Hij heeft een exit poll van de NOS gekregen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:02 schreef pberends het volgende:
Maurice de Hond... alias Nipo de Clown.
En wat te denken van je eigen president vermoorden omdat je aan regels gebonden wordt geen presidenten te vermoorden.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Meer troepen naar Vietnam sturen, aansturen op een raketcrisis en pogingen ondernemen de leider van een ander land te vermoorden is ook niet bijster goochem.
John F. Kennedy was ook geen licht, nee, hoewel ik mij afvraag in hoeverre hem iets kwalijk is te nemen betreffende de Cubacrisis, maar dat kan verklaard worden door een gebrek aan kennis. Zijn opponent, de Russische boer Chroetsjov, die overigens wel raad wist met de Oekraïeners, was toch zeker wel een ongeleid projectiel, vergelijkbaar met de huidige Amerikaanse president, ware het niet op retorisch gebied, en met hem op redelijke wijze omgaan, is Kennedy wel aardig gelukt.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Meer troepen naar Vietnam sturen, aansturen op een raketcrisis en pogingen ondernemen de leider van een ander land te vermoorden is ook niet bijster goochem.
Uiteindelijk heeft hij zijn militairen vrij aardig in bedwang gehouden, maar het was wel een onnodig mediaspektakel - in een onderhoud met de Russische afgevaardigde heeft hij er nooit over gesproken.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
John F. Kennedy was ook geen licht, nee, hoewel ik mij afvraag in hoeverre hem iets kwalijk is te nemen betreffende de Cubacrisis,
Dat was niet eens een federaal misdrijfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En wat te denken van je eigen president vermoorden omdat je aan regels gebonden wordt geen presidenten te vermoorden.
Wat ben jij oud geworden.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
Arrow Jazz radio
De vijfentwintigste verjaardag van de Falklandoorlog.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waarom wordt dat beeld eigenlijk vandaag onthuld? Is daar een speciale reden voor?
Staat op bij de buren. Zij hebben een koffiezetapparaat, ik niet. Het is wel een leuke zender hoor, Amy Whitehouse met Rehab komt zeker 1x per dag langs en dan krijg je Gotan Project en de Fun loving criminals. Maar ja, vroeger was alles vanzelfsprekend beter hè?quote:
Relletjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:27 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er in Eindhoven ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:
Zeg, RQ, hoe is de sfeer in Eindhoven?
Utrecht tochquote:
Dat gevoel kreeg ik bij Cohen, notabene niet bepaald een vriend van Van Gogh.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef Monidique het volgende:
Het bezorgde mij plaatsvervangende schaamte, die toespraak van Verdonk.
quote:De moeilijkste job ter wereld
Zondag 18 maart 2007
Op 24 maart viert Europa de 50ste verjaardag van het 'Verdrag van Rome'. In die 50 jaar is er veel veranderd. De kleine club van toen is uitgegroeid tot een Europese Unie met 27 landen en het bestuur ervan is er niet makkelijker op geworden.
'De moeilijkste job ter wereld' wordt ze genoemd, de taak van de voorzitter van de Europese Commissie, de Europese regeringsleider zeg maar. Eén jaar lang mocht filmmaker Sergio Ghizzardi de huidige commissievoorzitter, de Portugees José-Manuel Barroso, op de voet volgen.
In het Europese parlement, op zijn vele reizen, bij werklunches en galadiners, maar ook bij de talloze vergaderingen, officiële en minder officiële. Geregeld pikt de camera een of ander onderonsje mee in de hoogste Europese wandelgangen.
Het resultaat is een uitzonderlijke inkijk in hoe Europa bestuurd wordt, een blik achter de schermen van de Europese besluitvorming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |