nopes.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef teamlead het volgende:
natuurlijk...zit toch gewoon in het basispakket van de zorgverzekering?
Tot je 21e zit ie in het basispakket, daarna niet meer geloof ik (bij vgz iig)quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
nopes.
En waarom moet de man weer betalen? Die heeft je toch al een cola gegeven...dat moet genoeg zijn lijkt mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef StefanieV het volgende:
Waarom wel? Kweet niet, ik wil zelf de pil nemen, kan ook even goed altijd condoom gebruiken en de man laten betalen. Nog nooit over na gedacht eigenlijk.
Volgens mij een tientje per kwartaal...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef rieski het volgende:
Over welk bedrag praten we?
35 euro voor een half jaar ofzo?
Gaan ze geloof ik weer terug veranderenquote:
TS begint?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
ja/nee en waarom??
Eigenlijk is dat wel een goed punt.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:08 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het een beetje elke stuiver afwegen en daar heb ik echt geen zin in hoor en dan ook nog eens om zoiets als sex!!!
ik ben al lang blij als er een keer geneukt word![]()
jij leest echt dingen die er gewoon niet staan geloof ik maar jaquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef mgerben het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een goed punt.
35 euro op jaarbasis?
Dus als je een vrouw een euro geeft mag je er een keer of zes gebruik van maken.
Prima deal.
De lasten? Dan ook de lusten.
Gelijk morgen even wat losse euro's halen.
ik betaal (net een nieuwe pil) nu ¤23 per 3 maanden, dus ¤92 per jaarquote:Op zondag 11 maart 2007 15:16 schreef Typmuts het volgende:
Nee, ik vind het onzin. Alsof de pil zo duur is?! Kost me geloof ik zo'n 30/35 Euro PER JAAR! Geen geld dus..
Nee, mannen kunnen nu eenmaal niet zwanger worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
ja/nee en waarom??
Maar wel zwanger maken. De logica zou idd wel zijn dat je, als je samen niet zwanger wilt worden, daar samen voor opdraaitquote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen nu eenmaal niet zwanger worden.
En waar gáát het over, 100 euro per jaar.![]()
Genoeg meisjes die zelf ook condooms op zak hebben. Sterker nog, de grote mneerderheid die sex denkt te gaan hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
TS begint?
En mannen hoeven niet mee te betalen. Als je als stel doelbewust kiest om kinderen zo veel mogelijk te vermijden: misschien, maar daarbuiten is het net zoiets als mannen die geacht worden een condoom met zich mee te hebben, 'voor het geval dat'. Betaald een vrouw ook niet aan mee, omdat het gewoon iets vanzelfsprekends is.
Dan moeten snoepfabrikanten ook meebetalen aan mijn tandpasta.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef Ripley het volgende:
Maar wel zwanger maken. De logica zou idd wel zijn dat je, als je samen niet zwanger wilt worden, daar samen voor opdraait
Je weet zelf ook wel dat dit een onzinvergelijking is, he?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moeten snoepfabrikanten ook meebetalen aan mijn tandpasta.
Inderdaad. Het hebben van een condoom in je portemonnee is al lang niet meer enkel het domein der mannen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef JoeyT het volgende:
Genoeg meisjes die zelf ook condooms op zak hebben. Sterker nog, de grote mneerderheid die sex denkt te gaan hebben
Zo onzinnig vind ik hem niet. Ik doe iets waarvan ik weet dat het (ongewenste) gevolgen kan hebben voor mijn lichaam, en ik verwacht dat de 'veroorzaker' meebetaalt om die gevolgen te voorkomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef Ripley het volgende:
Je weet zelf ook wel dat dit een onzinvergelijking is, he?
Jij bent hoerenloper?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef mgerben het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een goed punt.
35 euro op jaarbasis?
Dus als je een vrouw een euro geeft mag je er een keer of zes gebruik van maken.
Prima deal.
De lasten? Dan ook de lusten.
Gelijk morgen even wat losse euro's halen.
Wat voor pil heb jij? Die van mij kost 30 euro per 3 maanden... Da's dus wel mooi ¤120 per jaar die van je no-claim afgaan (die van mij telt als geneesmiddel, vandaar)...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:16 schreef Typmuts het volgende:
Nee, ik vind het onzin. Alsof de pil zo duur is?! Kost me geloof ik zo'n 30/35 Euro PER JAAR! Geen geld dus..
Dat is een uitzonderingssituatie dan? Bij mij gaat de pil niet van mijn no-claim af.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:33 schreef mousemicky het volgende:
Wat voor pil heb jij? Die van mij kost 30 euro per 3 maanden... Da's dus wel mooi ¤120 per jaar die van je no-claim afgaan (die van mij telt als geneesmiddel, vandaar)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |