Je bedoelt waar Mendes zelf tegen aan liep?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:49 schreef twi het volgende:
Dat zal dan die schop van Emanuelson geweest zijn op Mendez na 20 seconden.
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef S-Two het volgende:
Hopen dat PSV nog verder komt in de CL, zij de CL, wij kampioen.
Gewoon met Windows Media Player, maar pas nadat je dit geinstalleerd hebt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
met welk progje speel je deze af want bij mij lukt t niet
Dat was laag koppen, gevaarlijk spel van Mendes.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt waar Mendes zelf tegen aan liep?
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
Thnx,quote:
Wel kut trouwens dat ons resterend programma vooral bestaat uit de wat "mindere" clubs, we doen het juist goed tegen de betere teams.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Saekerhett het volgende:
Dit moet echt de vaste opstelling worden! Wat een geniale wedstrijden tegen Twente en PSV!
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de zwaar zwaar verdiende overwinning. Jullie hebben ons bijna 90 minuten lang overklast en weggespeeld. Proficiat.
En het is niet eens sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Tijd voor een nieuwe ondertitel?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Koppensnellen:quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef jna het volgende:
"Ajax heer en meester in Eindhoven"
"Ajax vernedert koploper PSV"
Altijd mooi die teletekst koppen
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En het is niet eens sarcastisch bedoelt![]()
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee. Het was waardeloos, zó slecht.
"Ajax geeft PSV een oorwassing"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
"Ajax duidelijk de baas in Eindhoven"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
"Ajax geeft PSV een oorwassing"
www.voetbalzone.nl
"Ajax vernedert PSV in eigen huis"
www.ad.nl
hadden we ook verloren, misschien niet met 1-5 maar toch..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
Whehequote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" is
Staat er al ...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Ja... En Wegereef... Dat schoot ook al meteen mijn kop inquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0MTPs
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aubquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.
Heeft Gomes trouwes ooit 5x moeten vissen in één wedstrijd?
Hoeveel was die Amstel Cup finale van een aantal jaar terug? 4-0?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.
En nee, volgens mij niet. Maar ik heb 18 jaar of zo een seizoenkaart bij PSV en volgens mij nog nooit een ploeg 5 goals zien maken tegen PSV, nog nooit.
Jezus inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als die bal erin was gevlogen was het een wereldgoal trouwens...
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhuntenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef Pr0-n00b het volgende:
Al die psv 'fans' die gelijk beginnen te huilen omdat zijn team een off day heeft. Echt wat een waardeloze supporters heeft psv blijkbaar.AJAX
Simons en co krijgen een pandoeringquote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Stam laat een keer een bal zomaar doorschieten, had anders kunnen aflopen. Absoluut niet foutloos vandaag. Heitinga gaf bepaalde ballen verschrikkelijk weg, een mager zesje volstaat. De rest wel mee eens, al had Babel hier de negen moeten hebben en niet Gabri...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
Stekelenburg: Laat zien dat het op de doellijn een fantastische keeper was paar mooie reddingen. 2x onzeker bij hoge bal. Dus een 7
Stam: Won alles á la Alex 8,5
Ogararu: Kwam verdedigend niet in de problemen, aanvallend had ik iets meer verwacht. 7,5
Grygera: Speelde onopvallend maar schakeld prima zijn man uit [/b]7,5[/b]
Emanuelson: 1 van de beste, had Farfan redelijk onder controle alleen iets te veel overtredingen. Aanvallend was hij geweldig 8
Heitinga: Speelde Affelay uit de wedstrijd, in balbezit vond ik het nog iets te mager 7+
Gabri: Speelde fantastisch, heel veel gelopen veel duels gewonnen en ook nog een doelpunt. Normaal heeft hij hier 20 kansen voor nodig. 9
Sneijder: Werkte heel hard, won veel duels en prachtige goal: 8,5
Davids: Goede wedstrijd, op die knal na niet heel veel gezien 8
Babel: Was continu dreigend, alleen geen assist of goal. Toch jammer 7+
Huntelaar: Werkte hard, won veel kopduels en 2 echt spitsen-goals 8,5
De Mul en Perez vielen goed in, trouwens erg goede zet van Ten Cate om De Mul in te brengen!
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhunten.
dat mag nietquote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aub![]()
Babel is jullie beste aanvaller. Af en toe doet zijn spel me denken aan een kruising tussen Henry en Adriano. Zo jong en al zó sterk. Petje af daarvoor hoor. Als het gerucht omtrent zijn clausule klopt, dan is Ajax mooi beschetenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Ben niet zo'n fan van Babel, maar vandaag speelde hij héél sterk. Complimenten.
Hahaquote:
En jij zei dat Da Costa en Alcides het wel ff makkelijk zouden doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij post normaal nooit in de Ajax-reeks. Ajax vernedert PSV en je komt gloryhunten.
En nu geef ik toe dat ik er naast zit. Punt blijft dat er weer allerlei gloryhunters opduiken die je normaal nooit ziet posten. En dan anderen nep noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
En jij zei dat Da Costa en Alcides het wel ff makkelijk zouden doen.
![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
En nu geef ik toe dat ik er naast zit. Punt blijft dat er weer allerlei gloryhunters opduiken die je normaal nooit ziet posten. En dan anderen nep noemen.
Maar gelukkig zijn die mensen vaak weer na 1 dag wegquote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar dat houd je altijd, zal andersom vast ook wel zo zijn.
Stam was inderdaad niet foutloos maar ruimde zoveel ballen op. Babel speelde inderdaad aardig, maar hij had geen goal en geen assist. Als alle spelers zo speelt verlies je net als in de thuiswedstrijd met 0-1quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stam laat een keer een bal zomaar doorschieten, had anders kunnen aflopen. Absoluut niet foutloos vandaag. Heitinga gaf bepaalde ballen verschrikkelijk weg, een mager zesje volstaat. De rest wel mee eens, al had Babel hier de negen moeten hebben en niet Gabri...
ik heb m er nu tussen staanquote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aub![]()
1x verliezen en 1x gelijk kan genoeg zijn...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:35 schreef F1Bas het volgende:
NAC Breda - PSV
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
Ik ga er niet vanuit maar een klein beetje hoop moet je nog wel hebben.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
In de herhaling zie je dat Braamhaar juicht
klik
Het is maar dat hij een prima wedstrijd floot hoor, anders was dit wel heel verdacht geweest
Hilarisch hoor, knul.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Het is maar dat hij een prima wedstrijd floot hoor, anders was dit wel heel verdacht geweest
erg rare actie inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Beetje vergezocht imho.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
Die zal wel flink pissed zijn tijdens z'n masterclass op m'n school woensdagquote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
JD gaat nu zeggen dat ze nu maar gewoon Perez zaten te knuffelen omdat het anders opvalt voor de buitenwacht maar dat er nog steeds ruzie is
Lang zal die leven, lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria. In de glooooriiiia, in de gloooooriiiaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
OMG WTFquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
What the hell?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef MaxC het volgende:
klik
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Braamhaar is er ook maar wat blij mee..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tsjah kampioen word niet je niet op basis van 1 wedstrijd hé .....quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Niet verwacht dit, geweldig!
Beetje triest alleen dat je dit soort wedstrijden zo wint en dan geen kampioen wordt..
Tja, zo nekt die 0-1 in de Arena ons ... want zo zie je hoe 1 enkele wedstrijd het verschil kan maken. Daar hadden we 3 punten verdiend, en dan hadden we juist 1 punt voorgestaan nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Beetje triest alleen dat je dit soort wedstrijden zo wint en dan geen kampioen wordt..
Je denkt dat PSV geen 5 punten meer laat liggen? Ik zeg dat ze er misschien nog wel 10 laten liggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef Tvduijn het volgende:
Stel PSV heeft tegen NEC of NAC punten laten liggen, dan kan Ajax hier de druk nog even opvoerenquote:Vr 13/4 20:30 Ajax - NAC
Za 14/4 19:30 PSV - FC Twente
We spelen tegen Heracles, PSV uit tegen NACquote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef twi het volgende:
PSV zou het nog kunnen laten liggen. Punt is dat Ajax volgende week tegen NAC ook weer gewoon kan verliezen.
Ajax heeft al laten zien te kunnen voetballen en wint 2 zware uitwedstrijden met zeer ruime cijfers, dat moet ik ons nog maar eens zien doen...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:11 schreef twi het volgende:
PSV zou het nog kunnen laten liggen. Punt is dat Ajax volgende week tegen NAC ook weer gewoon kan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |