Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen moment van sympathie voor haar gehad, maar mocht dat ooit komen verwacht ik van jou ook wel hulp he.
Ik ook, ik krijg een soort van me leven weer terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef itsme het volgende:
Morgen. Het valt me op dat ik steeds minder de streams volg de laatste dagen.
Dan is dit nog interessanter.
![]()
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Open jij hem ff ??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.
Noem het maar 'Psychologische problemen door DGK' : ze horen bij het dagelijkse leven, zijn tijdelijk van aard en behoeven meestal geen professionele psychische hulp![]()
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.
Proestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Wat zit die Jaap weer hard te ruften. Af en toe lijkt het wel of ik een drilboor hoor![]()
Geen slecht idee .. elk moment van sympathie voor Natasia is overdreven denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we een nieuwe topic openen waarin we elkaar kunnen helpen op momenten dat we overdreven sympatie voelen voor natasja.
Mij ook. Het irriteert me ook hoe Jaap als zielige dikkertje dap wordt afgeschilderd in de tv uitzendingen. Ze willen de nieuwe Huub van hem maken. Jaap maakt in 2 weken 1 of 2 rake opmerkingen en die worden uitgezonden, en zijn asociale gedrag wordt niet getoond. Ik snap dat gedoe met verhaallijnen wel maar een beetje een eerlijke weergave van de werkelijkheid zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds jaap er in zit? Ik heb geen idee maar merk dat het me steeds minder gaat interesseren allemaal.
Wat mij betreft ook niet. De bewoners zijn te lief voor elkaar, op een aantal uitbarstingen na, maar er gebeurt weinig. Ik vind dit dromen gedoe ook niets met miljonair zijn te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.
En met één of ander neukfeestje hef je die saaiheid niet meer op wat mij betreft.
... en zijn nachtmerries gaan over Huub én Nena !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef the_undertaker het volgende:
Brian droomt denk ik alleen over Huub.. Dat kan gewoon niet anders.
Open jij hem?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Geen slecht idee .. elk moment van sympathie voor Natasia is overdreven denk ik.
Dat is dan wel Huubs natte droom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en zijn nachtmerries gaan over Huub én Nena !!!
Fascinerend om te zien dat men aandachtig achter de computer zit te kijken hoe een totaal onbekend persoon van 200 kilo scheten aan het laten is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Wat zit die Jaap weer hard te ruften. Af en toe lijkt het wel of ik een drilboor hoor![]()
Dat is een metafoor voor het als een echte man een vrouw ''kapot spuiten''.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat praat Brian de laatste tijd vaak over 'iemand kapot schieten' .... het komt steeds in zijn gesprekken terug. Hij droomt er zelfs over. Is er een siegoloog in da house ? Brian begint te klinken als een tikkende tijdbom.
Ze vroeg vanochtend wel ff aan sil, mocht ik kontaktpunten nodig hebben, dan kan ik ze wel bij jou lenen he, want ik heb me punten aan Eric gegeven. Sil zei hierop ik wil geen bank worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mij ook. Het irriteert me ook hoe Jaap als zielige dikkertje dap wordt afgeschilderd in de tv uitzendingen. Ze willen de nieuwe Huub van hem maken. Jaap maakt in 2 weken 1 of 2 rake opmerkingen en die worden uitgezonden, en zijn asociale gedrag wordt niet getoond. Ik snap dat gedoe met verhaallijnen wel maar een beetje een eerlijke weergave van de werkelijkheid zou wel fijn zijn.
ook die nepstemming van Natasia gisteren en Mama Natasia oprechte gevoel om Erik punten te geven voor een bezoek van zijn fanfaresletje Bart.
huub die inkakt en zijn agressie niet kan tegen houden. Brian die nog steeds denkt dat hij de koning is.
Het enige waarop hij echt klaarkomt zijn filmpjes op youtube waarin mensen worden gemarteld, vermoord, verkracht etc... sex met amanda kan nooit bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat praat Brian de laatste tijd vaak over 'iemand kapot schieten' .... het komt steeds in zijn gesprekken terug. Hij droomt er zelfs over. Is er een siegoloog in da house ? Brian begint te klinken als een tikkende tijdbom.
Oh ja..................ook al zo'n vaag gedoe van hem. Echt een gevaar in die villa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Het enige waarop hij echt klaarkomt zijn filmpjes op youtube waarin mensen worden gemarteld, vermoord, verkracht etc... sex met amanda kan nooit bewerkstelligen.
Als het beeld begint te trillen komt de vraag op wat de oorzaak is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Fascinerend om te zien dat men aandachtig achter de computer zit te kijken hoe een totaal onbekend persoon van 200 kilo scheten aan het laten is.![]()
Wilgo ruikt alleen punani en ping ping.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef Spoko het volgende:
straks krijgt die natasia weer veel info van wilgo, vind trouwens dat iedereen weinig belt de laatste tijd....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het beeld begint te trillen komt de vraag op wat de oorzaak is.![]()
thanks!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Done !!
Psychologische problemen door DGK![]()
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
... als je bijvoorbeeld droomt over een matje .......
Een MATJE ?????
Zijn mijn dromen nou zo sensationeel dat ik niet over een matje droom?
Een deurmatje, een badmatje of een matje in de nek van d'een of andere sjonnie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Borga het volgende:
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??
Ik niet
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef FdW het volgende:
Zit me nu af te vragen of de boven beschreven exercitie valt onder de categorie slaapwandelen ??
Nope, tenzij je een streepje schaamhaar meerekent..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Inderdaad, een kleine rondvraag .. Wie heeft er ooit over een matje gedroomd??
Ik niet
Maar met deze dame over deze droom praten maakt het minder leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kijk !! .. dát zou de dromoloog eens moeten verklaren.
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat het zo saai is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hier ook zo....................het is te saai op dit moment.
En met één of ander neukfeestje hef je die saaiheid niet meer op wat mij betreft.
... niks aan zelfs ... ze omzeilt elke vraag over seksualiteit in dromen. Ze wil wel over mátjes praten die in je dromen voorkomen. come on zeg .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar met deze dame over deze droom praten maakt het minder leuk![]()
Thanks voor de prachtige link van de arend, zoveel mooier dan de streamsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe het komt dat het zo saai is.
Ik begin te denken dat het komt omdat er nu niet meer zo duidelijk 2 kampen zijn?
Ook erger ik me alleen maar de laatste tijd en als ik me wil ergeren kan ik beter mijn dochters (en van mijzelf) troep gaan opruimen
Nu las ik weer dat het script gelukt is. Natasia krijgt haar 2 uur![]()
ik droom echt nooit over matjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... niks aan zelfs ... ze omzeilt elke vraag over seksualiteit in dromen. Ze wil wel over mátjes praten die in je dromen voorkomen. come on zeg .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |