Is zo'n ding wel warm te krijgen in de winter?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies
Leuk stoffen lapje op de bovenkant en dat is het
Kaartje is meestal ook goedkoper dan met strippenkaart betalen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.
't is prima warm te krijgen in de winter, zitten 2 verwarmingen inquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Is zo'n ding wel warm te krijgen in de winter?![]()
En hoe hard waait het binnen met tegenwind?![]()
Serieuze vragen hoor!![]()
Goeie actie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Kaartje is meestal ook goedkoper dan met strippenkaart betalen.
http://www.nu.nl/news/100(...)oor_Arjan_Erkel.html
PWN ik daar ff de Nederlandse staat![]()
handig he, het ovquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerskundigen hebben mij zojuist medegedeeld dat strippenkaart niet kan. Ik dacht weer te simpel. Waarom moet dat ook allemaal weer apart geregeld worden
Ik hoef alleen maar mijn magnetron aan te zetten, maar ik heb er geen zin in..quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:55 schreef BrandX het volgende:
Soooowwww!!! Het eten staat op, nu even rustig geduld, en dan is het vanzelf klaar
Inmiddels ook mijn signature even aangepast![]()
Hier nog een.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:20 schreef crossover het volgende:
Ik ben moe maar heb geen zin in koffie!
huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef BrandX het volgende:
@ eer_ik: Je bent vegetarisch?
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier nog een.
As a matter of fact, ik heb vrijwel nergens zin in, behalve slapen.
Maar de avond is nog zo jong
haha, iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:26 schreef BrandX het volgende:
risotto wel, paddenstoelen wel, kip niet... Dat was mijn gedachtengang.......
..........en dan dringt nu pas tot me door dat je net meldt dat je gehaktballen op het menu hebt.Begrijpend lezen is ook een vak h
![]()
ik moet straks bier drinken met vrienden (geen zin in nog eigenlijik..),quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Koffietijd.
Wat zijn jullie weekendplannen?
ja, gortig he...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Wat een ramp, al dat bier.
Morgen is hier in de stad de CPC loop. Vanuit ons werk doen we mee met de business run (dat wil zeggen, 25 anderen rennen, ik supporterquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Koffietijd.
Wat zijn jullie weekendplannen?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
jij nog plannen dan, kuukske?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Jazeker. Vrijdagmiddag ga ik niksen; ik hoop op het terras.
Zaterdag niksen![]()
Zondag F1 + concert van Bloodhound Gang.
Maandag niksen
Mocht effe duren dan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja ja. Verplaatst concert van november.
Staat al in de wachtquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
nog 7 posts jongens, zal ik alvast een nieuwe klaarmaken?
Of is iemand al bezig![]()
Prima, tot in het volgende topicquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan koffie ik ondertussen nog een bakkie leut![]()
Whehe stoere zinquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan koffie ik ondertussen nog een bakkie leut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |