NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Remzz het volgende:
Het schijnt nog geeneens zeker te zijn of die Ad-Just er vast in komt. Ze kijken eerst even aan of het klikt.
Het is nog allemaal nieuw en ze zullen hem ook wel gaan uitproberen. Net als dat Tijl met die zandloper zei: "je bent hier zeker nieuw?!" Als hij daar goed op reageert zal het vast wel goedkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.
Hij is zo toch ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef AirRaid het volgende:
ik ga effe kijken of ik een beetje op in elkaar kan flansen
Yep!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Piles het volgende:
Werken alle plaatjes nu?
misschien dat dit er nog bij kan staanquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
misschien dat dit er nog bij kan staan
Hij is erg goed in mimiek heb ik het idee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef AirRaid het volgende:
Jeroen is ewcht wel een aanwinst. zeker als doventoolk is ie subliem
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Heb wel dubbel gelegen bij dat kermissen/kennissen-stukje
dat laatste in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Stansfield het volgende:
Shit gemist, wordt het deze week nog herhaald of wordt het via uitzendinggemist.nl nog uitgezonden?
Wordt het niet gewoon op tv herhaalt? Dat kijkt toch altijd ff wat beter dan achter mijn computer.quote:
Zie de OPquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon op tv herhaalt? Dat kijkt toch altijd ff wat beter dan achter mijn computer.
Nu is Ruben N. ook wel de 'liefste' van het stel. De rest kon Sara ook goed afzeiken (dik, pot, constant dezelfde grappen) en negeren, maar Ruben ging dat soort grappen meestal uit de weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, dan vrees ik het ergste voor hem. Alleen Ruben negeert hem niet, voor de rest zou hij ook lucht kunnen zijn.
Toen hij te gast was bij de Lama's was hij al een geweldige doventolk. Toen vond ik hem al goed bij de rest van de club passen en blijkbaar vonden BNN en de Lama's dat ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef AirRaid het volgende:
Jeroen is ewcht wel een aanwinst. zeker als doventoolk is ie subliem
ik ook....quote:
Ik ga woensdag iig wel naar de theatertour in Enschedequote:Op maandag 19 maart 2007 01:44 schreef NiekL het volgende:
Ik heb kaartjes voor 27 maart. Ik ben benieuwd.
Nog iemand hier met kaertjes?
Niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef -moi- het volgende:
hoe kan je aan kaartjes komen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:48 schreef -moi- het volgende:
was dat nou serieus van jeroen bij het moordspel dat ie niet snapte dat hij ruben na moest doen??
Dat is idd best vervelend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Jojogirl het volgende:
Patrick moet daar echt niet meer tussen gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |