Hoop voor je dat je het overleeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen
Ik duik de kroeg in.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat ik ook ff richting A'dam trein om daar de kroeg in te duiken morgen.
Dan maar een dagje m'n alcoholverbod overslaan.
Ik leef voor voetbal. Zonder bier leeft het een stuk minder leuk.quote:
Desnoods 2x Stekelenburg, de keeper van de Spurs heeft het goede voorbeeld gegeven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar weer 2 keer hopelijk.
Sevillaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Desnoods 2x Stekelenburg, de keeper van de Spurs heeft het goede voorbeeld gegeven.
Spurs ook vandaag.quote:
Ik zal nog eens mijn best doen voor mijn mede-internetgebruikers....quote:
Echte spanning voel ik ook niet. Ik vraag maar om 1 ding en dat is de winst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen spanning voor morgen, jammer dat het nergens meer om gaat. Maar hoop natuurlijk wel dat we die kut lampen even op hun plaats zetten. Zal een keer tijd worden ook.
ik zal al te flippen op My Active Topicsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:37 schreef RayMania het volgende:
Offtopic (weer eens) verwijderd. Probeer het eens inhoudelijk over Ajax en alles daar omheen te houden. Enkel smilies, tvp's, het hebben over gezellig samen drinken etc. past hier gewoon niet.
Huntelaar gaat niet weg. Bovendien zie ik liever NL'ers bij AJAX. Noem me nationalistisch, maar dat zie ik gewoon liever.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
ik zal al te flippen op My Active Topics
Naja, als we morgen goed beginnen aan de wedstrijd, moeten we kunnen winnen.
Moeten we proberen Alves los te weken bij Heerenveen? (indien Huntelaar vertrekt)
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Huntelaar gaat niet weg. Bovendien zie ik liever NL'ers bij AJAX. Noem me nationalistisch, maar dat zie ik gewoon liever.
En als iemand de naam van Kluivert durft te noemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.
Die hebben we al en hij is de 35 nog lang niet gepasseerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.
deze?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag 'm vandaag ook voor het eerst. Heeft iemand toevallig dat plaatje waar de F in het logo van fey. is vervangen door een H en er Homo's Rotterdam staat?
Had 'm vroeger van een collega, maar kennelijk gedelete.
niet die, maar zelfde principe. Degene die ik had leek in eerste instantie op het origineel, net als die van PSV.quote:
Werkt prima, weinig storingen de laatste tijd. Mijn advies aan iedereen, log op tijd in. Er zijn genoeg wedstrijden rond die tijd en deze wedstrijd tegen PSV trekt genoeg kijkers. Tussen 14.30 en 15.00 zal het ook zeker zijn 'uitverkocht'. En ja ik werk bij Planetquote:Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef gday het volgende:
Ik zit te denken of ik nog gauw toegang zal kopen voor Planet Voetbal. Werkt dat tegenwoordig al wat beter of niet?
quote:Stagiairs bij Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax krijgt vanaf morgen twee Zuid-Afrikaanse stagiairs op bezoek. De 22-jarige centrumverdediger Nazier Allie en de 19-jarige verdedigende middenvelder Clifford Ngobeni maakten in januari een goede indruk tijdens het oefenduel met Ajax, waarin satellietclub Cape Town verrassend met 3-1 zegevierde.
Ik hoop op een feest!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:30 schreef Doc het volgende:
107, da's een nette leeftijd - en vannmiddag een feestje!![]()
Laten we hopen op een mooiere verjaardag dan 7 jaar geledenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
Van harte, leute. Nu die overwinning nog.
Vennegoor of Hesselinkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk wordt onze verjaardag niet verpest, net zoals Twente ooit eens wist te doen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
AFC Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
Same here!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef toma het volgende:
ik moet nu eigelijk huiswerk maken maar heb totaal geen zin omdat ik alleen maar aan PSV-Ajax zit te denken
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoorquote:De opstelling van Ajax:
Stekelenburg, Heitinga, Stam, Emanuelson, Babel, Huntelaar, Sneijder, Davids, Gabri, Ogararu en Grygera.
psv heeft waarschijnlijk alleen die jankert van een farfan opgesteld dus dat valt best mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
Goed zo toch .. geen open huis houden! Laat Babel en Huntelaar de klus voorin maar klaren.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
Ik was deze keer gelukkig op tijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:20 schreef F1Bas het volgende:
Planet is uitverkocht nu.
Ik denk dat het wel verstandig is, deze opstelling!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef S-Two het volgende:
Wel een beetje een mietjesopstelling, maar goed misschien is dat wel goed tegen PSV.
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Werkt prima, weinig storingen de laatste tijd. Mijn advies aan iedereen, log op tijd in. Er zijn genoeg wedstrijden rond die tijd en deze wedstrijd tegen PSV trekt genoeg kijkers. Tussen 14.30 en 15.00 zal het ook zeker zijn 'uitverkocht'. En ja ik werk bij Planet![]()
Tsja, ik heb hier een perfecte verbinding....wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.Stream hapert nogal af en toe.
Bij mij loopt het prima? Ik heb sinds ik planet gebruik nu toch zeker al een wedstrijd of 8 nog nooit een hapering gehad.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.Stream hapert nogal af en toe.
Ach Davids knalt ze gewoon KOquote:Op zondag 18 maart 2007 15:27 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
word trouwens niet echt super verdedigd aan ajax zijde
Ik ben fanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Nashje het volgende:
4-4-2 ole
respect jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef jna het volgende:
Kluivert vierde z'n doelpunt gelukkig niet.
Wat deed ie eigenlijk na afloop?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef jna het volgende:
Geen idee, hij stond inderdaad even een potje moeilijk te doen.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef jna het volgende:
ja was tegen de scheids.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef gday het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond inderdaad even een potje moeilijk te doen.
zekerquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien nog belangrijker dan de drie punten: we lopen 8 doelpunten in
jullie ookquote:
Kluivert kan de pot opquote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef S-Two het volgende:
Nu wordt het wel extra zuur dat je het zelf zo weggeeft. Maar we doen het dit seizoen in belangrijke uitwedstrijden (nationaal) echt heel erg goed. Dit moet echt vertrouwen geven. Zeker voor de play-offs en volgend jaar. Gewoon de selectie zo houden, Sneijder ook niet weg laten gaan.
Mooi trouwens ook dat Perez nog scoorde, en Kluiver ook.
met welk progje speel je deze af want bij mij lukt t nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef gday het volgende:
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%200-1.avi
http://www.yoki.org/ajax/Sneijder%200-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Kluivert%201-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%201-3.avi
http://www.yoki.org/ajax/Gabri%201-4.avi
http://www.yoki.org/ajax/Perez%201-5.avi
6 Ajax-goals vandaag!![]()
Kluivert blijft een held.quote:
Had toch liever gewonnen van die (r)tukkers..quote:
Die actie ook met Emanuelsson met dat schot van hem op de lat, erg mooi.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Geweldig hoe Perez eerst even rustig de voet op de bal zet alvorens te scoren.
VLC media player.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
met welk progje speel je deze af want bij mij lukt t niet
Of Realplayer, toch?quote:
Naja, het zag er iig komisch uitquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Trouwens, grappig dat ik juist zo aan het letten was op Sneijder z'n linkerpoot en dat 'ie toch minder leek dan z'n rechter. En dan zo'n goal
Enige jammere van de middag was dat die bal van Davids er niet in ging. Die had de wereld over gegaan.
Bij deze stand was dit veel mooierquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Enige jammere van de middag was dat die bal van Davids er niet in ging. Die had de wereld over gegaan.
Weet niet. Als ik iets niet kan afspelen met WMP gebruik ik VLC en die doet het áltijd... bij mij danquote:
Dat is standaard bij Koeman, deed 'ie bij ons ook altijdquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Wat heeft Koeman dan te miepen over de scheidsrechter in godesnaam?
FANTASTISCH DIT VERDER. Maakt een hoop goed
jullie moeten de Xvid codec ook hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb geen beeld wel geluid :S
mis ik soms een codec?
en dit is ook een goede uitslag voor het doelsaldoquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef F1Bas het volgende:
AZ ook nog punten verspeelt, geweldige middag.
Da's logisch natuurlijk. Scheids heeft het altijd gedaan in zo'n beladen duel.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Liever een eigen goal dan een goal van een PSV'er...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wel jammer dat Kluivert de 100e thuis goal tegen Ajax voor PSV scoorde...
Vooral Heitinga, die gaf hem een tik op zn neus.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Johan Derksen smerige opstoker, Perez maak je niet kapot. Mooi om te zien hoe de hele team het doelpunt met Perez vierde
.
Iets over een karateschop ofzo..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vooral Heitinga, die gaf hem een tik op zn neus.![]()
Heb toch liever dat het gewoon zo blijft en we nog 2 mooie wedstrijden tegen Feyenoord hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
lekker dit, feyenoord kan de payoffs wel vergeten en wij hebben zeker nog goede kansen!
2 mooie wedstrijen tegen feyenoord? wil je geen kampioen worden ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Heb toch liever dat het gewoon zo blijft en we nog 2 mooie wedstrijden tegen Feyenoord hebben.
Jahoor, tuurlijk wil ik kampioen worden. Maar ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
2 mooie wedstrijen tegen feyenoord? wil je geen kampioen worden ofzo?
Ze hadden het wel lastig tegen Da Costa en Alcidesquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd.
als Alex herstelt is is ie vast zn basis plaats kwijtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze hadden het wel lastig tegen Da Costa en Alcides![]()
dat is wel de bedoeling jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, zo win je er ruim 11 jaar niet, en zo win je er met 1-5
PSV verliest volgende week tegen NAC en speelt gelijk tegen Twente. Ajax wint alles en wordt kampioen
Je bedoelt waar Mendes zelf tegen aan liep?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:49 schreef twi het volgende:
Dat zal dan die schop van Emanuelson geweest zijn op Mendez na 20 seconden.
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef S-Two het volgende:
Hopen dat PSV nog verder komt in de CL, zij de CL, wij kampioen.
Gewoon met Windows Media Player, maar pas nadat je dit geinstalleerd hebt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
met welk progje speel je deze af want bij mij lukt t niet
Dat was laag koppen, gevaarlijk spel van Mendes.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt waar Mendes zelf tegen aan liep?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
Thnx,quote:
Wel kut trouwens dat ons resterend programma vooral bestaat uit de wat "mindere" clubs, we doen het juist goed tegen de betere teams.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Saekerhett het volgende:
Dit moet echt de vaste opstelling worden! Wat een geniale wedstrijden tegen Twente en PSV!
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
En het is niet eens sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Tijd voor een nieuwe ondertitel?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Koppensnellen:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef jna het volgende:
"Ajax heer en meester in Eindhoven"
"Ajax vernedert koploper PSV"
Altijd mooi die teletekst koppen
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.
"Ajax geeft PSV een oorwassing"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
"Ajax duidelijk de baas in Eindhoven"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
"Ajax geeft PSV een oorwassing"
www.voetbalzone.nl
"Ajax vernedert PSV in eigen huis"
www.ad.nl
hadden we ook verloren, misschien niet met 1-5 maar toch..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
Whehequote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" is
Staat er al ...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Ja... En Wegereef... Dat schoot ook al meteen mijn kop inquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0MTPs
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aubquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.
Heeft Gomes trouwes ooit 5x moeten vissen in één wedstrijd?
Hoeveel was die Amstel Cup finale van een aantal jaar terug? 4-0?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.
En nee, volgens mij niet. Maar ik heb 18 jaar of zo een seizoenkaart bij PSV en volgens mij nog nooit een ploeg 5 goals zien maken tegen PSV, nog nooit.
Jezus inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als die bal erin was gevlogen was het een wereldgoal trouwens...
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhuntenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Pr0-n00b het volgende:
Al die psv 'fans' die gelijk beginnen te huilen omdat zijn team een off day heeft. Echt wat een waardeloze supporters heeft psv blijkbaar.AJAX
Simons en co krijgen een pandoeringquote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Stam laat een keer een bal zomaar doorschieten, had anders kunnen aflopen. Absoluut niet foutloos vandaag. Heitinga gaf bepaalde ballen verschrikkelijk weg, een mager zesje volstaat. De rest wel mee eens, al had Babel hier de negen moeten hebben en niet Gabri...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
Stekelenburg: Laat zien dat het op de doellijn een fantastische keeper was paar mooie reddingen. 2x onzeker bij hoge bal. Dus een 7
Stam: Won alles á la Alex 8,5
Ogararu: Kwam verdedigend niet in de problemen, aanvallend had ik iets meer verwacht. 7,5
Grygera: Speelde onopvallend maar schakeld prima zijn man uit [/b]7,5[/b]
Emanuelson: 1 van de beste, had Farfan redelijk onder controle alleen iets te veel overtredingen. Aanvallend was hij geweldig 8
Heitinga: Speelde Affelay uit de wedstrijd, in balbezit vond ik het nog iets te mager 7+
Gabri: Speelde fantastisch, heel veel gelopen veel duels gewonnen en ook nog een doelpunt. Normaal heeft hij hier 20 kansen voor nodig. 9
Sneijder: Werkte heel hard, won veel duels en prachtige goal: 8,5
Davids: Goede wedstrijd, op die knal na niet heel veel gezien 8
Babel: Was continu dreigend, alleen geen assist of goal. Toch jammer 7+
Huntelaar: Werkte hard, won veel kopduels en 2 echt spitsen-goals 8,5
De Mul en Perez vielen goed in, trouwens erg goede zet van Ten Cate om De Mul in te brengen!
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhunten.
dat mag nietquote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aub![]()
Babel is jullie beste aanvaller. Af en toe doet zijn spel me denken aan een kruising tussen Henry en Adriano. Zo jong en al zó sterk. Petje af daarvoor hoor. Als het gerucht omtrent zijn clausule klopt, dan is Ajax mooi beschetenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Ben niet zo'n fan van Babel, maar vandaag speelde hij héél sterk. Complimenten.
Hahaquote:
En jij zei dat Da Costa en Alcides het wel ff makkelijk zouden doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhunten.
En nu geef ik toe dat ik er naast zit. Punt blijft dat er weer allerlei gloryhunters opduiken die je normaal nooit ziet posten. En dan anderen nep noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
En jij zei dat Da Costa en Alcides het wel ff makkelijk zouden doen.
![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
En nu geef ik toe dat ik er naast zit. Punt blijft dat er weer allerlei gloryhunters opduiken die je normaal nooit ziet posten. En dan anderen nep noemen.
Maar gelukkig zijn die mensen vaak weer na 1 dag wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar dat houd je altijd, zal andersom vast ook wel zo zijn.
Stam was inderdaad niet foutloos maar ruimde zoveel ballen op. Babel speelde inderdaad aardig, maar hij had geen goal en geen assist. Als alle spelers zo speelt verlies je net als in de thuiswedstrijd met 0-1quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stam laat een keer een bal zomaar doorschieten, had anders kunnen aflopen. Absoluut niet foutloos vandaag. Heitinga gaf bepaalde ballen verschrikkelijk weg, een mager zesje volstaat. De rest wel mee eens, al had Babel hier de negen moeten hebben en niet Gabri...
ik heb m er nu tussen staanquote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aub![]()
1x verliezen en 1x gelijk kan genoeg zijn...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:35 schreef F1Bas het volgende:
NAC Breda - PSV
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
Ik ga er niet vanuit maar een klein beetje hoop moet je nog wel hebben.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
In de herhaling zie je dat Braamhaar juicht
klik
Het is maar dat hij een prima wedstrijd floot hoor, anders was dit wel heel verdacht geweest
Hilarisch hoor, knul.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Het is maar dat hij een prima wedstrijd floot hoor, anders was dit wel heel verdacht geweest
erg rare actie inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Beetje vergezocht imho.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Die zal wel flink pissed zijn tijdens z'n masterclass op m'n school woensdagquote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
JD gaat nu zeggen dat ze nu maar gewoon Perez zaten te knuffelen omdat het anders opvalt voor de buitenwacht maar dat er nog steeds ruzie is
Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria. In de glooooriiiia, in de gloooooriiiaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
OMG WTFquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
What the hell?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Braamhaar is er ook maar wat blij mee..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tsjah kampioen word niet je niet op basis van 1 wedstrijd hé .....quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Niet verwacht dit, geweldig!
Beetje triest alleen dat je dit soort wedstrijden zo wint en dan geen kampioen wordt..
Tja, zo nekt die 0-1 in de Arena ons ... want zo zie je hoe 1 enkele wedstrijd het verschil kan maken. Daar hadden we 3 punten verdiend, en dan hadden we juist 1 punt voorgestaan nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Beetje triest alleen dat je dit soort wedstrijden zo wint en dan geen kampioen wordt..
Je denkt dat PSV geen 5 punten meer laat liggen? Ik zeg dat ze er misschien nog wel 10 laten liggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Stel PSV heeft tegen NEC of NAC punten laten liggen, dan kan Ajax hier de druk nog even opvoerenquote:Vr 13/4 20:30 Ajax - NAC
Za 14/4 19:30 PSV - FC Twente
We spelen tegen Heracles, PSV uit tegen NACquote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef twi het volgende:
PSV zou het nog kunnen laten liggen. Punt is dat Ajax volgende week tegen NAC ook weer gewoon kan verliezen.
Ajax heeft al laten zien te kunnen voetballen en wint 2 zware uitwedstrijden met zeer ruime cijfers, dat moet ik ons nog maar eens zien doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef twi het volgende:
PSV zou het nog kunnen laten liggen. Punt is dat Ajax volgende week tegen NAC ook weer gewoon kan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |