De Caffeine in koffie is de drugs !!!!quote:
Wat vind je eigenlijk van mijn Avatar ????quote:Op zondag 18 maart 2007 02:52 schreef erkel het volgende:
Na lang wikken en wegen, veel onderzoek en vele enquetes kwam deze UI eruit rollen Sander ?
een compliment is ook welkom hoor....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:52 schreef erkel het volgende:
Na lang wikken en wegen, veel onderzoek en vele enquetes kwam deze UI eruit rollen Sander ?
en toen bedacht je je: Het is eigenlijk heel simpel...I (L) koffie![]()
Vond die automaat die ik in avatar vorm aan je aanbood mooier, maar dit is ook heul nie slechtquote:Op zondag 18 maart 2007 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van mijn Avatar ????
Ben je jaloers haha, deze is véél mooier.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Vond die automaat die ik in avatar vorm aan je aanbood mooier, maar dit is ook heul nie slecht![]()
Was ie al heurquote:Op zondag 18 maart 2007 02:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een compliment is ook welkom hoor....![]()
mannen....quote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ie al heurben niet zo complimenteus
![]()
Daarom is een compliment van jou altijd welkom bij mij hoor !quote:Op zondag 18 maart 2007 02:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ie al heurben niet zo complimenteus
![]()
Wat zou de wereld dan een liefdevolle plek zijnquote:
Hartelijk bedankt mijn koffievriend.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat zou de wereld dan een liefdevolle plek zijn![]()
Maar het compliment is wel gemeend Sander, mooie avatar![]()
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt mijn koffievriend.![]()
Drink je er nog één of niet meer ????
koffie is op....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:03 schreef erkel het volgende:
Kan je er voorlopig weer ff tegen aan Sander![]()
@Juon: die koffie moet je nu wel opdrinken, weggooien is een grove verspilling
Het is 7 over 3 's nachts, ik mag toch wel een beetje rustig aan doenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:04 schreef Sander170 het volgende:
Krijg ik nog aub antwoord erkel ????
tja ben een vrouw weet je nog.....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?
Je woont toch in een grote stad Juon? Pizza bestellen![]()
Mijn laatste zwarte goud heb ik net een kwartiertje geleden opgedronken.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Morgen is het voor mij weer tijd voor koffie, jij bent nog wel van het zwarte goud aan het genieten?
Je woont toch in een grote stad Juon? Pizza bestellen![]()
Nee, tempo erin houden !quote:Op zondag 18 maart 2007 03:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is 7 over 3 's nachts, ik mag toch wel een beetje rustig aan doen![]()
Nachtelijke trek...hoe herkenbaar, maar verder kan ik je niet helpenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie is op......maar kheb nu heel errg honger....
....
![]()
Nou deze nacht, houd ik het voor gezienquote:Op zondag 18 maart 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, tempo erin houden !
Altijd hé de nacht door knallen, daar geniet ik van en dat is me leven haha.![]()
Slaap lekker vriend.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou deze nacht, houd ik het voor gezien
trusten Sander en Juon, tot morgen![]()
ik weet wel wat lekker is....quote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Lekkaaah, op broodSjit, nu krijg ik ook honger...maar ga toch liggen
8 uur zo vroeg, wat staat er bij jou op de planning dan ????quote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
welterusten Erkel....slaap lekker en droom zacht...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet eigenlijk ook..wekker gaat over 5 uurtjes...![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 18 maart 2007 03:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Slaap lekker vriend.![]()
En ga maar lekker over het zwarte goud (koffie) dromen en tot morgen.![]()
moet eerst een paar bakkie doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 03:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
8 uur zo vroeg, wat staat er bij jou op de planning dan ????
Op mijn koffiebeker leggen doe ik ook, maar word een stuk minder warm hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal ik doenstroopwafels boven de koffie warm laten worden, veul lekkerder
![]()
Wat een rot tijd zeg en dat dan nog wel op een zondag ochtend bah.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet eerst een paar bakkie doen...![]()
![]()
![]()
..dan ff opruimen (mijn kids komen weer bij me...
) en daarna naar een paranormale beurs....
![]()
Maar ziet er wel leuk uit: Pik zwarte koffie, tis overduidelijk koffie.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
die je nu hebt is veel leuker.......kopje koffie is zooooo standart.....
![]()
zeker meer opvallend...quote:Op zondag 18 maart 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ziet er wel leuk uit: Pik zwarte koffie, tis overduidelijk koffie.
En ja zag er wel leuk uit.
Maar die ik nu al heb ziet er veel overzichterlijker uit, meer opvallend denk ik.![]()
Dan herkennen jullie me voortaan direct stukken beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zeker meer opvallend......felle kleuren doen het altijd goed...
![]()
Zie je morgen weer, slaap ze.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
idd........maareuhhhh denk dat ik maar mijn oogjes even dicht ga doen....
...veel plezier nog...slaap lekker en tot morgen waarschijnlijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
eieren zijn best zwaar op de maag zo 's nachts...![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 02:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Caffeïneshot is het BrandX![]()
![]()
Net thuis, gelukkig was het huis al leeg toen ik thuis kwam![]()
Morgenavond ff sporten, kan ik helaas voetbal niet zienMaar ach 's avonds in de herhaling dan maar
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.