tja...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He JJ! Wat zei de arts gister? Nog veel pijn?
Van de eerder genoemde site:quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
Lekker trouwens die koffie, ik heb al 3 keer naar het water closet moeten gaan
quote:Is koffie vochtafdrijvend?
Een veelgehoorde misvatting! Koffie heeft géén vochtafdrijvende eigenschappen. Wel gaan sommige mensen na het drinken van koffie iets vaker naar het toilet, maar aangetoond is dat de totale hoeveelheid urine niet verandert. Koffie draagt dan ook gewoon bij aan de dagelijkse inname van vocht.
wow, meen je niet! Wel direct goed de pijn te bestrijden met medicijnen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja......ik voel me oud....
...tis waarschijnlijk reuma....
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja......ik voel me oud....
...tis waarschijnlijk reuma....
![]()
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wat zit jij nou
Je hoeft hier niet te komen hoor...
't loopt blijkbaar goed genoeg.![]()
Wij ook niet..quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.
quote:
Dat magquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van deze reeks.
Misschien moeten jullie dan gewoon eens overstappen op bier.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet..
Gaat wat traagjes vandaag...![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef OA het volgende:
Zeg Crossover.... kunnen koffiehaters niet worden geband uit slechts één topic??![]()
We geven wel om je hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
veel meer dan pijnstillers slikken is er niet bij......ben idd wat jong, maar ach voor dat betreftz it ik lichamelijk een beetje raar in elkaar...
....moet het alleen nog ff verwerken...
...maar met zulke grote belangsteling van mijn mede-koffieleuters komt het zeker goed...
![]()
![]()
tja als het jou niet bevalt hier....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dan gewoon eens overstappen op bier.
Oh, maar dat drink ik ook wel hoor, weest gerust.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef OA het volgende:
Zeg Crossover.... kunnen koffiehaters niet worden geband uit slechts één topic??![]()
Misschien kunnen we een apart subforum oprichten!quote:
ik geloof dat het nu wel effe over is met 'de pret'.quote:
OH YEAH!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een apart subforum oprichten!
Met alleen koffiedrinkende mensen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ik zat net nog aan de koffie, zodoende.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja als het jou niet bevalt hier....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....dan ga je toch lekker weg....
![]()
![]()
![]()
![]()
Maareuhhh..aangezien wij wel hele aardige mensen zijn die anderen accepteren zoals ze zijn met hun voor en na delen.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef Grachus het volgende:
[..]
Met slechts 1 topicreeksquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
ja leuk..ben ik er net...ga jj weg....quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
lieve mensen, ik ga er vandoor.
Effe chillen met dit briljante weer.
Spreek jullie over 2 topics wel weer denk.
Het mooiste is nog dat zij gisteren ook al zo een lompe actie had...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat wordt oplikken!
zou je wl leuk vinden he..een vrouw aan je voeten die de grond likt.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat wordt oplikken!
misschen kun jij haar een "hoe zet ik koffie" cursus geven....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat zij gisteren ook al zo een lompe actie had...![]()
Het filter was dubbel gegaan, dus er was lichtbruin water gezet...![]()
Stomme doos: let eens op!!! Verspil niet zoveel koffie!![]()
Je moest eens weten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou je wl leuk vinden he..een vrouw aan je voeten die de grond likt.....![]()
![]()
![]()
weer zo'n typische mannen fantasie..
zie je wel....quote:
Dat dan weer niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe moeilijk kan koffie zetten zijn.. Waarschijnlijk is het ook nog iemand die gewoon de senseo verkeerd kan gebruiken door een pad verkeerd om te leggen oid..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |