helll no!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij ben ik als enige over..
ohja, dan ben ik opeens als enige overquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hulde aan mijn monoloog die bij deze post stopt!
Door jou is het geen monoloog meer..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dan ben ik opeens als enige over
het spijt mequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door jou is het geen monoloog meer..
Na het wit zal de laatste special vloeien, dan maar over naar wiskunde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
goeie zaak.
Ik zit nog steeds aan de amstel
hoihoiquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld...heel even om het topic te kunnen vinden...
![]()
wisknuddequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na het wit zal de laatste special vloeien, dan maar over naar wiskunde!![]()
![]()
Niet heel even, je blijft!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld...heel even om het topic te kunnen vinden...
![]()
Ik hoop dat ik vrijdag het vak afsluit. Dan kan ik volgend jaar met een gerust hart aan 1x wiskunde beginnen ipv 2 jaar wiskunde in 1..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wisknudde
Wat een klotevak vind ik dat zeg, ik hoop at ik het haal dit jaar
studeer je wiskunde ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vrijdag het vak afsluit. Dan kan ik volgend jaar met een gerust hart aan 1x wiskunde beginnen ipv 2 jaar wiskunde in 1..![]()
niet erg...volgende keer beter...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoihoi
Nou ben je nog niet aan de beurt geweest om het nieuwe topic te openen he...
Nee maar elk jaar een nieuwe wiskunde he! Als ik een wiskunde niet haal moet ik hem het jaar erop erbij doen..quote:
komt je arts naar je toe?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet erg...volgende keer beter......ik ben weg...
...heb arts gebeld want ik ga hier dood...
...nou ja...
..figuurlijk dan...
..veel plezier nog en tot gauw...
![]()
![]()
![]()
wens me succes...
Had niet in de gaten dat het zo erg was.. hopelijk gaat het snel weer beter!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nou ja...
..figuurlijk dan...
![]()
![]()
![]()
wens me succes...
oeh, dat is wel zuur idd..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar elk jaar een nieuwe wiskunde he! Als ik een wiskunde niet haal moet ik hem het jaar erop erbij doen..![]()
't is me even ontschoten danquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedrijfseconomie.. had ik toch al verteld?
ohjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het ging toen over je economische opdracht enzo.. Hoe dan ook, morgen volle bak studeren!
goed bezig!quote:
Ik heb het ook maar met een 7 afgesloten. Wel een 7,5 gehaald op eindexamen, waar ik nog steeds wel trots op ben..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond economie altijd wel leuk, maar het was bij mij toch altijd Jantje Modaal, netjes met een 7 afgesloten!
ja, dat was het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toch netjes.. die krantenartikelen zoeken leek me behoorlijk kut
oeh, da's ook wel zuur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
Relaxed, ik moet ergens tussen nu en volgend jaar juli een literatuuronderzoek naar leiderschapsstijlen doen, waarna ik daar een rapport van minimaal 6 pagina's a4 over mag tikken. Bronnen moeten per se boeken of artikelen zijn, en mogen niet van internet afkomstig zijn.
iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef MPG het volgende:
Jawel, das twee daagjes in de bieb zitten, en dan heb ik weer 1 studiepunt verdiend
Ja, jij ook welkom Lenny_Leonard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Truste erik!
En welkom sander!
even ter update: witbier = op, heb wiskunde geprobeerd maar faal nu nog harder dan normaal, ga nu de oven warm maken want heb honger + plasje doen + speciaal pakkken
brb
Lukt het je meestal niet dan ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jezus wat een tijd.. ik hoop morgen rond een uur of 12 te ontwaken
Door je wekker of zomaar word je wakker ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal rond een uur of 10 al..![]()
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Scholier nog!
werkze fritsquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zou best wel weer ff willen tukken, maar ik moet werken. En als ik terugkom wil ik niet dat er weer 4 delen bij gekomen zijn!
I'm off!
IBL staat op de planningquote:
Oeh.. IBLquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IBL staat op de planning
international business & management
In utrecht, ben hard op zoek naar een kamer.
Gister een gevonden, nu is het nog de vraag of ik geselecteerd wordt
Heb jij ook IBL gedaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh.. IBL![]()
Dat was bij mij op de HES alleen maar dames kijken!!![]()
Dat is trouwens toch: International Business & Languages??quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IBL ...
international business & management
Nee ik heb MER gedaan, wat trouwens ook al vrouwenopleiding begon, maar na 4 jaar hadden de mannen de overhand...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij ook IBL gedaan?
Ik ken wat mensen die het ook doen, en het schijnt wel dat er tegenwoordig wel wat meer man rondloopt.
Gelukkig is het percentage vrouw nog wat hoger (sowieso in utrecht schijnbaar) dus er valt nog genoeg te kijken![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is trouwens toch: International Business & Languages??
Ik heb trouwens pas kamille-caramel thee 'ontdekt'..quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
*Groene thee erbij pakt.
Op dit moment: Pawn Shopquote:
Zegt mij eerlijk gezegd niets...quote:
klik maar eens op pawn shop in m'n vorige postquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zegt mij eerlijk gezegd niets...![]()
Maar het is vast subliem!![]()
dat is ook zeker een lekker plaatjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:02 schreef JDude het volgende:
'What I got' vind ik trouwens hun ultieme zomergevoel plaatje.
klop... klop.... KLOP.... Al wakker??quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nou ja...
..figuurlijk dan...
![]()
![]()
![]()
wens me succes...
En:quote:Koffie goed voor de hersenen?
31 oktober 2006
Dat koffie een effect kan hebben op het cognitief functioneren is niet nieuw. Koffie kan echter mogelijk ook helpen de cognitieve achteruitgang bij het ouder worden af te remmen. Dit blijkt uit een publicatie die afgelopen zomer verschenen is in het European Journal of Clinical Nutrition. Een interview hierover met de Nederlandse onderzoeker Boukje van Gelder staat in de nieuwsbrief van oktober 2006.
Conclusie: je kan dus gewoon sloten koffie drinken en het remt bovendien de achteruitgang van de hersenen af!quote:Verslaafd aan koffie: mythe of realiteit
Cafeïne is de meest gebruikte psychoactieve stof ter wereld. Regelmatig wordt beweerd dat men verslaafd kan raken aan koffie, wat ook weer wordt bestreden. Hoe staat het momenteel met de kennis op dit gebied?
[.......]
Versterkende eigenschappen van cafeïne
De stimulerende en licht versterkende eigenschappen van cafeïne zijn waarschijnlijk verantwoordelijk voor het blijvende gebruik, voornamelijk in de vorm van koffie, thee en cola (6,7,10). De keuze om cafeïne te gebruiken kan te maken hebben met de positieve effecten op prestaties of gedeeltelijk met de wens geen ontwenningsverschijnselen te krijgen (6,7). Cafeïne heeft een minder groot versterkend effect dan andere psychestimulerende middelen en dit effect varieert naar gelang de dosis. De doses cafeïne in thee en koffie zijn groot genoeg om versterkend te werken. Boven 100-150 mg per consumptie (anderhalve grote kop koffie), bestaat er een tendens om te kiezen voor minder vaak of minder nemen van een cafeïnehoudende drank. Hoge doses cafeïne (400-600 mg ineens ofwel 4-6 koppen koffie) worden vermeden (10).
[.....]
Activeert cafeïne hersendelen zoals bij drugsverslaving?
Een bijzonder kenmerk van cocaïne, amfetamine, morfine, alcohol, cannabis en nicotine is dat zij alleen de neurotransmissie van dopamine en het metabolisme in een bepaald hersendeel activeren, de schors van de nucleus accumbens. Deze bijzonderheid heeft te maken met de duidelijk verslavende eigenschappen van deze drugs (6,7). Cafeïne veroorzaakt daarentegen geen enkele afgifte van dopamine of verhoogd metabolisme binnen deze structuur in de doses van de menselijke consumptie, 0.5 tot 5.0 mg/kg (½ tot 3 grote koppen koffie ineens, 11,12). Men moet zeer hoge doses nemen, 10 tot 30 mg/kg cafeïne bij ratten – ofwel 5-15 keer de dagelijkse menselijke inname ineens – om het vrijkomen van dopamine of een verhoging van het metabolisme in de schors van de nucleus accumbens te veroorzaken (12-14).
[......]
Ten slotte, hoewel cafeïne kan leiden tot gewenning en ontwenningsverschijnselen, veroorzaakt het geen typische gedragsafwijkingen zoals de verslavende drugs genoemd in het DSM-IV (3). Bovendien wordt algemeen aangenomen dat de consumptie van gematigde hoeveelheden cafeïne geen gezondheidsrisico inhoudt (15).
goedemorgen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
klop... klop.... KLOP.... Al wakker??![]()
![]()
Hoe is het nu met de pijn? Heeft de arts nog iets voor je kunnen doen?
![]()
quote:
Is het vermoeden dat je gek wordt bevestigd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen.....arts heeft me pijnstillers gegeven en mijn vermoedens versterkt....
..ik word gek....
!!!!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Is het vermoeden dat je gek wordt bevestigd...![]()
![]()
waarom had je dat gehoopt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef Grachus het volgende:
Ik had gehoopt dat het met 1 topic wel afgelopen zou zijn, maar niet dus naar nu blijkt.
Jij bent echt al te lang wakker, en hebt ws ook al teveel koffie opquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Is het vermoeden dat je gek wordt bevestigd...![]()
![]()
Ja, wat zit jij nouquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef Grachus het volgende:
Ik had gehoopt dat het met 1 topic wel afgelopen zou zijn, maar niet dus naar nu blijkt.
en toch he....ben ik mijn Senseo zo gewend dat ik koffie uit de koffiezetapparaat niet meer zo lekker vind....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:31 schreef crossover het volgende:
Ah zo'n 'zelfgemaakte' koffie uit een filter gaat er toch ook goed in
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*ontwaakt
tja...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He JJ! Wat zei de arts gister? Nog veel pijn?
Van de eerder genoemde site:quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
Lekker trouwens die koffie, ik heb al 3 keer naar het water closet moeten gaan
quote:Is koffie vochtafdrijvend?
Een veelgehoorde misvatting! Koffie heeft géén vochtafdrijvende eigenschappen. Wel gaan sommige mensen na het drinken van koffie iets vaker naar het toilet, maar aangetoond is dat de totale hoeveelheid urine niet verandert. Koffie draagt dan ook gewoon bij aan de dagelijkse inname van vocht.
wow, meen je niet! Wel direct goed de pijn te bestrijden met medicijnen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja......ik voel me oud....
...tis waarschijnlijk reuma....
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja......ik voel me oud....
...tis waarschijnlijk reuma....
![]()
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wat zit jij nou
Je hoeft hier niet te komen hoor...
't loopt blijkbaar goed genoeg.![]()
Wij ook niet..quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.
quote:
Dat magquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.
Misschien moeten jullie dan gewoon eens overstappen op bier.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet..
Gaat wat traagjes vandaag...![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef OA het volgende:
Zeg Crossover.... kunnen koffiehaters niet worden geband uit slechts één topic??![]()
We geven wel om je hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
veel meer dan pijnstillers slikken is er niet bij......ben idd wat jong, maar ach voor dat betreftz it ik lichamelijk een beetje raar in elkaar...
....moet het alleen nog ff verwerken...
...maar met zulke grote belangsteling van mijn mede-koffieleuters komt het zeker goed...
![]()
![]()
tja als het jou niet bevalt hier....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dan gewoon eens overstappen op bier.
Oh, maar dat drink ik ook wel hoor, weest gerust.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef OA het volgende:
Zeg Crossover.... kunnen koffiehaters niet worden geband uit slechts één topic??![]()
Misschien kunnen we een apart subforum oprichten!quote:
ik geloof dat het nu wel effe over is met 'de pret'.quote:
OH YEAH!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een apart subforum oprichten!
Met alleen koffiedrinkende mensen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ik zat net nog aan de koffie, zodoende.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja als het jou niet bevalt hier....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....dan ga je toch lekker weg....
![]()
![]()
![]()
![]()
Maareuhhh..aangezien wij wel hele aardige mensen zijn die anderen accepteren zoals ze zijn met hun voor en na delen.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
Met slechts 1 topicreeksquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
ja leuk..ben ik er net...ga jj weg....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
lieve mensen, ik ga er vandoor.
Effe chillen met dit briljante weer.
Spreek jullie over 2 topics wel weer denk.
Het mooiste is nog dat zij gisteren ook al zo een lompe actie had...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat wordt oplikken!
zou je wl leuk vinden he..een vrouw aan je voeten die de grond likt.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat wordt oplikken!
misschen kun jij haar een "hoe zet ik koffie" cursus geven....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat zij gisteren ook al zo een lompe actie had...![]()
Het filter was dubbel gegaan, dus er was lichtbruin water gezet...![]()
Stomme doos: let eens op!!! Verspil niet zoveel koffie!![]()
Je moest eens weten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou je wl leuk vinden he..een vrouw aan je voeten die de grond likt.....![]()
![]()
![]()
weer zo'n typische mannen fantasie..
zie je wel....quote:
Dat dan weer niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe moeilijk kan koffie zetten zijn.. Waarschijnlijk is het ook nog iemand die gewoon de senseo verkeerd kan gebruiken door een pad verkeerd om te leggen oid..![]()
jeetje wat een zeikende doos zeg....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dan weer niet...
Ze ging dus maar senseo maken, want dat is makkelijk!![]()
Maar ze vindt het wel smerig...![]()
Dus ik zeg: je hoeft het niet te drinken hoor![]()
Zegt zij: maar anders moet ik of een nieuwe pot zetten of ik heb helemaal niets...![]()
Ik: dan moet je niet zeiken...![]()
![]()
Dat is er zo eentje die bij het interieur hoort... werkt er al 13 jaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeetje wat een zeikende doos zeg.......en daar werk je mee...
...OMG...ze zou bij mij echt niet veilig zijn....
![]()
![]()
...met mij in de buurt zou ze nog geen 2 dagen volhouden....
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh.. ik ben vandaag koffievrij, ik voel me nu zo'n outsider..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moet toch eerst alles proberen om een goed oordeel te geven, en hoe kan ik ze nou vergelijken als ik het ga spreiden over meer dagen
GOEISMORGENS...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Er staat alweer een kopje senseo in de keuken![]()
![]()
![]()
hoezo koffievrij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh.. ik ben vandaag koffievrij, ik voel me nu zo'n outsider..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Ik heb ook een hele goede verstandhouding met haar...![]()
's ochtends bij binnenkomst (± 7.45u) zet ik een pot koffie!![]()
Mevrouw komt tussen 9 uur en half 10 binnen kakken en dan begint ze steevast te klagen dat de koffie oud is...![]()
Gaat ze eerst ff d'r pc aanzetten, ouwehoeren, etc...
Daarna komt ze meestal naar mij toe om te vragen of ik al een nieuwe pot koffie heb gezet...![]()
Vervolgens krijgt ze altijd dit antwoord: nee, hoezo... ik heb al 2 bakken op en ik hoef niet meer vandaag... jij bent de enige die nog koffie wil drinken op dit tijdstip, dus maak zelf maar wat...![]()
Maar het mooiste moet nog komen:
Als zij dan vervolgens weer terug komt om een bak in te schenken, neem ik er meestal toch ook maar eentje!![]()
Ja ik had er toch nog wel zin in eentje!![]()
Zonder zou wel kunnen hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en typisch geval van "we kunnen niet MET maar ook NIET zonder elkaar" .....
![]()
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoezo koffievrij......SCHAAM JE...
![]()
![]()
!!!!
wat heeft dit er nou weer mee te maken..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..![]()
![]()
Das nog geen excuus om koffie vrij te zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..![]()
![]()
en je kunt daarna geen koffie drinken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik haal het morgen wel dubbel in dan..![]()
7.20 vertrekt mijn trein dan al..![]()
![]()
![]()
Nog 15 minuten..quote:
Tof!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Zondag F1 + concert van Bloodhound Gang
Ze zijn weirdquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof!
Vage gasten zijn dat man
Ik ga zo ff naar Tilburg
en wat ga jij doen in Tilburg...?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof!
Vage gasten zijn dat man
Ik ga zo ff naar Tilburg
5 Mei ga ik naar Pink Floyd....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze zijn weird. Wordt concert nummer 4 of 5
![]()
Ik ben een cultuurbarbaar. Ik ken Pink Floyd van naam en een paar nummers. Maar verder dus ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
5 Mei ga ik naar Pink Floyd....![]()
![]()
![]()
![]()
Ff me broer opzoeken en de stad in!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat ga jij doen in Tilburg...?![]()
OMFG....meen je dat????...zou je een keer moeten luisteren....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben een cultuurbarbaar. Ik ken Pink Floyd van naam en een paar nummers. Maar verder dus ook niet.
ik wist het..IK WIST HET!!!!!!!.....dat er toch iets goeds in jou was....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toevallig.. heb net een (live) nummer van pink floyd opstaan.
Schandalig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende op deze plek: [F1]2007 ING Australian Grand Prix:
[..]
... En dan gewoon de hele ochtend Fok!onthouding.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Hier ben ik!
Ik was even aan het pauzeren!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....twas ineens wel erg stil....
![]()
koffie heb ik al...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was even aan het pauzeren!
Zonder koffie dit keer, maar met melk!![]()
Later op de middag komt de koffie weer in zicht.![]()
Hier is ook al veel (sluier)bewolking, maar het is nog steeds zonnig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie heb ik al......ik zi heerlijk in het zonnetje...
....maar er komen al wolken...
..minder...
![]()
Hallo Arjan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
Hallo caffeïne-verslaafden![]()
Vanochtend vroeg eruit, half 8 ging de wekkerTraining voor nieuw bijbaantje. Er was continu gratis koffie te krijgen, alleen het was wel slappe automatenkoffie, maar goed
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef OA het volgende:
JJ, jij als echte Francaise weet dit wellicht..![]()
Krijg je in Frankrijk het vak Engels op school?
Als dat nu wel zo is, dan was dat vroeger vast niet zo...
Ik had nl net een Fransman aan de telefoon die echt heel erg gebrekkig Engels sprak...![]()
een hele goede middag...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
Hallo caffeïne-verslaafden![]()
Vanochtend vroeg eruit, half 8 ging de wekkerTraining voor nieuw bijbaantje. Er was continu gratis koffie te krijgen, alleen het was wel slappe automatenkoffie, maar goed
![]()
5:15 *gonk*quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hallo Arjan!![]()
Half 8...![]()
Ging die bij mij maar "pas" om half 8... Elke ochtend weer om 05:15 uur...![]()
![]()
Dat de huidige generatie beter Engels spreekt is inderdaad waar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je krijgt in FR idd Engels. Het probleem alleen is dat de lessen gegeven worden door Fransen die het weer van Fransen hebben geleerd...dus hun uitspraak is meestal erg beroerd...
....mijn dochter heeft er erg last van gehad toen we terug zijn gekeerd naar NL. Haar woordenschat was heel beroerd....
...gelukkig kon ze met ons haar uitspraak oefennen...
Maar vergeet niet dat Fransen het eigenlijk niet echt nodig vinden om een andere taal te leren....ze vinden vaak dat het aan de anderen is om Frans te leren...
. alhoewel ik moet zeggen dat de "nieuwe" generatie er gelukig een beetje anders begint te denken...
...maar mensen van mijn leeftijd of ouder....
...die zul je niet zo vaak zien Engel spreken...
![]()
14.gifquote:
* werktquote:
Ben jij de echte arjan erkel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
5:15 *gonk*Wat een tijd, respect
![]()
Middag juon![]()
De wekker gaat dan voor m'n vriendin, maar ik wordt er dus wel wakker van...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
5:15 *gonk*Wat een tijd, respect
![]()
Middag juon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
koffie met melk en suiker.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*leest de spoiler niet..
Ik ben trouwens nooit van de bakkie met iets erbij, pure koffie.. daar draait het om!
gefeliciteerd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef OA het volgende:
Niemand feliciteert mij...![]()
Alleen maar profiteren van de gratis ter beschikking gestelde koffie.....![]()
Altijd baas boven baas he...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gefeliciteerd...![]()
![]()
![]()
![]()
euhhh..2734.....![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gefeliciteerd met je prestatie
...
..
Daar raak je ook weleens op uitgekeken... en zij op mij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga dan je collega's pesten..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef OA het volgende:
![]()
1000e post
![]()
![]()
Waar kan je deze mijlpaal nou beter vieren dan hier in het enige echte KOFFIETOPIC![]()
Samen met alle andere koffieliefhebbers![]()
Iedereen krijgt een bakkie met iets lekkers erbij van mij!!
Mijn 6000e post was ook in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Daar moet ik komende week ook maar eens heengaan, mag wel een centimeter of 10 afquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben ik weer, terug van de kapper. Centimeter of 5 is er zeker wel af.. kreeg trouwens een lekker bakkie daar
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Bah. Mensen die niet weten hoe de Interliner werkt
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja het is toch net als iedere andere bus in NL. Je koopt een strippenkaart (of je hebt een OV), je stapt in die bus en je zegt waar je heen wilt. De beste man stempelt je strippenkaart af en je gaat zitten. Retour precies hetzelfde.
Maar de desbetreffende persoon snapt het gewoon niet.
...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.
Ik ben ooit eens met een strippenkaart de interliner ingestapt, en toen moest ik bijbetalenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
...
Eerlijk waar? Nog makkelijker!
Maar altijd makkelijk om een strippenkaart op zak te hebben
Ik heb ook zo'n collega...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik ga ook altijd met de auto hoormaar de reiziger in spé heeft een uber koekblikje als auto. En durft er de grote weg niet mee op
.
Een eend is toch alleen een chassis met een stuk waaiboomblik erop...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
nee hoor
Maar om 'm veilig te noemen gaat ver
preciesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Een eend is toch alleen een chassis met een stuk waaiboomblik erop...![]()
Is zo'n ding wel warm te krijgen in de winter?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies
Leuk stoffen lapje op de bovenkant en dat is het
Kaartje is meestal ook goedkoper dan met strippenkaart betalen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.
't is prima warm te krijgen in de winter, zitten 2 verwarmingen inquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Is zo'n ding wel warm te krijgen in de winter?![]()
En hoe hard waait het binnen met tegenwind?![]()
Serieuze vragen hoor!![]()
Goeie actie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Kaartje is meestal ook goedkoper dan met strippenkaart betalen.
http://www.nu.nl/news/100(...)oor_Arjan_Erkel.html
PWN ik daar ff de Nederlandse staat![]()
handig he, het ovquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerskundigen hebben mij zojuist medegedeeld dat strippenkaart niet kan. Ik dacht weer te simpel. Waarom moet dat ook allemaal weer apart geregeld worden
Ik hoef alleen maar mijn magnetron aan te zetten, maar ik heb er geen zin in..quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:55 schreef BrandX het volgende:
Soooowwww!!! Het eten staat op, nu even rustig geduld, en dan is het vanzelf klaar
Inmiddels ook mijn signature even aangepast![]()
Hier nog een.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:20 schreef crossover het volgende:
Ik ben moe maar heb geen zin in koffie!
huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef BrandX het volgende:
@ eer_ik: Je bent vegetarisch?
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier nog een.
As a matter of fact, ik heb vrijwel nergens zin in, behalve slapen.
Maar de avond is nog zo jong
haha, iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:26 schreef BrandX het volgende:
risotto wel, paddenstoelen wel, kip niet... Dat was mijn gedachtengang.......
..........en dan dringt nu pas tot me door dat je net meldt dat je gehaktballen op het menu hebt.Begrijpend lezen is ook een vak h
![]()
ik moet straks bier drinken met vrienden (geen zin in nog eigenlijik..),quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Koffietijd.
Wat zijn jullie weekendplannen?
ja, gortig he...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Wat een ramp, al dat bier.
Morgen is hier in de stad de CPC loop. Vanuit ons werk doen we mee met de business run (dat wil zeggen, 25 anderen rennen, ik supporterquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Koffietijd.
Wat zijn jullie weekendplannen?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
jij nog plannen dan, kuukske?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Jazeker. Vrijdagmiddag ga ik niksen; ik hoop op het terras.
Zaterdag niksen![]()
Zondag F1 + concert van Bloodhound Gang.
Maandag niksen
Mocht effe duren dan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja ja. Verplaatst concert van november.
Staat al in de wachtquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
nog 7 posts jongens, zal ik alvast een nieuwe klaarmaken?
Of is iemand al bezig![]()
Prima, tot in het volgende topicquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan koffie ik ondertussen nog een bakkie leut![]()
Whehe stoere zinquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan koffie ik ondertussen nog een bakkie leut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |