Tijl vind ik op dit moment de grappigste van allemaal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind juist Tijl erg irritant omdat ie veel te vaak in andermans grappen stapt.
En dat irritante lachjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god, ik zit me wederom te verbazen om die ontiechelijk zwakke introotjes van Patrick Lodiers.
Zelfde voor Ad-just.. Misschien volgende week.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toen Patrick er in het begin zo bij stond, leek hij echt net een geestelijk gehandicapte. Maar vind het een leuke gast hoor, heel sympathiek.. alleen hij kan beter achter z'n deskje blijven zitten. Dat gelach van hem wat je hoort moet blijven, hij heeft best een aanstekelijke lach
. En ik vind Tijl momenteel ook de grappigste, lekker droog. Ik mis Arie trouwens
. En wanneer speelt die Jandino of hoe hij ook heet eens mee? Heb hem nog nooit gezien.
ja kneus, dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja waar is die stumperd Ad-just nou dan? Dacht dat hij er nu vast bij zat
Heb hem nu ook gezien, erg sterk inderdaadquote:
nou ja....eerder zeldzaam laten we maar zeggenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen vrouw meer in, zijn die gewoon niet grappig genoeg?
Mja, vraag ik me ook af. Volgende week hoop ik!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef JanJanJan het volgende:
De voorwerpen ronde![]()
En waar blijft AdJust, ik heb verdomme niet voor niets geSMSt![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef JanJanJan het volgende:
De voorwerpen ronde![]()
En waar blijft AdJust, ik heb verdomme niet voor niets geSMSt![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:28 schreef Adelante het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen vrouw meer in, zijn die gewoon niet grappig genoeg?
Geweldig was dat ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef NrSiX het volgende:
De scene met de zoemer was echt grappig, leuke aflevering verder
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou wil ik vanavond eens Ad-Just zien.![]()
Ja... Dat ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Eveli het volgende:
Ik niet eigenlijk, ben meer benieuwd (benieuwder?) naar die Jardino of zo.
Ik denk dat ze het in periodes doen... eerst Jeroen, dan Ad-Just of die andere kerel, en daarna zeg maar degene die nog niet geweest is. Maar dat is maar gewoon een gok, omdat ik denk dat Ad-Just wel wat tijd nodig heeft om erin te komen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Flyduck het volgende:
Weer geen ad-just.. wat zou er aan de hand zijn?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:22 schreef Renesite het volgende:
Oh god... Fajah hihihihi is hihhihihihi er hihihihihi...
dessuurpaard dat net zo slecht danst als Tijlquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kut nou mis ik de tekst, wat voor dier?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dessuurpaard dat net zo slecht danst als Tijl
Een dressuurpaard dat danst zoals Tijl.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kut nou mis ik de tekst, wat voor dier?
Beetje vroeg om dat te concluderen; hij heeft nog niet eens een hele aflevering meegespeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:53 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat adjust er niet tussen past,..ondanks zijn naam..
Ik ook! Was erg geslaagdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind Jeroen echt een aanwinst... Die kerel is echt grappigVerder vond ik dit toch de beste aflevering van de drie die er nu geweest zijn
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:09 schreef -Dries- het volgende:
Misschien staat Patrick altijd zo dichtbij de lama's omdat hij dan kan zien of ze lachen of niet. Tis maar een gokje.
In beeld inderdaad, ze hebben daar in de studio gewoon lol... Dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Die sukkel zit telkens te hinniken, van die debiele lachjes, zelfs als er niks grappigs gebeurt in beeld..
Jup, ik snap ook niet waarom hij er nu staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wel de reden zijn, maar voor de tv werkt dat echt niet. En het werkte toch ook prima toen Patrick gewoon op z'n plek zat?
Jandino. Zie OP.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Andino...right. Adjust dus. En zie thread![]()
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:18 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Oooooow die. Ik denk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |