Als Teletekstsupporter sta je dan met je mond vol tanden.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef Autodidact het volgende:
. Was 't een mooie wedstrijd?
Echt een lijkenpikker is die Cohen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat gevoel kreeg ik bij Cohen, notabene niet bepaald een vriend van Van Gogh.![]()
Je vriendje is er weer.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:00 schreef PJORourke het volgende:
Echt een lijkenpikker is die Cohen.
onbegrijpelijk dat ze die gore klerelijer überhaupt hebben binnengelaten, of er niet gewoon uitgelazerd hebben. Zo zie je maar hoeveel mensen zich door dergelijke penose mannetjes laten intimideren.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik bij Cohen, notabene niet bepaald een vriend van Van Gogh.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Die paar centen kan ze zelf wel betalen als ze wil batsen. Als ik moet gaan meebetalen wil ik neukgarantie.
En dan voornamelijk de intonatie.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef Monidique het volgende:
Het bezorgde mij plaatsvervangende schaamte, die toespraak van Verdonk.
Is Verdonk niet indirect verantwoordelijk geweest voor -het gebrek aan- veiligheid rondom Theo en Pim?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overigens had Verdonk gelijk en niet Cohen. Vraag het anders de nabestaanden.
Die is wel vaker een tijd niet aanwezig op Fok. Duikt wel weer een keer opquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand of Floripas nog leeft?
Nee, die is dood of ze is houthakker in Canada geworden. Een van de twee.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand of Floripas nog leeft?
Heinoquote:
Ik hoop echt dat ze terug komt...... Ik vind haar wel leuk....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is wel vaker een tijd niet aanwezig op Fok. Duikt wel weer een keer op.
in andermans zaken?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
Die neuzen...
Winnen met 5-1?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
Die neuzen...
Teeuwenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef pberends het volgende:
Hans Teeuwen bij het Theo van Gogh standbeeld.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef pberends het volgende:
Hans Teeuwen bij het Theo van Gogh standbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |