quote:Op zondag 18 maart 2007 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!![]()
Jazeker, wel wat hoofdpijn maar dat had ik gister al. Hoe was jouw nacht?quote:Op zondag 18 maart 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
goedemorgen, Lenny! Lekker geslapen zie ik?
helemaal mee eens....quote:Is dit nu het officiele Koffie SC gebed? Want in dat geval moet hij natuurlijk wel in de OP!
Zometeen, lig nog in bed met mn laptopquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
in bed met laptop? Ik ook..Ware het niet dat het hier al half vijf in de namiddag is, maar het bed zit wel fijn.
ok..3 mensen in bed met hun laptop....quote:Op zondag 18 maart 2007 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
in bed met laptop? Ik ook..Ware het niet dat het hier al half vijf in de namiddag is, maar het bed zit wel fijn.
Ik denk Indonesië ?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..3 mensen in bed met hun laptop....![]()
waar woon je dan...?
...En welkom in deze SC natuuriljk!quote:Op zondag 18 maart 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
jeps.. daaro
en de koffie is vaak Nescafe oplos-dinges.. maar prima te drinken
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
kutweer.. dat heb ik allang niet gehad zeg
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
...En welkom in deze SC natuuriljk!![]()
Het wordt een heel internationaal Koffie SC zo, Frans en Indonesisch reeds present![]()
hier met die zon.....quote:Op zondag 18 maart 2007 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Het waait hier wel verschrikkelijk hard hoor ik, maar regen lijkt he tniet op, ik zie zon voorbij de gordijnen komen
veel plezier ..en tot gauw..quote:Op zondag 18 maart 2007 11:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ook zo weg. Drie van onze jongens moeten boksen in Sliedrecht! Ben vanaaf laat pas terug denk ik en weet niet of ik nog hier langs kom. In dat geval alvast tot morgen!![]()
Oeh laat me even weten hoe ze het gedaan hebben, dat vind ik wel interessantquote:Op zondag 18 maart 2007 11:13 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ook zo weg. Drie van onze jongens moeten boksen in Sliedrecht! Ben vanaaf laat pas terug denk ik en weet niet of ik nog hier langs kom. In dat geval alvast tot morgen!![]()
ja, dank je.. als ik tijd heb kom ik zeker wel vaker.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
...En welkom in deze SC natuuriljk!![]()
Het wordt een heel internationaal Koffie SC zo, Frans en Indonesisch reeds present![]()
ik heb in ruim 8 maanden 1 dag gehad vrijwel zonder zon en maar 25 graden. brrr... frisjes is datquote:Op zondag 18 maart 2007 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
M'n vriend zit in Brasil. Krijg ik gister een SMS-je dat het daar geen mooi weer isDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]()
Hoi BrandXquote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef BrandX het volgende:
OP is aangepast (Joehoe, crossover, svp de OP-site aanpassen O-) )
@ boem: hier werd ik wakker met de regen kletterend op het raam, maar inmiddels komt er wat blauwe lucht door de wolken heen gebroken, met een sporadisch zonnestraaltje. Dus het beloofd beter te worden!![]()
geen noemenswaardige kater, wel een grafsmaak in m'n bek, vanwege de vieuxquote:Op zondag 18 maart 2007 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
môge eer-ik, alles flex? Beetje goede avond gehad gisteren?
Uiteraard is dit het officiele Koffie-SC gebed. Het aloude weesgegroetje omgeschreven tot een verering van ons Dagelijks Bakkie Troostquote:Op zondag 18 maart 2007 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit nu het officiele Koffie SC gebed? Want in dat geval moet hij natuurlijk wel in de OP!![]()
![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, regen hier. je wordt er nat van zeg.. Maar de bliksems zijn erg mooi, dus ik geniet maar gewoon met de ramen open. Koffie komt eraan ruik ik wel
quote:
Tank ff bij met een bakje koffie en laat dan de verhalen maar komenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja goed......heel veel gehoord..moet nu alles ff op een rijtje zetten...ben helemaal leeg..
![]()
bijtanken met koffie gebeurd al....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tank ff bij met een bakje koffie en laat dan de verhalen maar komen![]()
hey...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
Hoi MPG, hoi JJ, hoi OA
JJ, wat voor beurs ben je geweest dan?
Lees het zo allemaal wel
da's niet fijn, wakker worden omdat je zelf nat wordtquote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook
Ik werd 'vanochtend' wakker doordat het naar binnen regende, zo op m'n hoofd
Vrij kut.
Heb je niet wat flexe foto's van die bliksems daar
veel plezier.....quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
KIIIIIMIIIIIIII. En dan nu naar Bloodhound Gang. Zonder koffie
.
HF (of HJquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
.
Succes met de avond doorkomen dan...quote:
Waarom zou ik gaan lachen..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey......Paranormale Beurs....
![]()
nou niet lachen he...![]()
Have funquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
.
Lijkt mij erg raar als al die lui zoveel over je kunnen vertellen...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
Het grote zondagmiddag avontuur van JJ...
Behoorlijk kut wakker worden iddquote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's niet fijn, wakker worden omdat je zelf nat wordt
Bliksem hier is vaak moeilijk omdat het knoer-hard regent valt er niets te zien.. en andere dagen is het gewoon een dikke wolk met wat weerlicht erachter. Ik heb mijn statief nog niet gebruikt. Eens afstoffen dat ding.
Volgende keer dus eens proberen.
Same here.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij erg raar als al die lui zoveel over je kunnen vertellen...![]()
ondanks je verhaal blijf ik sceptisch... totdat ik het zelf een keer heb meegemaakt.. maar dat zal er niet snel van komen, omdat ik er niet echt voor open sta...![]()
Edit: nee, ik lach je dus nu niet uit!![]()
Dat dan weer wel ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk.....je vraagt je toch af hoe ze die info allemaal kunnen hebben...![]()
Mja, daar heb je dan weer gelijk inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk.....je vraagt je toch af hoe ze die info allemaal kunnen hebben...![]()
Kortom, de volgende keer ga je uit nieuwsgierigheid mee met JJquote:
Zit net nog even het begin van dit deeltje door te lezen en ik kom een nieuwe UI tegen...quote:Op zondag 18 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Hier ben ik weer.![]()
Zo smaakt jullie de koffie nog steeds.
Datum, tijd??quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kortom, de volgende keer ga je uit nieuwsgierigheid mee met JJ
Koffie-SC meet op een paranormaalbeurs![]()
Dadelijk maar weer eens de OP aanpassen danquote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zit net nog even het begin van dit deeltje door te lezen en ik kom een nieuwe UI tegen...is ie van Sander!
Heel netjes in de geest van dit topic!![]()
Het houdt je wel van de straat hequote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dadelijk maar weer eens de OP aanpassen dan
Sander, Boem-Dikkie en Indahnesia.com er effe bijvoegen
Ik ben niet op de hoogte van die beurzen, ben ook niet into dat paranormale. Een meet daarentegen lijkt me wel weer een leuk idee, maar daar heb ik eigenlijk nog geen concrete ideeën overquote:
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Een meet daarentegen lijkt me wel weer een leuk idee, maar daar heb ik eigenlijk nog geen concrete ideeën over
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!![]()
Met z'n allen het huis van JJ op z'n kop zetten... Eten bij JJ![]()
smakelijk eten....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef OA het volgende:
Ik ga nu ff een stokbroodje eten, met smeersels, etc!![]()
Daarna ff nasi maken, voor bij de Indise sukadelappen!![]()
![]()
Vervolgens (na 8-en) weer een lekker bakkie!![]()
Oeh, reminds me, ik heb nog een stokbrood met kruidenboter in de oven liggenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef OA het volgende:
Ik ga nu ff een stokbroodje eten, met smeersels, etc!![]()
Daarna ff nasi maken, voor bij de Indise sukadelappen!![]()
![]()
Vervolgens (na 8-en) weer een lekker bakkie!![]()
* zegt:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
mag ik
[afbeelding]
als voorstel doen als nieuwe header?
doe je de kruidenboter al op de stokbrood als ie in de oven gaat....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, reminds me, ik heb nog een stokbrood met kruidenboter in de oven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |