jeetje wat een zeikende doos zeg....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dan weer niet...
Ze ging dus maar senseo maken, want dat is makkelijk!![]()
Maar ze vindt het wel smerig...![]()
Dus ik zeg: je hoeft het niet te drinken hoor![]()
Zegt zij: maar anders moet ik of een nieuwe pot zetten of ik heb helemaal niets...![]()
Ik: dan moet je niet zeiken...![]()
![]()
Dat is er zo eentje die bij het interieur hoort... werkt er al 13 jaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeetje wat een zeikende doos zeg.......en daar werk je mee...
...OMG...ze zou bij mij echt niet veilig zijn....
![]()
![]()
...met mij in de buurt zou ze nog geen 2 dagen volhouden....
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh.. ik ben vandaag koffievrij, ik voel me nu zo'n outsider..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moet toch eerst alles proberen om een goed oordeel te geven, en hoe kan ik ze nou vergelijken als ik het ga spreiden over meer dagen
GOEISMORGENS...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Er staat alweer een kopje senseo in de keuken![]()
![]()
![]()
hoezo koffievrij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh.. ik ben vandaag koffievrij, ik voel me nu zo'n outsider..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Ik heb ook een hele goede verstandhouding met haar...![]()
's ochtends bij binnenkomst (± 7.45u) zet ik een pot koffie!![]()
Mevrouw komt tussen 9 uur en half 10 binnen kakken en dan begint ze steevast te klagen dat de koffie oud is...![]()
Gaat ze eerst ff d'r pc aanzetten, ouwehoeren, etc...
Daarna komt ze meestal naar mij toe om te vragen of ik al een nieuwe pot koffie heb gezet...![]()
Vervolgens krijgt ze altijd dit antwoord: nee, hoezo... ik heb al 2 bakken op en ik hoef niet meer vandaag... jij bent de enige die nog koffie wil drinken op dit tijdstip, dus maak zelf maar wat...![]()
Maar het mooiste moet nog komen:
Als zij dan vervolgens weer terug komt om een bak in te schenken, neem ik er meestal toch ook maar eentje!![]()
Ja ik had er toch nog wel zin in eentje!![]()
Zonder zou wel kunnen hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en typisch geval van "we kunnen niet MET maar ook NIET zonder elkaar" .....
![]()
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoezo koffievrij......SCHAAM JE...
![]()
![]()
!!!!
wat heeft dit er nou weer mee te maken..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..![]()
![]()
Das nog geen excuus om koffie vrij te zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar sommige mensen hebben gewoon heerlijk uitgeslapen..![]()
![]()
en je kunt daarna geen koffie drinken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik haal het morgen wel dubbel in dan..![]()
7.20 vertrekt mijn trein dan al..![]()
![]()
![]()
Nog 15 minuten..quote:
Tof!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Zondag F1 + concert van Bloodhound Gang
Ze zijn weirdquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof!
Vage gasten zijn dat man
Ik ga zo ff naar Tilburg
en wat ga jij doen in Tilburg...?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof!
Vage gasten zijn dat man
Ik ga zo ff naar Tilburg
5 Mei ga ik naar Pink Floyd....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze zijn weird. Wordt concert nummer 4 of 5
![]()
Ik ben een cultuurbarbaar. Ik ken Pink Floyd van naam en een paar nummers. Maar verder dus ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
5 Mei ga ik naar Pink Floyd....![]()
![]()
![]()
![]()
Ff me broer opzoeken en de stad in!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat ga jij doen in Tilburg...?![]()
OMFG....meen je dat????...zou je een keer moeten luisteren....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben een cultuurbarbaar. Ik ken Pink Floyd van naam en een paar nummers. Maar verder dus ook niet.
ik wist het..IK WIST HET!!!!!!!.....dat er toch iets goeds in jou was....quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toevallig.. heb net een (live) nummer van pink floyd opstaan.
Schandalig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende op deze plek: [F1]2007 ING Australian Grand Prix:
[..]
... En dan gewoon de hele ochtend Fok!onthouding.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Hier ben ik!
Ik was even aan het pauzeren!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....twas ineens wel erg stil....
![]()
koffie heb ik al...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was even aan het pauzeren!
Zonder koffie dit keer, maar met melk!![]()
Later op de middag komt de koffie weer in zicht.![]()
Hier is ook al veel (sluier)bewolking, maar het is nog steeds zonnig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie heb ik al......ik zi heerlijk in het zonnetje...
....maar er komen al wolken...
..minder...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |