Laten we hopen op een mooiere verjaardag dan 7 jaar geledenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
Van harte, leute. Nu die overwinning nog.
Vennegoor of Hesselinkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk wordt onze verjaardag niet verpest, net zoals Twente ooit eens wist te doen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
AFC Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
Same here!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef toma het volgende:
ik moet nu eigelijk huiswerk maken maar heb totaal geen zin omdat ik alleen maar aan PSV-Ajax zit te denken
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoorquote:De opstelling van Ajax:
Stekelenburg, Heitinga, Stam, Emanuelson, Babel, Huntelaar, Sneijder, Davids, Gabri, Ogararu en Grygera.
psv heeft waarschijnlijk alleen die jankert van een farfan opgesteld dus dat valt best mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
Goed zo toch .. geen open huis houden! Laat Babel en Huntelaar de klus voorin maar klaren.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
Ik was deze keer gelukkig op tijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:20 schreef F1Bas het volgende:
Planet is uitverkocht nu.
Ik denk dat het wel verstandig is, deze opstelling!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef S-Two het volgende:
Wel een beetje een mietjesopstelling, maar goed misschien is dat wel goed tegen PSV.
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Werkt prima, weinig storingen de laatste tijd. Mijn advies aan iedereen, log op tijd in. Er zijn genoeg wedstrijden rond die tijd en deze wedstrijd tegen PSV trekt genoeg kijkers. Tussen 14.30 en 15.00 zal het ook zeker zijn 'uitverkocht'. En ja ik werk bij Planet![]()
Tsja, ik heb hier een perfecte verbinding....wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.Stream hapert nogal af en toe.
Bij mij loopt het prima? Ik heb sinds ik planet gebruik nu toch zeker al een wedstrijd of 8 nog nooit een hapering gehad.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik niet veel verbetering.Stream hapert nogal af en toe.
Ach Davids knalt ze gewoon KOquote:Op zondag 18 maart 2007 15:27 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
word trouwens niet echt super verdedigd aan ajax zijde
Ik ben fanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Nashje het volgende:
4-4-2 ole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |