig JJquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef BrandX het volgende:
oh, ik ben al de OP #10 aan het klaarzetten![]()
moet morgen ook vroeg op...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga ook zo mijn mandje in
Morgen weer vroeg dag. Toch nog wat te doen gekregen morgen, dus vroeg uit de veertjes
![]()
precies....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
Damn.. ik moet beter leren lezen, of gewoon es wat minder zuip[en en meer aan de koffie gaan
kunnen jullie mij de blunder vergeven?
Ik blijf wel volhouden hoor, vind het een prachtig werkwoord. Een soort smurfen, maar dan andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |