Oke oke ik geloof je, maar dat is dan een van de zeldzame keren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoor![]()
Mee eens. Maarja, als contractueel vast staat dat de Grote Boze Negerin moet winnen wordt dat natuurlijk wel erg lastigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:
Och, mocht Huub wegmoeten dan hebben héél veel mensen weer een leven
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.
Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Mja, daarom hoop en verwacht ik ook dat er helemaal niets aan de hand isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Als ze echt de sjaak waren vanavond, dan hadden ze niets over mogen zeggen, dus het zal wel meevallen denk ik.
Toen Huub bij zijn exit eerst naar achteren was geweest liet hij ook niets los.
Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die SV hangt ook als toevalligheden aan elkaar. Dat is geen leidraad voor wat er aan de hand is, die vind je daar misschien in de ST, maar hier nog meer in de COS![]()
Dit is gewoon weer een toneelstukje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Danny het volgende:
Och, mocht Huub wegmoeten dan hebben héél veel mensen weer een leven
Als de reden is dat ze niet om half 3 zijn gaan slapen is dat te kinderachtig voor woorden. Als het gaat om de drank naar de slaapkamer dan mag iedereen wel het huis uitgeflikkerd worden. De drankvoorraad verhuist regelmatig van kamer.
Dus OF het is bullshit, OF de redactie gaat voor de TWEEDE keer de grootste fout van hun leven maken door Huub eruit te flikkeren.
Jaap had een waarschuwing moeten krijgen wegens ongewenste intimiteiten richting Huub, maar ja, Jaap willen ze nog even houden natuurlijk.
Hoe dan ook zou de redactie Huub op hun blote knieën moeten bedanken. Er is hem al regelmatig gevraagd van niets 'iets' te maken en het lukt hem telkens weer om uit de simpelste debiele stemronde tv waardige momenten te slepen. Daar mag weleens iets tegenover staan vind ik.
Dat ben ik niet met je eens. Vooral 's nachts als er niet veel te doen is, dan wordt elke zin letterlijk gequote.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar in de cos staan vaak geen letterlijke dingen en wordt de laatste tijd veel offtopic gegaan, net zoals wij nu doenBedoelde trouwens ook de ST blont momentje
![]()
Na de nep-stemming moest Huub een uurtje naar "achter", en plotseling kwam Huub met uitspraken als "het spel moet harder", en wat anti-NatasJa/Brainless opmerkingen. Best wel opmerkelijk omdat Spineless Huub al 2 weken een grote bek heeft maar alleen maar aangepapt heeft met die zwarte heks... en dan nu moet het spel ineens harder... Sure. Eerst zien voordat ik het geloof..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef kybe het volgende:
Is de redactie misschien bang dat veel mensen afgehaakt zijn na die nep stemming gisteravond,
Tsja, maar het is net als met een boek: Zolang het goed geschreven is maakt het niet veel uit of het fictie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
Zo is hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Michiel of Michael die toneelleraar kan trots op die 2 zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
He jakkes, dat is niet fijn als je dat kan visualiserenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap sliep een paar dagen geleden ook op de bank. Belachelijk dat ze om 2.30 hun bed in moeten...word Natasia dan ook beboet omdat ze door de groene thee snachts d'r darmkanaal leegschijt?
Ben al het geloof kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef the_undertaker het volgende:
De mensen die geloven dat alles in dit programma nog eerlijk en oprecht is, zijn nog dommer dan AmanDEL
Of een tamponnetje wat even overdwars zit. Of een tamponnetje waarvan het touwtje is afgebroken..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Storm in een glas vodka.
Dat was idd gisternacht (dus niet afgelopen nacht)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien omdat ze Jaap weer wakker hebben gemaakt met een kussen en zeiden dat hij snurkte? Of was dat eergisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |