En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia gaat er van uit dat ze punten van Sylvia kan lenen mocht zij ze nodig hebben. Sylvia voelt daar niet zo veel voor en geeft aan dat ze geen bank wil worden. 'Oh, en heb je dat ook tegen Huub gezegd?'.. zegt Natasja kattig.
...arrogant wijf. En het lukt haar ook niet om Syl maar een klein beetje ruimte te geven ivm de crematie vandaag. Ze springt er verbaal weer bovenop met die kattige zeikstem.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.
Dat zei die wannabe star van de SOA boys..goor vet varken is dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:57 schreef pullup het volgende:
Tellen kunnen ze in ieder geval niet bij de Party, het dubbele van 60.000 is 1.5 miljoen![]()
Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.
Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.
ik was ook al meteen pissig op de manier waarop ze dit gesprek inzette.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.
... misschien mogen ze wel weer op een feestje van Huub en Eric komen - dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat zei die wannabe star van de SOA boys..goor vet varken is dat.
Maar waarom vragen aan Sylvia?? Haar grote vriendin!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.
Oh het komt weer van die gluiperd af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.
Ja volgens mij heeft hij er ook gewoon zat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar waarom vragen aan Sylvia?? Haar grote vriendin!
Brian heeft toch ook nog genoeg punten!!
Yep en Jaap deed ook een duit in het zakjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh het komt weer van die gluiperd af.
Wat deed jaap ?? jeetje dat stukkie heb ik gewoon gemist das balen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en Jaap deed ook een duit in het zakje
Persoonlijk vind ik dat ze dat C-bandje niet moeten uitnodigen. Hoe triest is hij in dat interview. En zijn valse opmerking dat hij Amanda ook wel had kunnen pakken. Ook al was ze dronken die avond het was duidelijk te merken dat ze HEM niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... misschien mogen ze wel weer op een feestje van Huub en Eric komen - dat zou wel leuk zijn.
Niet veel ik herinner me de precieze bewoordingen niet meer. Maar hij ondersteunde het verhaal van Brian dat het zonde van haar punten wa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat deed jaap ?? jeetje dat stukkie heb ik gewoon gemist das balen.
Bij Amanda is niets logisch!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef petraa het volgende:
Waarom zet amanda krullers, als ze zo haar haar weer gaat stijlen ??? Ik zie de logica er niet van.
That fucking ho, nobody disprespects Sylvia like that.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:12 schreef milk-shake het volgende:
hallo syl lift mee op huub zijn succes zegt natasia hahahahah
Dat blijft ze de laatste steeds herhalen, maar volgens mij is ze daar zelf mee bezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:12 schreef Clank het volgende:
Natasia: Sylvia lift mee op Huub's succes.
Het alziende oog van god ontgaat niemand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
ze wordt gek van Jaap omdat hij de hele tijd naar haar zit te staren. Ze heeft het gisteren gezegd tegen hem, ze zei ik begrijp dat je helemaal idolaat van me, maar stop met dat staren.
Ik zal je er aan herinneren als ik je weer op wat sympathie voor natas betrapt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo zie je maar ... zo heel af en toe betrap ik mezelf op een flits (een korte flits, maar toch) van sympathie voor Natasia ..... wat een pokkenwijf het eigenlijk is moet ik maar niet meer vergeten
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef pullup het volgende:
Nog maar een dan![]()
Kijk eerst naar jezelf, mijn brodder
En zeg me wat je ziet.
Is het geen losse flodder ?
Is het geen grote miet. ?
Kun jij gewoon zo met jezelf leven
Of denk je meestal met je pik
Is Para worden soms je streven ?
Dan ben je net als ik.
Waarom zou je dromen wil onthouden ??? en wat heeft dat miljonairs te maken ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef Dark het volgende:
De Droommevrouw is in het huis en gaat uitleggen hoe je dromen beter kan onthouden.
dank je wel ... vereenzaamde zielige medestreamer. Op jou kan ik tenminste rekenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zal je er aan herinneren als ik je weer op wat sympathie voor natas betrapt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
dank je wel ... vereenzaamde zielige medestreamer. Op jou kan ik tenminste rekenen![]()
Alsof mensen haar niet doorhebben..de bewoners zelf hebben dit ook al door. NatasJA is een walgelijk wijf... Zij en Brian hebben geen leven meer na de Kooi. Welk bedrijf wil die 2 in Gods naam aannemen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe die Natasia de laatste tijd met Huub probeert te bonden
HE-LE-MAAL niets is daarvan oprecht.. het is alleen maar om aan populariteit te winnen..
En dan ook nog proberen Sylvia buiten spel te zetten bij Huub door te zeggen dat Sylvia meelift.
Misselijk makend![]()
Toch heb ik Huub horen zeggen, dat hij meer met Natasja wil optrekken, om Brian verder te isolerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
HE-LE-MAAL niets is daarvan oprecht.. het is alleen maar om aan populariteit te winnen..
En dan ook nog proberen Sylvia buiten spel te zetten bij Huub door te zeggen dat Sylvia meelift.
Misselijk makend![]()
edit:
En dan nog niet snappen dat ze (Zwarte Zeug en Para) intens GEHAAT worden
ja gaan we samen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'..... ziiten 24 uur op hun reet streams te kijken, dan moeten ze hier maar komen .....' uit een betoog van Natasia tegen Brian.
Zijn we nu een soort van uitgenodigd ?
Sterker nog, ik zou ze zelfs uitsluiten van elke vorm van uitkeringquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alsof mensen haar niet doorhebben..de bewoners zelf hebben dit ook al door. NatasJA is een walgelijk wijf... Zij en Brian hebben geen leven meer na de Kooi. Welk bedrijf wil die 2 in Gods naam aannemen...
Ik zou gaan als ik jou was..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'..... ziiten 24 uur op hun reet streams te kijken, dan moeten ze hier maar komen .....' uit een betoog van Natasia tegen Brian.
Zijn we nu een soort van uitgenodigd ?
.. ik ben er voor je petraa ... want ook wij zijn kindjes van God.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen moment van sympathie voor haar gehad, maar mocht dat ooit komen verwacht ik van jou ook wel hulp he.
mwoaahhhhh, de bedeling mag. Ik zie ze al voor me, elkaar aankruipend voor de ingang van de appie hein, hebbu voor mij een sentje mefrou, onze arme kindertjus hebbe honger. En dan een foto van japie die huilend roept om eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou ze zelfs uitsluiten van elke vorm van uitkering
.. weet je wat? ... we vormen een clubje van hele zielige en vereenzaamde stakkers en dan gaan we met elkaar ... het mág van Natasiaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Mag ik ook mee......Ik heb toch geen leven buitenom de streams
![]()
Ik praat heel erg in mjn slaap en heb altijd onwijze kinky dromen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
's Nachts sta je door je dromen in contact met het wezenlijke van jezelf. In één lijn met onze emoties en dat zijn wij overdag niet gewend.
Ik zou die mevrouw niet durven vertellen waar ik wel eens over droom !!!!!
Mijn dromen zijn weleens niet-zo-netjes namelijk ....
Daar was'ie waarschijnlijk erg blij mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik praat heel erg in mjn slaap en heb altijd onwijze kinky dromen...
Nu even niet kinky dromen maar grappige dromen:
Ik droomde een keer dat ik op een paard zat en een grietje mijn paard wilde afpakken.
In werkelijkheid trok mijn vriend aan de deken waarop ik zei "blijf met je poten van mijn paard af kutwijf"
Ook een keer gehad dat ik vocht in een droom en in werkelijkheid een roggel in mijn vriends gezicht spuugde
Haha hij is wel wat gewend, maar schrok wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar was'ie waarschijnlijk erg blij mee.
raak !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Mevrouw laat zich liever volspuiten door Wilgo dan dat ze haar gepeste kinderen wil zien.
Ben benieuwd hoe dat gaat
"Oh Mama ik mis U zo"
"Nu even niet Yairo, plak een nieuwe pleister op je levertje...want mama gaat neuken"
.... wow .. jij klinkt een soort van gevaarlijk in je slaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In werkelijkheid trok mijn vriend aan de deken waarop ik zei "blijf met je poten van mijn paard af kutwijf"
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... wow .. jij klinkt een soort van gevaarlijk in je slaap.
dus alle voetballers ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:40 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft respect voor mensen die : ballen nemen.
nee, een dromoloogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:43 schreef My_ het volgende:
Wat een saai gewauwel zeg...![]()
Is die mevrouw een psycholoog?!
.... zo, ik kan dus voor de tweede keer vanmorgen de koffie van mijn beeldscherm vegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"
Tjonge, kansloos zegquote:
Morgen ! .... de stream buffert daar in ieder geval niet en dat scheelt ook een boel in de informatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef itsme het volgende:
Morgen. Het valt me op dat ik steeds minder de streams volg de laatste dagen.
Dan is dit nog interessanter.
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Wie zijn Huub en Eric?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Morgen ! .... de stream buffert daar in ieder geval niet en dat scheelt ook een boel in de informatie.
Goedemorgen ..... tja, ik moest misschien ook maar iets creatiefs gaan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, ook.
laatste dagen ??? volgens mij al een aantal weken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik verveel me. Het huis is saai de laatste dagen.
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
laatste dagen ??? volgens mij al een aantal weken.
Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen moment van sympathie voor haar gehad, maar mocht dat ooit komen verwacht ik van jou ook wel hulp he.
Ik ook, ik krijg een soort van me leven weer terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef itsme het volgende:
Morgen. Het valt me op dat ik steeds minder de streams volg de laatste dagen.
Dan is dit nog interessanter.
![]()
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Open jij hem ff ??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.
Noem het maar 'Psychologische problemen door DGK' : ze horen bij het dagelijkse leven, zijn tijdelijk van aard en behoeven meestal geen professionele psychische hulp![]()
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.
Proestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Wat zit die Jaap weer hard te ruften. Af en toe lijkt het wel of ik een drilboor hoor![]()
Geen slecht idee .. elk moment van sympathie voor Natasia is overdreven denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.
Mij ook. Het irriteert me ook hoe Jaap als zielige dikkertje dap wordt afgeschilderd in de tv uitzendingen. Ze willen de nieuwe Huub van hem maken. Jaap maakt in 2 weken 1 of 2 rake opmerkingen en die worden uitgezonden, en zijn asociale gedrag wordt niet getoond. Ik snap dat gedoe met verhaallijnen wel maar een beetje een eerlijke weergave van de werkelijkheid zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.
Wat mij betreft ook niet. De bewoners zijn te lief voor elkaar, op een aantal uitbarstingen na, maar er gebeurt weinig. Ik vind dit dromen gedoe ook niets met miljonair zijn te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.
En met één of ander neukfeestje hef je die saaiheid niet meer op wat mij betreft.
... en zijn nachtmerries gaan over Huub én Nena !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef the_undertaker het volgende:
Brian droomt denk ik alleen over Huub.. Dat kan gewoon niet anders.
Open jij hem?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Geen slecht idee .. elk moment van sympathie voor Natasia is overdreven denk ik.
Dat is dan wel Huubs natte droom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en zijn nachtmerries gaan over Huub én Nena !!!
Fascinerend om te zien dat men aandachtig achter de computer zit te kijken hoe een totaal onbekend persoon van 200 kilo scheten aan het laten is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Wat zit die Jaap weer hard te ruften. Af en toe lijkt het wel of ik een drilboor hoor![]()
Dat is een metafoor voor het als een echte man een vrouw ''kapot spuiten''.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat praat Brian de laatste tijd vaak over 'iemand kapot schieten' .... het komt steeds in zijn gesprekken terug. Hij droomt er zelfs over. Is er een siegoloog in da house ? Brian begint te klinken als een tikkende tijdbom.
Ze vroeg vanochtend wel ff aan sil, mocht ik kontaktpunten nodig hebben, dan kan ik ze wel bij jou lenen he, want ik heb me punten aan Eric gegeven. Sil zei hierop ik wil geen bank worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mij ook. Het irriteert me ook hoe Jaap als zielige dikkertje dap wordt afgeschilderd in de tv uitzendingen. Ze willen de nieuwe Huub van hem maken. Jaap maakt in 2 weken 1 of 2 rake opmerkingen en die worden uitgezonden, en zijn asociale gedrag wordt niet getoond. Ik snap dat gedoe met verhaallijnen wel maar een beetje een eerlijke weergave van de werkelijkheid zou wel fijn zijn.
ook die nepstemming van Natasia gisteren en Mama Natasia oprechte gevoel om Erik punten te geven voor een bezoek van zijn fanfaresletje Bart.
huub die inkakt en zijn agressie niet kan tegen houden. Brian die nog steeds denkt dat hij de koning is.
Het enige waarop hij echt klaarkomt zijn filmpjes op youtube waarin mensen worden gemarteld, vermoord, verkracht etc... sex met amanda kan nooit bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat praat Brian de laatste tijd vaak over 'iemand kapot schieten' .... het komt steeds in zijn gesprekken terug. Hij droomt er zelfs over. Is er een siegoloog in da house ? Brian begint te klinken als een tikkende tijdbom.
Oh ja..................ook al zo'n vaag gedoe van hem. Echt een gevaar in die villa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het enige waarop hij echt klaarkomt zijn filmpjes op youtube waarin mensen worden gemarteld, vermoord, verkracht etc... sex met amanda kan nooit bewerkstelligen.
Als het beeld begint te trillen komt de vraag op wat de oorzaak is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Fascinerend om te zien dat men aandachtig achter de computer zit te kijken hoe een totaal onbekend persoon van 200 kilo scheten aan het laten is.![]()
Wilgo ruikt alleen punani en ping ping.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef Spoko het volgende:
straks krijgt die natasia weer veel info van wilgo, vind trouwens dat iedereen weinig belt de laatste tijd....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het beeld begint te trillen komt de vraag op wat de oorzaak is.![]()
thanks!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Done !!
Psychologische problemen door DGK![]()
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
... als je bijvoorbeeld droomt over een matje .......
Een MATJE ?????
Zijn mijn dromen nou zo sensationeel dat ik niet over een matje droom?
Een deurmatje, een badmatje of een matje in de nek van d'een of andere sjonnie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Borga het volgende:
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??
Ik niet
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef FdW het volgende:
Zit me nu af te vragen of de boven beschreven exercitie valt onder de categorie slaapwandelen ??
Nope, tenzij je een streepje schaamhaar meerekent..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??
Ik niet
Maar met deze dame over deze droom praten maakt het minder leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kijk !! .. dát zou de dromoloog eens moeten verklaren.
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat het zo saai is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.
En met één of ander neukfeestje hef je die saaiheid niet meer op wat mij betreft.
... niks aan zelfs ... ze omzeilt elke vraag over seksualiteit in dromen. Ze wil wel over mátjes praten die in je dromen voorkomen. come on zeg .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar met deze dame over deze droom praten maakt het minder leuk![]()
Thanks voor de prachtige link van de arend, zoveel mooier dan de streamsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat het zo saai is.
Ik begin te denken dat het komt omdat er nu niet meer zo duidelijk 2 kampen zijn?
Ook erger ik me alleen maar de laatste tijd en als ik me wil ergeren kan ik beter mijn dochters (en van mijzelf) troep gaan opruimen
Nu las ik weer dat het script gelukt is. Natasia krijgt haar 2 uur![]()
ik droom echt nooit over matjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... niks aan zelfs ... ze omzeilt elke vraag over seksualiteit in dromen. Ze wil wel over mátjes praten die in je dromen voorkomen. come on zeg .....
denk dat het helemaal niet verstandig is, met al die meekijkende streamers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef Prosac het volgende:
Kan me voorstellen dat Jaap het geheel niet kwijt wil bij Huub en Eric, echter lijkt het me ook niet verstandig in combinatie met Brian en Amanda
Dat heeft te maken met haar Natasjareinheidsyndroomquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... niks aan zelfs ... ze omzeilt elke vraag over seksualiteit in dromen.
Daar zouden wij samen heel wat minder moeite mee hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wil wel over mátjes praten die in je dromen voorkomen. come on zeg .....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:20 schreef FdW het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat ik ontzettend lekker aan het vreemdgaan was. Ik werd wakker door het enthousiaste kreunen van mijn vrouw. Het karwei heb ik wel afgemaakt, maar ik schaam me ervoor te moeten toegeven dat het tweede gedeelte van de sessie minder spannend was. Echt gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
oooooh .. dat heb ik ook gedroomd toen ik klein was .. echt waarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Toen ik klein was droomde ik altijd wel dat ik uit school naar huis liep en me huis was verplaatst en dat ik dan kon vliegen op de wind. Wat zou dat zijn dan /?? Is er een dromoloog in tha house ?
Je bent toch niet me afgestane tweelingzussie hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oooooh .. dat heb ik ook gedroomd toen ik klein was .. echt waar
ach ze heeft de 2 uur, die ze liever besteed aan wilgo dan aan haar kids.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Prospera het volgende:
Het handje van Nataas over de rug van Brian. Die is toe aan een man![]()
Jup.. same here. zweven op de wind. Vrijheid en vliegen is voor velen een jeugddroomquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oooooh .. dat heb ik ook gedroomd toen ik klein was .. echt waar
Volgens PARTYkomt dit door Jaap's incest verledenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef Prospera het volgende:
Jaap over zijn moeder: soms blijf ik zo dik om haar dwars te zitten.
staat dit echt in de party ???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Volgens PARTYkomt dit door Jaap's incest verleden![]()
![]()
Peeeeeeeetraaaaaaaaaa ... ben JIJ het ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Je bent toch niet me afgestane tweelingzussie he![]()
![]()
Moet een kind zijn biologische moeder hiervoor dankbaar zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Natasia vind dus eigelijk dat Jairo? alleen maar dankbaar moet zijn voor wat ze voor hem gedaan heeft.
Pfff, jongentje is nog maar 6 jaar.
.. die jeugd van tegenwoordig is nérgens meer dankbaar voor ... snotverdommequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet een kind zijn biologische moeder hiervoor dankbaar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik dus, als kind hoef je daar niet dankbaar voor te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet een kind zijn biologische moeder hiervoor dankbaar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Wat zei ze?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Natasia vind dus eigelijk dat Jairo? alleen maar dankbaar moet zijn voor wat ze voor hem gedaan heeft.
Pfff, jongentje is nog maar 6 jaar.
Jij doet me denken aan mijn grote vriendin ILMRquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. die jeugd van tegenwoordig is nérgens meer dankbaar voor ... snotverdomme
Geen idee, maar er zal zeker iets ernstigs met zijn verleden aan de hand zijn. Hij komt o.a. uit een onderwijzersgezin, waar hij de meest beschaafde regels niet heeft geleerd, zoals bv. tafelmanieren en dan zo'n opmerking over zijn moeder en dat Tien al heeft gesuggereerd dat er wat meer met hem aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Volgens PARTYkomt dit door Jaap's incest verleden![]()
![]()
Volgens Natasia heeft ze vanaf zijn geboorte gevochten als een tijgerin voor hemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wat zei ze?
Sowieso een walgelijk denkbeeld, zeker voor Natasia die al feestend door het leven ging terwijl Jairo in het ziekenhuisbed lag.
Het woord biologisch heb ik hier zeer bewust ingevoegdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, als kind hoef je daar niet dankbaar voor te zijn.
het is als een ouder gewoon je plicht om voor je kinderen te vechten.
.... wat de fuck betekent ILMR ????quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan mijn grote vriendin ILMR![]()
![]()
Ze zei dat ze zoveel voor hem gedaan heeft, omtrent zijn levertje en dat hij wel eens heeft geroepen dat hij de rotste mama heeft die er bestaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Wat zei ze?
Sowieso een walgelijk denkbeeld, zeker voor Natasia die al feestend door het leven ging terwijl Jairo in het ziekenhuisbed lag.
Ik Lach Me Rot ( dgk topics )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... wat de fuck betekent ILMR ????
Zo klein en dan al zóveel mensenkennisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zoveel voor hem gedaan heeft, omtrent zijn levertje en dat hij wel eens heeft geroepen dat hij de rotste mama heeft die er bestaat.
Dat haar dat pijn doet omdat ze zoveel voor hem gedaan heeft.
... dromen over een matje, een ei visualiseren .... ik weet het niet met deze mevrouw hoor. Ik kan niet zoveel met haar workshop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Nog even leren om een ei te visualiseren.
In dat geval voel ik warme gevoelens voor je .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik Lach Me Rot ( dgk topics )
Beschouw het als een compliment![]()
Die 4 zemelaars die er nu zitten wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... dromen over een matje, een ei visualiseren .... ik weet het niet met deze mevrouw hoor. Ik kan niet zoveel met haar workshop.
Die werden weggehaald door Palma (LEES REDACTIE).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die 4 zemelaars die er nu zitten wel.
waar zijn Huub en Eric eigelijk.
Zoiets zei Natasia ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub zijn naar achteren geroepen omdat ze niet gingen slapen de afgelopen nacht? Ze hebben ook allebei een brief gekregen.
Ze kregen een brief ??? Dat stukkie heb ik dan ook weer gemist.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die werden weggehaald door Palma (LEES REDACTIE).
Was ik net van plan iets zinnigs te gaan doen, en dan dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
In dat geval voel ik warme gevoelens voor je .....![]()
Doe mij maar dubbelgebakken, en het eigeel niet meer zacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Prospera het volgende:
Ik ga over 10 minuten een eitje visualiseren in m'n pannetje en wel op die manier dat het eigeel behouden blijft, zodat ik het na toedienen op mn boterhammetje het vloeibare eigeel kan uitsmeren over de rest van het gebakken eitje.
Het klinkt zo lekker dat ik dat ook maar ff ga doen zo als me dochter thuis is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Prospera het volgende:
Ik ga over 10 minuten een eitje visualiseren in m'n pannetje en wel op die manier dat het eigeel behouden blijft, zodat ik het na toedienen op mn boterhammetje het vloeibare eigeel kan uitsmeren over de rest van het gebakken eitje.
Nee, het mag dus kennelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft jaap trouwens al een waarschuwing gekregen voor van de week ???
Godsamme .... wát nou !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub zijn naar achteren geroepen omdat ze niet gingen slapen de afgelopen nacht? Ze hebben ook allebei een brief gekregen.
Wat een kleuterzooi zeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Weer een waarschuwing dan voor huub omdat hij niet ging slapen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Godsamme .... wát nou !!!
Nog even en de streamers moeten ook op één oor om half drie van de redaktie ... mopperdemopper
FEBO beschermt haar elite troepen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Of ze houden de boel voor de gek.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Huub: We zijn zwaar de Sjaak Brian.. je hoort het vanavond als iedereen terug is. Ik denk dat ik RTL Boulevard maar weer ga bellen.
Het gaat volgens Huub niet over het wakker houden maar over iets anders.
Als ie het zo zegt, zal het wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Huub: We zijn zwaar de Sjaak Brian.. je hoort het vanavond als iedereen terug is. Ik denk dat ik RTL Boulevard maar weer ga bellen.
Het gaat volgens Huub niet over het wakker houden maar over iets anders.
Dat vraag ik mezelf ook af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat hebben ze gedaan na half drie dan ?????
Drank in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat hebben Huub en Eric vannacht gedaan dan?
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Brian in de Kapsalon: we zijn zwaar de sjaak vandaag, over de brieven die ze hebben gekregen. Heeft het met 02.30 te maken?
Nee met wat er daarna gebeurt is, volgens Huub. Ik ga maar met RTL Boulevard bellen.
Is het zo ernstig vraagt Brian,
Ja zegt Huub.
en roken maar als je daarvoor het huis wordt uitgegooid lijkt me raar.quote:
Zover ik weet hebben ze nog drank mee naar de slaapkamer genomen, omdat ze verplicht op bed moesten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat hebben Huub en Eric vannacht gedaan dan?
De Febo bewerkstelligt regelmatig publiciteit voor dit niet goed lopende programma via allerlei media.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
b: Huub zei we zijn zwaar de sjaak en we horen het vanavond wel. Hij gaat rtl boulevard moeten bellen.
Of ze spelen weer een toneelstukje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Brian in de Kapsalon: we zijn zwaar de sjaak vandaag, over de brieven die ze hebben gekregen. Heeft het met 02.30 te maken?
Nee met wat er daarna gebeurt is, volgens Huub. Ik ga maar met RTL Boulevard bellen.
Is het zo ernstig vraagt Brian,
Ja zegt Huub.
Ik hoop het maar ... kon niks bijzonders vinden in de COS van vannacht ... beetje lauwe boel zelfs.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???
Oh.. dat zou ook héél goed kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub lult, het gaat gewoon om iets leuks voor hem en Eric ivm de feestjes
Denk het niet, ze hebben allebei een brief gekregen las ik hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???
Bij de buren waar ze de streamverslagen goed bijhouden staat ook nix over áfgelopen nacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben allebei een brief gekregen las ik hier.
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef schatje het volgende:
Ik haat nu het wachten tot vanavond.
Ook op de tien site staat niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.
En als ze er uti gegooid worden.. Wat dan... Gaat DGK dan definitief op slotquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de buren waar ze de streamverslagen goed bijhouden staat ook nix over áfgelopen nacht.
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
Onvoorstelbaar hoeveel tijd er wordt besteed aan de onmogelijke taak om Brian te leren zingen![]()
Alles is nu wel zo een beetje dichtgetimmerd bij DGK. Bijna geen mogelijkheid meer om op wat voor manier iemand anders het leven onmogelijk te maken. Tuurlijk blijf ook ik als "eenzame" streamer samen met mijn vriendin volgen, maar we gaan de laatste tijd alweer wat vaker een restaurantje pakken of op bezoek bij mensen die on maanden niet meer gezien hebben, met een beetje geluk kunnen we nog even flink gaan stappen voordat het rookverbod van kracht is in de horeca.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
wat een rotwijf is het ik ben zo boos op die buren laat Sylvia met rust nu en ze is door rn door slecht en die rat haar doesje allemaal uit het zelfde hout bahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
Misselijk makend![]()
edit:
En dan nog niet snappen dat ze (Zwarte Zeug en Para) intens GEHAAT worden
........au ........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoor![]()
Die SV hangt ook als toevalligheden aan elkaar. Dat is geen leidraad voor wat er aan de hand is, die vind je daar misschien in de ST, maar hier nog meer in de COSquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke oke ik geloof je, maar dat is dan een van de zeldzame keren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoor![]()
Mee eens. Maarja, als contractueel vast staat dat de Grote Boze Negerin moet winnen wordt dat natuurlijk wel erg lastigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:
Och, mocht Huub wegmoeten dan hebben héél veel mensen weer een leven
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.
Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Mja, daarom hoop en verwacht ik ook dat er helemaal niets aan de hand isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Als ze echt de sjaak waren vanavond, dan hadden ze niets over mogen zeggen, dus het zal wel meevallen denk ik.
Toen Huub bij zijn exit eerst naar achteren was geweest liet hij ook niets los.
Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die SV hangt ook als toevalligheden aan elkaar. Dat is geen leidraad voor wat er aan de hand is, die vind je daar misschien in de ST, maar hier nog meer in de COS![]()
Dit is gewoon weer een toneelstukje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:
Och, mocht Huub wegmoeten dan hebben héél veel mensen weer een leven
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.
Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Dat ben ik niet met je eens. Vooral 's nachts als er niet veel te doen is, dan wordt elke zin letterlijk gequote.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doenBedoelde trouwens ook de ST blont momentje
![]()
Na de nep-stemming moest Huub een uurtje naar "achter", en plotseling kwam Huub met uitspraken als "het spel moet harder", en wat anti-NatasJa/Brainless opmerkingen. Best wel opmerkelijk omdat Spineless Huub al 2 weken een grote bek heeft maar alleen maar aangepapt heeft met die zwarte heks... en dan nu moet het spel ineens harder... Sure. Eerst zien voordat ik het geloof..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef kybe het volgende:
Is de redactie misschien bang dat veel mensen afgehaakt zijn na die nep stemming gisteravond,
Tsja, maar het is net als met een boek: Zolang het goed geschreven is maakt het niet veel uit of het fictie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
Zo is hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Michiel of Michael die toneelleraar kan trots op die 2 zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
He jakkes, dat is niet fijn als je dat kan visualiserenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap sliep een paar dagen geleden ook op de bank. Belachelijk dat ze om 2.30 hun bed in moeten...word Natasia dan ook beboet omdat ze door de groene thee snachts d'r darmkanaal leegschijt?
Ben al het geloof kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
Of een tamponnetje wat even overdwars zit. Of een tamponnetje waarvan het touwtje is afgebroken..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Dat was idd gisternacht (dus niet afgelopen nacht)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
Was eergisteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
dat was eergisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Het probleem is dat de scripts van DGK slecht geschreven zijn, voorspelbaar zijn en overduidelijk nep zijn. Als ik van de redaktie zou zijn, zou ik in ieder geval proberen om het er allemaal echt uit te laten zien. En dat is vrij simpel te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef pullup het volgende:
Tsja, maar het is net als met een boek: Zolang het goed geschreven is maakt het niet veel uit of het fictie is.
Wel lief dat haar maatjes zich ook hebben aangepast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:35 schreef Torment het volgende:
Hmm Sylvia gaat naar de begravenis?
gaan ze toch mee misschien/?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel lief dat haar maatjes zich ook hebben aangepast.
allebei in het zwart.
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:39 schreef Torment het volgende:
Mezelf even gecorrigeerd. Idd een lief teken dat ze meeleven, rooie3
het is heel aandoenlijk om die 2 mannen zo te zien, 't zijn net 2 puppy's nu. ze willen alles voor sylvia doen, maar weten eigenlijk niet precies hoeen wat. ik weet zeker dat ze dat heel erg waardeert in die mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.
Ze willen haar graag steunen maar weten niet goed hoe.
Ze waren graag mee gegaan.
Welke streams gebruik jij Bong, je post dingen een paar minuten eerder dan ik ze pas later ziequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "Als jij naar de crematie bent, dan zetten wij het huis wel even op stelten"
En straks als Syl weg is komen bij hun de emoties los.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het is heel aandoenlijk om die 2 mannen zo te zien, 't zijn net 2 puppy's nu. ze willen alles voor sylvia doen, maar weten eigenlijk niet precies hoeen wat. ik weet zeker dat ze dat heel erg waardeert in die mannen.
Deze mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij Bong, je post dingen een paar minuten eerder dan ik ze pas later zie![]()
Ik heb het niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef milk-shake het volgende:
nam sylvia nou een neut uit haar kledingkast![]()
Ze zijn ook gelimiteerd in het kunnen doen van dingen. De redactie van DGK vind ik op momenten als deze werkelijk, nja walgelijk wil ik niet zeggen maar iets in die trant voldoet. Er is bar weinig empathie te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.
Ze willen haar graag steunen maar weten niet goed hoe.
Ze waren graag mee gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |