Hoop voor je dat je het overleeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen
Ik duik de kroeg in.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat ik ook ff richting A'dam trein om daar de kroeg in te duiken morgen.
Dan maar een dagje m'n alcoholverbod overslaan.
Ik leef voor voetbal. Zonder bier leeft het een stuk minder leuk.quote:
Desnoods 2x Stekelenburg, de keeper van de Spurs heeft het goede voorbeeld gegeven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar weer 2 keer hopelijk.
Sevillaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Desnoods 2x Stekelenburg, de keeper van de Spurs heeft het goede voorbeeld gegeven.
Spurs ook vandaag.quote:
Ik zal nog eens mijn best doen voor mijn mede-internetgebruikers....quote:
Echte spanning voel ik ook niet. Ik vraag maar om 1 ding en dat is de winst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen spanning voor morgen, jammer dat het nergens meer om gaat. Maar hoop natuurlijk wel dat we die kut lampen even op hun plaats zetten. Zal een keer tijd worden ook.
ik zal al te flippen op My Active Topicsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:37 schreef RayMania het volgende:
Offtopic (weer eens) verwijderd. Probeer het eens inhoudelijk over Ajax en alles daar omheen te houden. Enkel smilies, tvp's, het hebben over gezellig samen drinken etc. past hier gewoon niet.
Huntelaar gaat niet weg. Bovendien zie ik liever NL'ers bij AJAX. Noem me nationalistisch, maar dat zie ik gewoon liever.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
ik zal al te flippen op My Active Topics
Naja, als we morgen goed beginnen aan de wedstrijd, moeten we kunnen winnen.
Moeten we proberen Alves los te weken bij Heerenveen? (indien Huntelaar vertrekt)
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Huntelaar gaat niet weg. Bovendien zie ik liever NL'ers bij AJAX. Noem me nationalistisch, maar dat zie ik gewoon liever.
En als iemand de naam van Kluivert durft te noemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.
Die hebben we al en hij is de 35 nog lang niet gepasseerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja leuk maar noem maar eens een goede Nerderlandse spits.
deze?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag 'm vandaag ook voor het eerst. Heeft iemand toevallig dat plaatje waar de F in het logo van fey. is vervangen door een H en er Homo's Rotterdam staat?
Had 'm vroeger van een collega, maar kennelijk gedelete.
niet die, maar zelfde principe. Degene die ik had leek in eerste instantie op het origineel, net als die van PSV.quote:
Werkt prima, weinig storingen de laatste tijd. Mijn advies aan iedereen, log op tijd in. Er zijn genoeg wedstrijden rond die tijd en deze wedstrijd tegen PSV trekt genoeg kijkers. Tussen 14.30 en 15.00 zal het ook zeker zijn 'uitverkocht'. En ja ik werk bij Planetquote:Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef gday het volgende:
Ik zit te denken of ik nog gauw toegang zal kopen voor Planet Voetbal. Werkt dat tegenwoordig al wat beter of niet?
quote:Stagiairs bij Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax krijgt vanaf morgen twee Zuid-Afrikaanse stagiairs op bezoek. De 22-jarige centrumverdediger Nazier Allie en de 19-jarige verdedigende middenvelder Clifford Ngobeni maakten in januari een goede indruk tijdens het oefenduel met Ajax, waarin satellietclub Cape Town verrassend met 3-1 zegevierde.
Ik hoop op een feest!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:30 schreef Doc het volgende:
107, da's een nette leeftijd - en vannmiddag een feestje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |