Was eergisteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
dat was eergisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
Het probleem is dat de scripts van DGK slecht geschreven zijn, voorspelbaar zijn en overduidelijk nep zijn. Als ik van de redaktie zou zijn, zou ik in ieder geval proberen om het er allemaal echt uit te laten zien. En dat is vrij simpel te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef pullup het volgende:
Tsja, maar het is net als met een boek: Zolang het goed geschreven is maakt het niet veel uit of het fictie is.
Wel lief dat haar maatjes zich ook hebben aangepast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:35 schreef Torment het volgende:
Hmm Sylvia gaat naar de begravenis?
gaan ze toch mee misschien/?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel lief dat haar maatjes zich ook hebben aangepast.
allebei in het zwart.
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:39 schreef Torment het volgende:
Mezelf even gecorrigeerd. Idd een lief teken dat ze meeleven, rooie3
het is heel aandoenlijk om die 2 mannen zo te zien, 't zijn net 2 puppy's nu. ze willen alles voor sylvia doen, maar weten eigenlijk niet precies hoeen wat. ik weet zeker dat ze dat heel erg waardeert in die mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.
Ze willen haar graag steunen maar weten niet goed hoe.
Ze waren graag mee gegaan.
Welke streams gebruik jij Bong, je post dingen een paar minuten eerder dan ik ze pas later ziequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "Als jij naar de crematie bent, dan zetten wij het huis wel even op stelten"
En straks als Syl weg is komen bij hun de emoties los.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het is heel aandoenlijk om die 2 mannen zo te zien, 't zijn net 2 puppy's nu. ze willen alles voor sylvia doen, maar weten eigenlijk niet precies hoeen wat. ik weet zeker dat ze dat heel erg waardeert in die mannen.
Deze mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij Bong, je post dingen een paar minuten eerder dan ik ze pas later zie![]()
Ik heb het niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef milk-shake het volgende:
nam sylvia nou een neut uit haar kledingkast![]()
Ze zijn ook gelimiteerd in het kunnen doen van dingen. De redactie van DGK vind ik op momenten als deze werkelijk, nja walgelijk wil ik niet zeggen maar iets in die trant voldoet. Er is bar weinig empathie te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind het echt heel aandoenlijk om te zien.
Ze willen haar graag steunen maar weten niet goed hoe.
Ze waren graag mee gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |