helll no!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij ben ik als enige over..
ohja, dan ben ik opeens als enige overquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hulde aan mijn monoloog die bij deze post stopt!
Door jou is het geen monoloog meer..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dan ben ik opeens als enige over
het spijt mequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door jou is het geen monoloog meer..
Na het wit zal de laatste special vloeien, dan maar over naar wiskunde!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
goeie zaak.
Ik zit nog steeds aan de amstel
hoihoiquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld...heel even om het topic te kunnen vinden...
![]()
wisknuddequote:Op donderdag 15 maart 2007 00:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na het wit zal de laatste special vloeien, dan maar over naar wiskunde!![]()
![]()
Niet heel even, je blijft!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld...heel even om het topic te kunnen vinden...
![]()
Ik hoop dat ik vrijdag het vak afsluit. Dan kan ik volgend jaar met een gerust hart aan 1x wiskunde beginnen ipv 2 jaar wiskunde in 1..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wisknudde
Wat een klotevak vind ik dat zeg, ik hoop at ik het haal dit jaar
studeer je wiskunde ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vrijdag het vak afsluit. Dan kan ik volgend jaar met een gerust hart aan 1x wiskunde beginnen ipv 2 jaar wiskunde in 1..![]()
niet erg...volgende keer beter...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoihoi
Nou ben je nog niet aan de beurt geweest om het nieuwe topic te openen he...
Nee maar elk jaar een nieuwe wiskunde he! Als ik een wiskunde niet haal moet ik hem het jaar erop erbij doen..quote:
komt je arts naar je toe?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet erg...volgende keer beter......ik ben weg...
...heb arts gebeld want ik ga hier dood...
...nou ja...
..figuurlijk dan...
..veel plezier nog en tot gauw...
![]()
![]()
![]()
wens me succes...
Had niet in de gaten dat het zo erg was.. hopelijk gaat het snel weer beter!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet erg...volgende keer beter......ik ben weg...
...heb arts gebeld want ik ga hier dood...
...nou ja...
..figuurlijk dan...
..veel plezier nog en tot gauw...
![]()
![]()
![]()
wens me succes...
oeh, dat is wel zuur idd..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar elk jaar een nieuwe wiskunde he! Als ik een wiskunde niet haal moet ik hem het jaar erop erbij doen..![]()
't is me even ontschoten danquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedrijfseconomie.. had ik toch al verteld?
ohjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het ging toen over je economische opdracht enzo.. Hoe dan ook, morgen volle bak studeren!
goed bezig!quote:
Ik heb het ook maar met een 7 afgesloten. Wel een 7,5 gehaald op eindexamen, waar ik nog steeds wel trots op ben..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond economie altijd wel leuk, maar het was bij mij toch altijd Jantje Modaal, netjes met een 7 afgesloten!
ja, dat was het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toch netjes.. die krantenartikelen zoeken leek me behoorlijk kut
oeh, da's ook wel zuur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
Relaxed, ik moet ergens tussen nu en volgend jaar juli een literatuuronderzoek naar leiderschapsstijlen doen, waarna ik daar een rapport van minimaal 6 pagina's a4 over mag tikken. Bronnen moeten per se boeken of artikelen zijn, en mogen niet van internet afkomstig zijn.
iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:50 schreef MPG het volgende:
Jawel, das twee daagjes in de bieb zitten, en dan heb ik weer 1 studiepunt verdiend
Ja, jij ook welkom Lenny_Leonard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Truste erik!
En welkom sander!
even ter update: witbier = op, heb wiskunde geprobeerd maar faal nu nog harder dan normaal, ga nu de oven warm maken want heb honger + plasje doen + speciaal pakkken
brb
Lukt het je meestal niet dan ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jezus wat een tijd.. ik hoop morgen rond een uur of 12 te ontwaken
Door je wekker of zomaar word je wakker ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal rond een uur of 10 al..![]()
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Scholier nog!
werkze fritsquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zou best wel weer ff willen tukken, maar ik moet werken. En als ik terugkom wil ik niet dat er weer 4 delen bij gekomen zijn!
I'm off!
IBL staat op de planningquote:
Oeh.. IBLquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IBL staat op de planning
international business & management
In utrecht, ben hard op zoek naar een kamer.
Gister een gevonden, nu is het nog de vraag of ik geselecteerd wordt
Heb jij ook IBL gedaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh.. IBL![]()
Dat was bij mij op de HES alleen maar dames kijken!!![]()
Dat is trouwens toch: International Business & Languages??quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IBL ...
international business & management
Nee ik heb MER gedaan, wat trouwens ook al vrouwenopleiding begon, maar na 4 jaar hadden de mannen de overhand...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij ook IBL gedaan?
Ik ken wat mensen die het ook doen, en het schijnt wel dat er tegenwoordig wel wat meer man rondloopt.
Gelukkig is het percentage vrouw nog wat hoger (sowieso in utrecht schijnbaar) dus er valt nog genoeg te kijken![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is trouwens toch: International Business & Languages??
Ik heb trouwens pas kamille-caramel thee 'ontdekt'..quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
*Groene thee erbij pakt.
Op dit moment: Pawn Shopquote:
Zegt mij eerlijk gezegd niets...quote:
klik maar eens op pawn shop in m'n vorige postquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zegt mij eerlijk gezegd niets...![]()
Maar het is vast subliem!![]()
dat is ook zeker een lekker plaatjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:02 schreef JDude het volgende:
'What I got' vind ik trouwens hun ultieme zomergevoel plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |