Beetje vroeg om dat te concluderen; hij heeft nog niet eens een hele aflevering meegespeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:53 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat adjust er niet tussen past,..ondanks zijn naam..
Ik ook! Was erg geslaagdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind Jeroen echt een aanwinst... Die kerel is echt grappigVerder vond ik dit toch de beste aflevering van de drie die er nu geweest zijn
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:09 schreef -Dries- het volgende:
Misschien staat Patrick altijd zo dichtbij de lama's omdat hij dan kan zien of ze lachen of niet. Tis maar een gokje.
In beeld inderdaad, ze hebben daar in de studio gewoon lol... Dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Die sukkel zit telkens te hinniken, van die debiele lachjes, zelfs als er niks grappigs gebeurt in beeld..
Jup, ik snap ook niet waarom hij er nu staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?
Jandino. Zie OP.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Andino...right. Adjust dus. En zie thread![]()
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:18 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oooooow die. Ik denk al.
Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:24 schreef Anne04 het volgende:
Heb gisteren slap gelegen om de dierenwinkel.
En ik heb ergens gehoord, dat Ad-just een contract voor twee aflevering heeft of zo iets.
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef avw1982 het volgende:
Jeroen zie je gewoon elke week beter worden. Met die pissenbedden was geweldig.
Als ze echt tevreden over hem zijn, hij goed in de groep past en al die zooi dan zou hij echt wel langer mogen blijven hoor...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat hele lama gezocht is dus gewoon onzin.... beetje mensen geld afhandig door ze te laten sms'en, en dan de winner 1 of 2 keer op te laten treden.![]()
Maar ik vond het weer een leuke aflevering![]()
Je klikt rechts op "Lama zien".quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef -Franktastic- het volgende:
waar staat dat bonusmateriaal? ik kan het niet vinden op lama.bnn.nl
Nee, het was gewoon geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven hoor. Hij was íets leuker, maar meer ook niet.
Iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit moet doorgestoken kaart zijn, wel grappig, maar het kan bijna niet
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 00:40 schreef AirRaid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5-TrJIwo9Eg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |