Ik zal je er aan herinneren als ik je weer op wat sympathie voor natas betrapt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo zie je maar ... zo heel af en toe betrap ik mezelf op een flits (een korte flits, maar toch) van sympathie voor Natasia ..... wat een pokkenwijf het eigenlijk is moet ik maar niet meer vergeten
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef pullup het volgende:
Nog maar een dan![]()
Kijk eerst naar jezelf, mijn brodder
En zeg me wat je ziet.
Is het geen losse flodder ?
Is het geen grote miet. ?
Kun jij gewoon zo met jezelf leven
Of denk je meestal met je pik
Is Para worden soms je streven ?
Dan ben je net als ik.
Waarom zou je dromen wil onthouden ??? en wat heeft dat miljonairs te maken ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef Dark het volgende:
De Droommevrouw is in het huis en gaat uitleggen hoe je dromen beter kan onthouden.
dank je wel ... vereenzaamde zielige medestreamer. Op jou kan ik tenminste rekenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zal je er aan herinneren als ik je weer op wat sympathie voor natas betrapt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
dank je wel ... vereenzaamde zielige medestreamer. Op jou kan ik tenminste rekenen![]()
Alsof mensen haar niet doorhebben..de bewoners zelf hebben dit ook al door. NatasJA is een walgelijk wijf... Zij en Brian hebben geen leven meer na de Kooi. Welk bedrijf wil die 2 in Gods naam aannemen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe die Natasia de laatste tijd met Huub probeert te bonden
HE-LE-MAAL niets is daarvan oprecht.. het is alleen maar om aan populariteit te winnen..
En dan ook nog proberen Sylvia buiten spel te zetten bij Huub door te zeggen dat Sylvia meelift.
Misselijk makend![]()
Toch heb ik Huub horen zeggen, dat hij meer met Natasja wil optrekken, om Brian verder te isolerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe die Natasia de laatste tijd met Huub probeert te bonden
HE-LE-MAAL niets is daarvan oprecht.. het is alleen maar om aan populariteit te winnen..
En dan ook nog proberen Sylvia buiten spel te zetten bij Huub door te zeggen dat Sylvia meelift.
Misselijk makend![]()
edit:
En dan nog niet snappen dat ze (Zwarte Zeug en Para) intens GEHAAT worden
ja gaan we samen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'..... ziiten 24 uur op hun reet streams te kijken, dan moeten ze hier maar komen .....' uit een betoog van Natasia tegen Brian.
Zijn we nu een soort van uitgenodigd ?
Sterker nog, ik zou ze zelfs uitsluiten van elke vorm van uitkeringquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alsof mensen haar niet doorhebben..de bewoners zelf hebben dit ook al door. NatasJA is een walgelijk wijf... Zij en Brian hebben geen leven meer na de Kooi. Welk bedrijf wil die 2 in Gods naam aannemen...
Ik zou gaan als ik jou was..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
'..... ziiten 24 uur op hun reet streams te kijken, dan moeten ze hier maar komen .....' uit een betoog van Natasia tegen Brian.
Zijn we nu een soort van uitgenodigd ?
.. ik ben er voor je petraa ... want ook wij zijn kindjes van God.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen moment van sympathie voor haar gehad, maar mocht dat ooit komen verwacht ik van jou ook wel hulp he.
mwoaahhhhh, de bedeling mag. Ik zie ze al voor me, elkaar aankruipend voor de ingang van de appie hein, hebbu voor mij een sentje mefrou, onze arme kindertjus hebbe honger. En dan een foto van japie die huilend roept om eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou ze zelfs uitsluiten van elke vorm van uitkering
.. weet je wat? ... we vormen een clubje van hele zielige en vereenzaamde stakkers en dan gaan we met elkaar ... het mág van Natasiaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Mag ik ook mee......Ik heb toch geen leven buitenom de streams
![]()
Ik praat heel erg in mjn slaap en heb altijd onwijze kinky dromen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
's Nachts sta je door je dromen in contact met het wezenlijke van jezelf. In één lijn met onze emoties en dat zijn wij overdag niet gewend.
Ik zou die mevrouw niet durven vertellen waar ik wel eens over droom !!!!!
Mijn dromen zijn weleens niet-zo-netjes namelijk ....
Daar was'ie waarschijnlijk erg blij mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik praat heel erg in mjn slaap en heb altijd onwijze kinky dromen...
Nu even niet kinky dromen maar grappige dromen:
Ik droomde een keer dat ik op een paard zat en een grietje mijn paard wilde afpakken.
In werkelijkheid trok mijn vriend aan de deken waarop ik zei "blijf met je poten van mijn paard af kutwijf"
Ook een keer gehad dat ik vocht in een droom en in werkelijkheid een roggel in mijn vriends gezicht spuugde
Haha hij is wel wat gewend, maar schrok wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar was'ie waarschijnlijk erg blij mee.
raak !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Mevrouw laat zich liever volspuiten door Wilgo dan dat ze haar gepeste kinderen wil zien.
Ben benieuwd hoe dat gaat
"Oh Mama ik mis U zo"
"Nu even niet Yairo, plak een nieuwe pleister op je levertje...want mama gaat neuken"
.... wow .. jij klinkt een soort van gevaarlijk in je slaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In werkelijkheid trok mijn vriend aan de deken waarop ik zei "blijf met je poten van mijn paard af kutwijf"
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... wow .. jij klinkt een soort van gevaarlijk in je slaap.
dus alle voetballers ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:40 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft respect voor mensen die : ballen nemen.
nee, een dromoloogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:43 schreef My_ het volgende:
Wat een saai gewauwel zeg...![]()
Is die mevrouw een psycholoog?!
.... zo, ik kan dus voor de tweede keer vanmorgen de koffie van mijn beeldscherm vegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik slaapwandel ook. Al doe ik dat de laatste jaren nooit meer. Ik heb een keer mijn koffer half ingepakt omdat "de Duitsers komen"
Tjonge, kansloos zegquote:
Morgen ! .... de stream buffert daar in ieder geval niet en dat scheelt ook een boel in de informatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef itsme het volgende:
Morgen. Het valt me op dat ik steeds minder de streams volg de laatste dagen.
Dan is dit nog interessanter.
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Wie zijn Huub en Eric?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Morgen ! .... de stream buffert daar in ieder geval niet en dat scheelt ook een boel in de informatie.
Goedemorgen ..... tja, ik moest misschien ook maar iets creatiefs gaan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, ook.
laatste dagen ??? volgens mij al een aantal weken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik verveel me. Het huis is saai de laatste dagen.
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
laatste dagen ??? volgens mij al een aantal weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |