abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:58:14 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_47335787
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef PJORourke het volgende:

Overigens ben ik van mening dat Aaah een unban verdient.
Ik denk dat Carthago eerder vernietigd zal worden...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47335919
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik denk dat Carthago eerder vernietigd zal worden...

V.
Zou je denken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47335988
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Those individuals from the far left, and I'm talking about the Hollywood elitists and the United Nations and those individuals want it to... want us to believe that it's because we're contributing CO2 to the atmosphere that's causing global warming. (...) It's all about money, I mean, what would happen to the Weather Channel's ratings of all of a sudden people wouldn't be scared anymore..."

Wat een clown!
- "Shooting the messenger, once again. Arguments please."
Ik bedoel natuurlijk HenriO. Volop op zoek naar internetsites waarop staat dat antropogene klimaatverandering een overdreven leugen is, en vervolgens alle wetenschap die dit tegenspreekt aanvechten door te zeggen dat het slechts modellen zijn. Vervolgens verwart hij ook nog eens de wetenschap met het Kyoto-protocol, alsof dat een logisch gevolg is van klimaatverandering.

Nou ja, het komt op mij over alsof hij bang is dat de vrije markt klimaatverandering niet aan zou kunnen. En hij doet er zijn best om om dat realiteit te laten worden, door het dogmatisch te ontkennen, in plaats van alternatieve oplossingen voor antropogene klimaatverandering te bieden.
pi_47336016
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk HenriO.
Dat weet ik, het was ook een citaat van hem. Maar M.'s wijs gezegde gaat dan ook: er is een verschil tussen open minded en naïef.
pi_47336098
Ondertussen zit er niet zoveel pit meer in het Grote Zwendel-onderwerp, hè? .
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
O, nu wordt er grote ophef gemaakt om de film, over twee weken zal men zich schamen wanneer de naam genoemd wordt.
pi_47336474
Ik heb het nog niet gezien...misschien ergens dit weekend, als ik me toch al kut voel door de drank.
pi_47336506
quote:
The movie has fabricated the history with depicting a war between Iran and Greece, whereas, no Greek king dared to stand up to the Persian Empire or the Emperor Xerxes.

Though Sparta's King Leonidas cherished such a dream, but, he lost his head and Iranian fighters threw his head before Emperor Xerxes's feet and told him that he had attempted a suicide attack to Persian Army.
http://www2.irna.com/en/news/view/line-22/0703138916193445.htm

De ayatollahs voelen zich gekwetst.
pi_47336617
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:17 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb het nog niet gezien...misschien ergens dit weekend, als ik me toch al kut voel door de drank.
Wat is de gelegenheid?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47336805
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is de gelegenheid?
Gewoon... weekend, neem ik aan. Is er een gelegenheid nodig om te zuipen?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:27:03 #40
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47336823
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen zit er niet zoveel pit meer in het Grote Zwendel-onderwerp, hè? .
Film staat als een huis.

Overigens blijf ik van mening dat Aaah een unban verdient.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47336881
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gewoon... weekend, neem ik aan. Is er een gelegenheid nodig om te zuipen?
Gelegenheid is aanleiding genoeg, proost!
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47336958
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Gelegenheid is aanleiding genoeg, proost!
Juist
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47337195

Gatver, alle creeps op een hoopje .

Mag Amerika er een atoombom erop gooien.
pi_47337213
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Film staat als een huis.
Tuurlijk. Moet je nog een lollie?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:40:44 #45
66825 Reya
Fier Wallon
pi_47337305
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk HenriO. Volop op zoek naar internetsites waarop staat dat antropogene klimaatverandering een overdreven leugen is, en vervolgens alle wetenschap die dit tegenspreekt aanvechten door te zeggen dat het slechts modellen zijn. Vervolgens verwart hij ook nog eens de wetenschap met het Kyoto-protocol, alsof dat een logisch gevolg is van klimaatverandering.

Nou ja, het komt op mij over alsof hij bang is dat de vrije markt klimaatverandering niet aan zou kunnen. En hij doet er zijn best om om dat realiteit te laten worden, door het dogmatisch te ontkennen, in plaats van alternatieve oplossingen voor antropogene klimaatverandering te bieden.
Dat is ook zo jammer aan het hele klimaatdebat, dat er zich meningen over klimaatveranderingen vormen naar gelang of het in iemands ideologische straatje past. De grondleggers van de wetenschap zouden zich ervoor schamen.
pi_47337369
Hoe lang nog voor KutMarokkanen oprot?
pi_47337457
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat is ook zo jammer aan het hele klimaatdebat, dat er zich meningen over klimaatveranderingen vormen naar gelang of het in iemands ideologische straatje past. De grondleggers van de wetenschap zouden zich ervoor schamen.
Evil_Jur is het met je eens: "Even los van de wetenschap geven ze wel mooi aan hoe het hele issue gekaapt is, hoe politiek het is geworden. De houding in combinatie met de politieke overtuigingen van veel van de hardste schreeuwers hier (zoals jij), is prima bewijs hiervoor."

Nou ja...

"Onderbouw maar dat ik een van de hardste schreeuwers ben en dat dat in combinatie met mijn politieke overtuigingen het bewijst levert voor de kennelijke stelling van de documentaire, die dus op wetenschappelijk terrein ontkracht is, dat het hele debat gekaapt is."

- "Ik ga de moeite niet eens nemen kerel, doe maar rustig."
pi_47337556
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe lang nog voor KutMarokkanen oprot?
pi_47337882
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is de gelegenheid?
Ik heb bier en Jagermeister, vriendjes en vriendinnetjes en een kamer met een computer met 20.000 mp3's en hele goede boxen.
pi_47337891
Kon ik dat gephotoshopte plaatje van Wilders in nazi-uniform nog maar vinden.
pi_47338029
Hm.

pi_47338073
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef Reya het volgende:

[..]

Iedereen weet ineens alles, is niet bereid naar argumenten te luisteren, haalt er politieke argumenten bij. Of (a) de aarde opwarmt en (b) in hoeverre dit door menselijke activiteiten komt is een wetenschappelijk onderwerp, geen politieke. De vraag wat je met de wetenschappelijke conclusie doet (volgens mij is de wetenschap er wel zo'n beetje uit dat de aarde opwarmt en de mens dit op zijn minst versnelt). Ga je het oplossen of niet, en wat is de rol van de overheid.

Ik vind het prima dat HenriO (zoals de meeste ontkenners) een aversie tegen overheden heeft, maar kom met een alternatieve oplossing, of overtuig te wetenschap dat ze het mis hebben. Geen van beide wordt gedaan.
pi_47338124
hmm. me likey.
pi_47338171
Hm...

pi_47338308
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:03 schreef Autodidact het volgende:

Ik vind het prima dat HenriO (zoals de meeste ontkenners) een aversie tegen overheden heeft, maar kom met een alternatieve oplossing, of overtuig te wetenschap dat ze het mis hebben. Geen van beide wordt gedaan.
Waarom zou je de wetenschap ervan moeten overtuigen dat ze het mis hebben als je aversie hebt tegen overheid?

De vraag is bijvoorbeeld: kán het opgelost worden (want dat volgt nog helemaal niet uit een wetenschappelijke overtuiging dat het door plaatsvindt).
Moeten overheden daarin een rol spelen? Zo ja; om welke redenen de overheid, en hoe dan?
Zo nee - dat verplicht helemaal niet tot aandragen van een andere oplossing; alleen tot motiveren waarom *die* oplossing niet in orde is.
pi_47338389
Het is gewoon erg lastig om b.v. klimaatschade maar eigenlijk bijna alle milieuschade te voorzien van een prijskaartje. Als je dan erg gericht bent op marktwerking zou dat best wel eens kunnen botsen inderdaad.
pi_47338659
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom zou je de wetenschap ervan moeten overtuigen dat ze het mis hebben als je aversie hebt tegen overheid?
Dat zeg ik niet. Als je denkt dat klimaatverandering niet plaatsvindt (of door de mens komt) moet je dit in eerste instantie aannemelijk maken in de wetenschap. Net zoals de ID-beweging in de VS zo debiel waren om ID niet in de wetenschap aannemelijk te maken, maar direct op beleid en het publiek mikten. De beweging tegen de theorie achter klimaatverandering doet hetzelfde: schreeuwen, geen data.
quote:

De vraag is bijvoorbeeld: kán het opgelost worden (want dat volgt nog helemaal niet uit een wetenschappelijke overtuiging dat het door plaatsvindt).
Het is een wetenschappelijke vraag of het mogelijk is om het op te lossen, of te dempen, en welke fysieke verandering in de trend daarvoor nodig is. Het is aan de politiek, of wie dan ook, hoe dat te doen.
quote:

Moeten overheden daarin een rol spelen? Zo ja; om welke redenen de overheid, en hoe dan?
Zo nee - dat verplicht helemaal niet tot aandragen van een andere oplossing; alleen tot motiveren waarom *die* oplossing niet in orde is.
Niemand is natuurlijk verplicht om iets aan te dragen. Als HenriO alleen maar zegt "willikniet! willikniet!" is dat zijn goed recht, het getuigt alleen niet van argumentatiekracht.

Van mij mag hij, net zoals ik hem daarop mag bekritiseren.
pi_47338688
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef du_ke het volgende:
Het is gewoon erg lastig om b.v. klimaatschade maar eigenlijk bijna alle milieuschade te voorzien van een prijskaartje. Als je dan erg gericht bent op marktwerking zou dat best wel eens kunnen botsen inderdaad.
Hoe bedoel je? Economie en milieu gaan niet samen?
pi_47338732
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Economie en milieu gaan niet samen?
Milieu is lastig mee te nemen in economische berekeningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')