NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Remzz het volgende:
Het schijnt nog geeneens zeker te zijn of die Ad-Just er vast in komt. Ze kijken eerst even aan of het klikt.
Het is nog allemaal nieuw en ze zullen hem ook wel gaan uitproberen. Net als dat Tijl met die zandloper zei: "je bent hier zeker nieuw?!" Als hij daar goed op reageert zal het vast wel goedkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.
Hij is zo toch ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef AirRaid het volgende:
ik ga effe kijken of ik een beetje op in elkaar kan flansen
Yep!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Piles het volgende:
Werken alle plaatjes nu?
misschien dat dit er nog bij kan staanquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
misschien dat dit er nog bij kan staan
Hij is erg goed in mimiek heb ik het idee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef AirRaid het volgende:
Jeroen is ewcht wel een aanwinst. zeker als doventoolk is ie subliem
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Heb wel dubbel gelegen bij dat kermissen/kennissen-stukje
dat laatste in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Stansfield het volgende:
Shit gemist, wordt het deze week nog herhaald of wordt het via uitzendinggemist.nl nog uitgezonden?
Wordt het niet gewoon op tv herhaalt? Dat kijkt toch altijd ff wat beter dan achter mijn computer.quote:
Zie de OPquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon op tv herhaalt? Dat kijkt toch altijd ff wat beter dan achter mijn computer.
Nu is Ruben N. ook wel de 'liefste' van het stel. De rest kon Sara ook goed afzeiken (dik, pot, constant dezelfde grappen) en negeren, maar Ruben ging dat soort grappen meestal uit de weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.
Toen hij te gast was bij de Lama's was hij al een geweldige doventolk. Toen vond ik hem al goed bij de rest van de club passen en blijkbaar vonden BNN en de Lama's dat ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef AirRaid het volgende:
Jeroen is ewcht wel een aanwinst. zeker als doventoolk is ie subliem
ik ook....quote:
Ik ga woensdag iig wel naar de theatertour in Enschedequote:Op maandag 19 maart 2007 01:44 schreef NiekL het volgende:
Ik heb kaartjes voor 27 maart. Ik ben benieuwd.
Nog iemand hier met kaertjes?
Niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef -moi- het volgende:
hoe kan je aan kaartjes komen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef -moi- het volgende:
was dat nou serieus van jeroen bij het moordspel dat ie niet snapte dat hij ruben na moest doen??
Dat is idd best vervelend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Jojogirl het volgende:
Patrick moet daar echt niet meer tussen gaan staan
Dat was grappig ja. Als enigequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Xilantof het volgende:!
Dat achteruit interview is altijd goed voor een lach![]()
Simpel elkaar opjagen...
Eens, net als het moordspel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Draaideur moet eruit, duurt veel te lang en is niet grappig.
Ja da's irritant hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:40 schreef Document1 het volgende:
Mocht iemand van de redactie dit lezen: zet AUB die microfoon vanr Lodiers uit als ie niet hoef te praten, ik word helemaal gek van dat gehinnik van em tussendoor
Precies, die teksten als hij een nieuw spel aankondigt gaan echt nergens over. Op een gegeven moment had hij het over een spel (voorwerpen ronde geloof ik) en democratie, tja, perfecte linkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
Dat interview![]()
Ruben van der Meer en Tijl![]()
Het 'erbij staan' van Lodiers![]()
Presentatieteksten van Lodiers, zo slecht.![]()
En waarom vinden ze het moorspel zo geweldig? Volgens Lodiers zelfs het 'hoogtepunt van de avond'.... nou, ik vind dat wel meevallen altijd.
Ik heb ook erg gelachen moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:10 schreef Eveli het volgende:
Ik heb anders weer platgelegen.Jeroen past er prima tussen. Maar van mij mag iig het moordspel ook wel vervangen worden. Het leukste vind ik gwoon die snelle rondess waar ze even snel een variatie op iets moeten bedenken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Jeroen juist een aanwinst voor het programma.
hihi, dat viel mij ook al op! Mss zit er achter de schermen nog ene Jeroen, want echt logisch is het idd niet!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:30 schreef Lollifant het volgende:
Ook irritant dat Patrick steeds zegt 'jeroen van koningsbrugge'. Er is maar 1 jeroen, dus die achternaam hoef je niet elke keer te zeggen lijkt me.
Ruben van der Meer vind ik sowieso al één van de sterkste lama's. Samen met Ruben N.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het interview. Ruben van der Meer wordt ook steeds leuker.
Ah toe, mag het moordspel blijven? Dat vind ik wel leuk namelijk. Doe dan het interview eruit, want dat was alleen gisteren leuk. Normaal ook zo'n trage, onleuke bedoening waar iedereen grappen echt eruit moet pérsen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef Stofje het volgende:
De dia-show... Nog zoiets niet-grappigs.
Kortom: Dia-show en moordspel eruit, Patrick niet meer bij 'Verboden te Lachen' en microfoon uit als ie niet aan het woord is..
Is dat zo? Hoe vaak wordt dat onderdeel gespeeld dan? Dat achteruit interview is juist wel erg leuk, omdat je je tegenspeler de meest vreemde 'opdrachten' kan geven of dingen kan laten zeggen die ze wel moeten uitvoeren/zeggen. Daar ligt de kracht in; maar dan moet het niet te vaak gespeeld worden, anders krijg je vaak dezelfde situaties.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah toe, mag het moordspel blijven? Dat vind ik wel leuk namelijk. Doe dan het interview eruit, want dat was alleen gisteren leuk. Normaal ook zo'n trage, onleuke bedoening waar iedereen grappen echt eruit moet pérsen.
Nah niet helemaal mee eens, dar herhalen van zn grappen in ieder ander spel begint nu al irritant te worden.... zoals nu met die boswachter op een puch en vorige week was er ook al zoietsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ruben van der Meer vind ik sowieso al één van de sterkste lama's. Samen met Ruben N..
Ja precies, en die orgie met Maxima kennen we onderhand ook wel weer...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nah niet helemaal mee eens, dar herhalen van zn grappen in ieder ander spel begint nu al irritant te worden.... zoals nu met die boswachter op een puch en vorige week was er ook al zoiets
Is jouw username toevallig ook afgeleid van de Lama's?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja precies, en die orgie met Maxima kennen we onderhand ook wel weer...
Ruben Nicolai![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is jouw username toevallig ook afgeleid van de Lama's?die aflevering waarbij in de dierenwinkel die giraffe zichzelf pijpt
Moet je bij tvopjepc.nl kijken en dan bij aflevering 5 van 2004.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
hahahaha
Nee, geen seconde aan gedacht! kan me die scene ook niet herinneren![]()
Tijl vind ik op dit moment de grappigste van allemaal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind juist Tijl erg irritant omdat ie veel te vaak in andermans grappen stapt.
En dat irritante lachjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god, ik zit me wederom te verbazen om die ontiechelijk zwakke introotjes van Patrick Lodiers.
Zelfde voor Ad-just.. Misschien volgende week.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toen Patrick er in het begin zo bij stond, leek hij echt net een geestelijk gehandicapte. Maar vind het een leuke gast hoor, heel sympathiek.. alleen hij kan beter achter z'n deskje blijven zitten. Dat gelach van hem wat je hoort moet blijven, hij heeft best een aanstekelijke lach
. En ik vind Tijl momenteel ook de grappigste, lekker droog. Ik mis Arie trouwens
. En wanneer speelt die Jandino of hoe hij ook heet eens mee? Heb hem nog nooit gezien.
ja kneus, dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja waar is die stumperd Ad-just nou dan? Dacht dat hij er nu vast bij zat
Heb hem nu ook gezien, erg sterk inderdaadquote:
nou ja....eerder zeldzaam laten we maar zeggenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen vrouw meer in, zijn die gewoon niet grappig genoeg?
Mja, vraag ik me ook af. Volgende week hoop ik!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef JanJanJan het volgende:
De voorwerpen ronde![]()
En waar blijft AdJust, ik heb verdomme niet voor niets geSMSt![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef JanJanJan het volgende:
De voorwerpen ronde![]()
En waar blijft AdJust, ik heb verdomme niet voor niets geSMSt![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen vrouw meer in, zijn die gewoon niet grappig genoeg?
Geweldig was dat ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef NrSiX het volgende:
De scene met de zoemer was echt grappig, leuke aflevering verder
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou wil ik vanavond eens Ad-Just zien.![]()
Ja... Dat ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Eveli het volgende:
Ik niet eigenlijk, ben meer benieuwd (benieuwder?) naar die Jardino of zo.
Ik denk dat ze het in periodes doen... eerst Jeroen, dan Ad-Just of die andere kerel, en daarna zeg maar degene die nog niet geweest is. Maar dat is maar gewoon een gok, omdat ik denk dat Ad-Just wel wat tijd nodig heeft om erin te komen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Flyduck het volgende:
Weer geen ad-just.. wat zou er aan de hand zijn?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:22 schreef Renesite het volgende:
Oh god... Fajah hihihihi is hihhihihihi er hihihihihi...
dessuurpaard dat net zo slecht danst als Tijlquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kut nou mis ik de tekst, wat voor dier?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dessuurpaard dat net zo slecht danst als Tijl
Een dressuurpaard dat danst zoals Tijl.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kut nou mis ik de tekst, wat voor dier?
Beetje vroeg om dat te concluderen; hij heeft nog niet eens een hele aflevering meegespeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:53 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat adjust er niet tussen past,..ondanks zijn naam..
Ik ook! Was erg geslaagdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind Jeroen echt een aanwinst... Die kerel is echt grappigVerder vond ik dit toch de beste aflevering van de drie die er nu geweest zijn
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:09 schreef -Dries- het volgende:
Misschien staat Patrick altijd zo dichtbij de lama's omdat hij dan kan zien of ze lachen of niet. Tis maar een gokje.
In beeld inderdaad, ze hebben daar in de studio gewoon lol... Dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Die sukkel zit telkens te hinniken, van die debiele lachjes, zelfs als er niks grappigs gebeurt in beeld..
Jup, ik snap ook niet waarom hij er nu staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?
Jandino. Zie OP.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Andino...right. Adjust dus. En zie thread![]()
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:18 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oooooow die. Ik denk al.
Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:24 schreef Anne04 het volgende:
Heb gisteren slap gelegen om de dierenwinkel.
En ik heb ergens gehoord, dat Ad-just een contract voor twee aflevering heeft of zo iets.
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef avw1982 het volgende:
Jeroen zie je gewoon elke week beter worden. Met die pissenbedden was geweldig.
Als ze echt tevreden over hem zijn, hij goed in de groep past en al die zooi dan zou hij echt wel langer mogen blijven hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.![]()
Maar ik vond het weer een leuke aflevering![]()
Je klikt rechts op "Lama zien".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef -Franktastic- het volgende:
waar staat dat bonusmateriaal? ik kan het niet vinden op lama.bnn.nl
Nee, het was gewoon geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit moet doorgestoken kaart zijn, wel grappig, maar het kan bijna niet
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef AirRaid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5-TrJIwo9Eg
Sorryquote:
Nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Sorry
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet. Wellicht maakt dat iets goed?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet.
Hmm jammer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet. Wellicht maakt dat iets goed?
Ja inderdaad, zolang Ruben N, Ruben vd M en Tijl er nog zijn is het goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelukkig zijn beide Rubens er wel gewoon
Die drie zijn de besten inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zolang Ruben N, Ruben vd M en Tijl er nog zijn is het goed.
Dus ook geen Gordon?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef PeRi het volgende:
Ik wil AdJust. Rot Veerboot.
Misschien dan niet vanavond, maar die promo met Gordon als gast zal wel niet voor niets gemaakt zijn dan hèquote:
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien dan niet vanavond, maar die promo met Gordon als gast zal wel niet voor niets gemaakt zijn dan hè.
ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind deze aflevering leuker dan de 100 vorige bij elkaar.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmmm ik vind juist Tijl en Ruben N het leukste (vooral die combinatie altijd, je ziet gewoon dat ze proberen hun lachen in te houden om elkaar)
Ruben van de Meer vind ik meestal wel grappig, maar hij scoort altijd wel makkelijk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |