Hallo Arjan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
Hallo caffeïne-verslaafden![]()
Vanochtend vroeg eruit, half 8 ging de wekkerTraining voor nieuw bijbaantje. Er was continu gratis koffie te krijgen, alleen het was wel slappe automatenkoffie, maar goed
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef OA het volgende:
JJ, jij als echte Francaise weet dit wellicht..![]()
Krijg je in Frankrijk het vak Engels op school?
Als dat nu wel zo is, dan was dat vroeger vast niet zo...
Ik had nl net een Fransman aan de telefoon die echt heel erg gebrekkig Engels sprak...![]()
een hele goede middag...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
Hallo caffeïne-verslaafden![]()
Vanochtend vroeg eruit, half 8 ging de wekkerTraining voor nieuw bijbaantje. Er was continu gratis koffie te krijgen, alleen het was wel slappe automatenkoffie, maar goed
![]()
5:15 *gonk*quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hallo Arjan!![]()
Half 8...![]()
Ging die bij mij maar "pas" om half 8... Elke ochtend weer om 05:15 uur...![]()
![]()
Dat de huidige generatie beter Engels spreekt is inderdaad waar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je krijgt in FR idd Engels. Het probleem alleen is dat de lessen gegeven worden door Fransen die het weer van Fransen hebben geleerd...dus hun uitspraak is meestal erg beroerd...
....mijn dochter heeft er erg last van gehad toen we terug zijn gekeerd naar NL. Haar woordenschat was heel beroerd....
...gelukkig kon ze met ons haar uitspraak oefennen...
Maar vergeet niet dat Fransen het eigenlijk niet echt nodig vinden om een andere taal te leren....ze vinden vaak dat het aan de anderen is om Frans te leren...
. alhoewel ik moet zeggen dat de "nieuwe" generatie er gelukig een beetje anders begint te denken...
...maar mensen van mijn leeftijd of ouder....
...die zul je niet zo vaak zien Engel spreken...
![]()
14.gifquote:
* werktquote:
Ben jij de echte arjan erkel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
5:15 *gonk*Wat een tijd, respect
![]()
Middag juon![]()
De wekker gaat dan voor m'n vriendin, maar ik wordt er dus wel wakker van...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
5:15 *gonk*Wat een tijd, respect
![]()
Middag juon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
koffie met melk en suiker.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*leest de spoiler niet..
Ik ben trouwens nooit van de bakkie met iets erbij, pure koffie.. daar draait het om!
gefeliciteerd...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:35 schreef OA het volgende:
Niemand feliciteert mij...![]()
Alleen maar profiteren van de gratis ter beschikking gestelde koffie.....![]()
Altijd baas boven baas he...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gefeliciteerd...![]()
![]()
![]()
![]()
euhhh..2734.....![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gefeliciteerd met je prestatie
...
..
Daar raak je ook weleens op uitgekeken... en zij op mij...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga dan je collega's pesten..
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef OA het volgende:
![]()
1000e post
![]()
![]()
Waar kan je deze mijlpaal nou beter vieren dan hier in het enige echte KOFFIETOPIC![]()
Samen met alle andere koffieliefhebbers![]()
Iedereen krijgt een bakkie met iets lekkers erbij van mij!!
Mijn 6000e post was ook in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Daar moet ik komende week ook maar eens heengaan, mag wel een centimeter of 10 afquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben ik weer, terug van de kapper. Centimeter of 5 is er zeker wel af.. kreeg trouwens een lekker bakkie daar
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Bah. Mensen die niet weten hoe de Interliner werkt
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja het is toch net als iedere andere bus in NL. Je koopt een strippenkaart (of je hebt een OV), je stapt in die bus en je zegt waar je heen wilt. De beste man stempelt je strippenkaart af en je gaat zitten. Retour precies hetzelfde.
Maar de desbetreffende persoon snapt het gewoon niet.
...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een kaartje (los) moest kopen in de interliner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |