abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:16:13 #251
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47331994
Ik heb net alles bijgelezen en ook gelezen over dat Huub en Eric zwaar de Sjaak zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er iets aan de hand is namelijk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Admin vrijdag 16 maart 2007 @ 12:17:16 #252
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47332021
Och, mocht Huub wegmoeten dan hebben héél veel mensen weer een leven
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.

Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_47332051
Als ze echt de sjaak waren vanavond, dan hadden ze niets over mogen zeggen, dus het zal wel meevallen denk ik.
Toen Huub bij zijn exit eerst naar achteren was geweest liet hij ook niets los.
Goedemorgen :W
pi_47332076
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoor
Oke oke ik geloof je, maar dat is dan een van de zeldzame keren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47332090
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.

Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Mee eens. Maarja, als contractueel vast staat dat de Grote Boze Negerin moet winnen wordt dat natuurlijk wel erg lastig

Net zoals gisteravond, aan alles merkte je dat die stemming doorgestoken kaart was
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:20:06 #256
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47332094
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Als ze echt de sjaak waren vanavond, dan hadden ze niets over mogen zeggen, dus het zal wel meevallen denk ik.
Toen Huub bij zijn exit eerst naar achteren was geweest liet hij ook niets los.
Mja, daarom hoop en verwacht ik ook dat er helemaal niets aan de hand is
pi_47332121
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef Prospera het volgende:

[..]

Die SV hangt ook als toevalligheden aan elkaar. Dat is geen leidraad voor wat er aan de hand is, die vind je daar misschien in de ST, maar hier nog meer in de COS
Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doen Bedoelde trouwens ook de ST blont momentje
pi_47332125
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:

Dit is gewoon weer een toneelstukje.
het word saai in dat huis.
Dus Eric en huub zijn weer gestrikt voor een show.
Word tijd dat die andere zemelaars eens wat gaan doen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:21:46 #259
130054 demins
We weten niks
pi_47332138
Huub en Eric hebben gisteravond bij de stemronde het neukuurtje met de kinderen aan Natasja gegund! Als er iets van de redactie te verwachten valt is het een genereuze beloning voor die twee!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47332160
Is de redactie misschien bang dat veel mensen afgehaakt zijn na die nep stemming gisteravond,proberen ze nu op deze manier dat mensen toch weer vanavond gaan kijken waarom Huub en Eric de sjaak zouden zijn.
pi_47332196
Ik was aanwezig op de streams totdat ze gingen slapen, en er is dus niets gebeurt. Huub ging wel op de bank slapen, misschien dat het daar om gaat? Maar dat zou onzin zijn. En het roken in de slaapkamer is geen "officiele" regel, dus dat is het ook niet. Huub zit dus gewoon Brainless te fokken...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:24:03 #262
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47332224
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef petraa het volgende:

[..]

Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doen Bedoelde trouwens ook de ST blont momentje
Dat ben ik niet met je eens. Vooral 's nachts als er niet veel te doen is, dan wordt elke zin letterlijk gequote.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47332256
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef kybe het volgende:
Is de redactie misschien bang dat veel mensen afgehaakt zijn na die nep stemming gisteravond,
Na de nep-stemming moest Huub een uurtje naar "achter", en plotseling kwam Huub met uitspraken als "het spel moet harder", en wat anti-NatasJa/Brainless opmerkingen. Best wel opmerkelijk omdat Spineless Huub al 2 weken een grote bek heeft maar alleen maar aangepapt heeft met die zwarte heks... en dan nu moet het spel ineens harder... Sure. Eerst zien voordat ik het geloof..
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:26:32 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47332298
Storm in een glas vodka.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47332306
Jaap sliep een paar dagen geleden ook op de bank. Belachelijk dat ze om 2.30 hun bed in moeten...word Natasia dan ook beboet omdat ze door de groene thee snachts d'r darmkanaal leegschijt?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47332315
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47332387
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
Tsja, maar het is net als met een boek: Zolang het goed geschreven is maakt het niet veel uit of het fictie is.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:29:28 #268
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47332393
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Zo is het
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:29:41 #269
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47332397
quote:
Storm in een glas vodka.
Dat denk ik ook.
pi_47332427
quote:
Storm in een glas vodka.
Michiel of Michael die toneelleraar kan trots op die 2 zijn.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:31:10 #271
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47332431
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap sliep een paar dagen geleden ook op de bank. Belachelijk dat ze om 2.30 hun bed in moeten...word Natasia dan ook beboet omdat ze door de groene thee snachts d'r darmkanaal leegschijt?
He jakkes, dat is niet fijn als je dat kan visualiseren
pi_47332452
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
Ben al het geloof kwijt geraakt.
je weet ook precies wanneer er iets gebeurd.
zo gauw Japio achter is geweest ,begint er steeds keet.
En zo wisten we gisteren al dat de stemming naar natas ging.
wilgo wist het ook al.
pi_47332463
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
pi_47332495
quote:
Storm in een glas vodka.
Of een tamponnetje wat even overdwars zit. Of een tamponnetje waarvan het touwtje is afgebroken..
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:33:05 #275
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47332504
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
Dat was idd gisternacht (dus niet afgelopen nacht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')