Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:24 schreef Anne04 het volgende:
Heb gisteren slap gelegen om de dierenwinkel.
En ik heb ergens gehoord, dat Ad-just een contract voor twee aflevering heeft of zo iets.
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef avw1982 het volgende:
Jeroen zie je gewoon elke week beter worden. Met die pissenbedden was geweldig.
Als ze echt tevreden over hem zijn, hij goed in de groep past en al die zooi dan zou hij echt wel langer mogen blijven hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.![]()
Maar ik vond het weer een leuke aflevering![]()
Je klikt rechts op "Lama zien".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef -Franktastic- het volgende:
waar staat dat bonusmateriaal? ik kan het niet vinden op lama.bnn.nl
Nee, het was gewoon geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit moet doorgestoken kaart zijn, wel grappig, maar het kan bijna niet
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef AirRaid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5-TrJIwo9Eg
Sorryquote:
Nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Sorry
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet. Wellicht maakt dat iets goed?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet.
Hmm jammer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zag net in het voorstukje overigens wel dat Ad Just mee doet. Wellicht maakt dat iets goed?
Ja inderdaad, zolang Ruben N, Ruben vd M en Tijl er nog zijn is het goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelukkig zijn beide Rubens er wel gewoon
Die drie zijn de besten inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zolang Ruben N, Ruben vd M en Tijl er nog zijn is het goed.
Dus ook geen Gordon?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef PeRi het volgende:
Ik wil AdJust. Rot Veerboot.
Misschien dan niet vanavond, maar die promo met Gordon als gast zal wel niet voor niets gemaakt zijn dan hèquote:
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien dan niet vanavond, maar die promo met Gordon als gast zal wel niet voor niets gemaakt zijn dan hè.
ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind deze aflevering leuker dan de 100 vorige bij elkaar.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmmm ik vind juist Tijl en Ruben N het leukste (vooral die combinatie altijd, je ziet gewoon dat ze proberen hun lachen in te houden om elkaar)
Ruben van de Meer vind ik meestal wel grappig, maar hij scoort altijd wel makkelijk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |