Of ze houden de boel voor de gek.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Huub: We zijn zwaar de Sjaak Brian.. je hoort het vanavond als iedereen terug is. Ik denk dat ik RTL Boulevard maar weer ga bellen.
Het gaat volgens Huub niet over het wakker houden maar over iets anders.
Als ie het zo zegt, zal het wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Huub: We zijn zwaar de Sjaak Brian.. je hoort het vanavond als iedereen terug is. Ik denk dat ik RTL Boulevard maar weer ga bellen.
Het gaat volgens Huub niet over het wakker houden maar over iets anders.
Dat vraag ik mezelf ook af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat hebben ze gedaan na half drie dan ?????
Drank in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat hebben Huub en Eric vannacht gedaan dan?
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Brian in de Kapsalon: we zijn zwaar de sjaak vandaag, over de brieven die ze hebben gekregen. Heeft het met 02.30 te maken?
Nee met wat er daarna gebeurt is, volgens Huub. Ik ga maar met RTL Boulevard bellen.
Is het zo ernstig vraagt Brian,
Ja zegt Huub.
en roken maar als je daarvoor het huis wordt uitgegooid lijkt me raar.quote:
Zover ik weet hebben ze nog drank mee naar de slaapkamer genomen, omdat ze verplicht op bed moesten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wat hebben Huub en Eric vannacht gedaan dan?
De Febo bewerkstelligt regelmatig publiciteit voor dit niet goed lopende programma via allerlei media.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
b: Huub zei we zijn zwaar de sjaak en we horen het vanavond wel. Hij gaat rtl boulevard moeten bellen.
Of ze spelen weer een toneelstukje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Brian in de Kapsalon: we zijn zwaar de sjaak vandaag, over de brieven die ze hebben gekregen. Heeft het met 02.30 te maken?
Nee met wat er daarna gebeurt is, volgens Huub. Ik ga maar met RTL Boulevard bellen.
Is het zo ernstig vraagt Brian,
Ja zegt Huub.
Ik hoop het maar ... kon niks bijzonders vinden in de COS van vannacht ... beetje lauwe boel zelfs.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???
Oh.. dat zou ook héél goed kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Prosac het volgende:
Huub lult, het gaat gewoon om iets leuks voor hem en Eric ivm de feestjes
Denk het niet, ze hebben allebei een brief gekregen las ik hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
[..]
jZou het niet weer een spelletje zijn van die 2 ???
Bij de buren waar ze de streamverslagen goed bijhouden staat ook nix over áfgelopen nacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben allebei een brief gekregen las ik hier.
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef schatje het volgende:
Ik haat nu het wachten tot vanavond.
Ook op de tien site staat niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.
En als ze er uti gegooid worden.. Wat dan... Gaat DGK dan definitief op slotquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het weer een spelletje is van Eric en Huub, maar hou toch rekening met wat anders. Maar als je de sv bij vol leest is er vannacht nix gebeurd waardoor ze er evt. uitgegooid zouden kunnen worden.
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de buren waar ze de streamverslagen goed bijhouden staat ook nix over áfgelopen nacht.
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
Onvoorstelbaar hoeveel tijd er wordt besteed aan de onmogelijke taak om Brian te leren zingen![]()
Alles is nu wel zo een beetje dichtgetimmerd bij DGK. Bijna geen mogelijkheid meer om op wat voor manier iemand anders het leven onmogelijk te maken. Tuurlijk blijf ook ik als "eenzame" streamer samen met mijn vriendin volgen, maar we gaan de laatste tijd alweer wat vaker een restaurantje pakken of op bezoek bij mensen die on maanden niet meer gezien hebben, met een beetje geluk kunnen we nog even flink gaan stappen voordat het rookverbod van kracht is in de horeca.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
wat een rotwijf is het ik ben zo boos op die buren laat Sylvia met rust nu en ze is door rn door slecht en die rat haar doesje allemaal uit het zelfde hout bahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe die Natasia de laatste tijd met Huub probeert te bonden
HE-LE-MAAL niets is daarvan oprecht.. het is alleen maar om aan populariteit te winnen..
En dan ook nog proberen Sylvia buiten spel te zetten bij Huub door te zeggen dat Sylvia meelift.
Misselijk makend![]()
edit:
En dan nog niet snappen dat ze (Zwarte Zeug en Para) intens GEHAAT worden
........au ........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook goed bijgehouden vannacht hoor![]()
Die SV hangt ook als toevalligheden aan elkaar. Dat is geen leidraad voor wat er aan de hand is, die vind je daar misschien in de ST, maar hier nog meer in de COSquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |