met een stuk kaas of worst bij,MET mosterd,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zuurkool, naar het schijnt vindt niemand het lekker...
Ow en mijn frietsausje (mayo, appelmoes, mosterd, ketchup en uitjes)
Ja precies, stevige mep mosterd en een dikke gelderse rookworst!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
met een stuk kaas of worst bij,MET mosterd,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Geprakte vissticks uit de magnetron
(niet te vaak)
tegen hun zin dus eigenlijk? wat zielig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:06 schreef Jeffo het volgende:
Ik eet heel veel dingen zonder dat ze bereid zijn.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef bixister het volgende:
[..]
tegen hun zin dus eigenlijk? wat zielig!(ik vraag ieder boontje persoonlijke toestemming.
)
Dat is geen etenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef DainBramage het volgende:
het gaat om eten? dan die supermarkt cheeseburgers in die plastik pakken zitten.....
Griesmeelpap!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Griesmeelpap
Iedereen hier thuis vind dat echt goor.
Idioten.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef EricT het volgende:
mensen die rijst met boter en suiker eten ....That isnt food, its RAPE!!
![]()
klopt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef EricT het volgende:
mensen die rijst met boter en suiker eten ....That isnt food, its RAPE!!
![]()
nee niemand vindt dat lekker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Shirley het volgende:
In navolging van Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt? wil ik weten wat jij heerlijk vindt, maar anderen niet?
Ik: Mosselen, gekookt of gebakken en rabarber.
Papquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:39 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Griesmeelpap!
Rijstepap
Bloempap
Gortpap
enzovoort...
Heerlijk!!!![]()
Hoi Jojoortjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Jojoortje het volgende:
- Rijst met boter, kaneel en suiker
- Paling
Ja idd..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:44 schreef bixister het volgende:
de geur van kerosine.
quote:
* Zich hierbij aansluitquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
jam op kaas,spruitjes,boterham pindakaas met suiker![]()
maar dan niet roeren, anders wordt het zo zoetquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
30 scheppen suiker in mijn thee
Dat is ook lekker! Soms nog met ketchup...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gekookte aardappelen met jus en appelmoes![]()
Warme broodjes met boter en zout zijn sowieso lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ik vind afbakpistoletjes lekker met een dikke laag roomboter en bestrooid met zout..
En mijn groenten doe ik nooit op mijn bord bij de aardappels en het vlees, maar in een apart schaaltje.. Ik háát het namelijk als er jus of vleessappen in mijn groenten komen..![]()
GADVERDAMME !! haha, kan me dr echt weinig bij voorstellen, wil het niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:35 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gebakken leverworst met ketjap, mayonaise en curry![]()
dat doet mij denken aan vroeger toen we op zondag bij oma aten. Kreeg je na het warme eten je vanillevla in hetzelfde bord. Zat je dus vla met kleine stukjes aardappels en jus te eten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Enne, ik wil per gerecht een schoon bord, ook thuis ! altijd eerst mn vlees, dan groenten, dan salade en in een nieuw kommetjes het eventuele toetjes. Ik wil geen vleessmaak aan mn groenten, zo is het niet bedoeld. Ik laat dan ook nergens iemand anders mn bord volscheppen met alles naast elkaar, is echt not done !
Hoe doe je dat dan met gerechten waar alles bij elkaar in 1 schaal zit, zoals ovenschotels? Of stamppotten of pastasauzen waar vlees en groente in zitten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
Enne, ik wil per gerecht een schoon bord, ook thuis ! altijd eerst mn vlees, dan groenten, dan salade en in een nieuw kommetjes het eventuele toetjes. Ik wil geen vleessmaak aan mn groenten, zo is het niet bedoeld. Ik laat dan ook nergens iemand anders mn bord volscheppen met alles naast elkaar, is echt not done !
dan heb jij ook veel afwasquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Warme broodjes met boter en zout zijn sowieso lekker
omdat het o-zo-zielig is voor die paarden, waarschijnlijk hebben ze het zelfs nog nooit geprobeerd te etenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef merino het volgende:
nway, om ontopic te blijven... Paardenworst misschien?
dat vreten ook echt weinig mensen
sap van zilveruitjes is lekkerder..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef hilliebillie het volgende:
boerenkoolstamp met daardoor het sap van augurken
Rauw, welteverstaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ansjovis.
Erg lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ansjovis.
Ook zeer lekker!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of mayo (calvé!) en ketchup, en kaas!
same here...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Oesters. Vind mijn familie en vriendenkring niet te eten. Ik vind het heerlijk!
Ohja dat doe ik ook wel eens. Maar ik leg soms dan ook nog wel eens een stroopwafel op een kop hete koffie, wordt de stroop zo lekker smeuiig.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...![]()
![]()
![]()
en koekjes soppen in mij koffie....![]()
![]()
Is niet bepaald iets wat niemand ooit eet.quote:Ook is rijst met boter en suiker en kaneel zeker niet te versmaden.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef Leef het volgende:
Zigeunersaus met echte stukjes Zigeuner, en Jodekoek natuurlijk.
Das echt heerlijk iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
Hele dikke brinta, waar je lepel rechtop in kan blijven staan.![]()
Idd. Jummie!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
Rabarber.![]()
Stroopwafel uit de magnetron.![]()
Ratatouille vind ik ook erg lekker, maar mijn vriend vind het ruiken, smaken en eruit zien als kots.![]()
IEWWWWWWquote:Op maandag 19 maart 2007 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
Melk vers uit de koe (al in geen jaren meer gedronken helaas).
En de velletjes op warme chocolademelk.
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef Quispi het volgende:
Mosselen (gekookt, gebakken of zo uit een potje met zuur)
Gebakken ei met suiker![]()
Mayonaise gemengd met appelmoes![]()
Zuurkool![]()
ook heerlijk, smaakt een beetje naar pannenkoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?
Ik heb een tijdje overal soja-saus op gegooidquote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef zwartedoos het volgende:
maggie op worstebroodjes, aardappel, friet, kroket etc
Idd. het is zooo lekker.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ook heerlijk, smaakt een beetje naar pannenkoeken![]()
Dit maakt mij niet zoveel uitquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?
Ha vet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Jojoortje het volgende:
- Rijst met boter, kaneel en suiker
Dat vindt toch iedereen lekker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef Chav het volgende:
Gebakken ei op witbrood met ketchup!
Met ketchup? Ik heb het nog nooit iemand zien eten en als ik het zeg kijken ze me raar aan. Ik bedoel niet icm een hamburger eronder ofzoquote:
Dat ik eet heel vaak.......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
Boterham met pindakaas met komkommer,...
Inderdaad, Brinta, zo dik dat je lepel er in blijft staan. (niet om elke dag te eten, maar af en toequote:
Duuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef boertie het volgende:
Doperwten, zo koud uit de pot en het sap drink ik als toetje![]()
![]()
Mmm, lekker! Al heb ik dat alweer een eeuwigheid niet meer gehad!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:16 schreef Toeps het volgende:
Oh ja, witte bonen in tomatensaus, dat kun je ook koud eten.
lekker man, hou kouder hoe beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Ja! Eindelijk vind ik hier medestanders voor koude rabarber! Ik ken echt werkelijk niemand in m'n omgeving die dat lust.
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Ja! Eindelijk vind ik hier medestanders voor koude rabarber! Ik ken echt werkelijk niemand in m'n omgeving die dat lust.
En spekjes.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lekker man, hou kouder hoe beter
Met wat suiker eroverheen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HeerlijkEcht iets wat ik veel te weinig eet.
Lekker, ook al heel lang niet meer gehad! Al moet ik bekennen mijn rabarber liever warm te eten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
rabarber is gewoon goed spul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik echt de goorste die ik tot nu toe hier heb gezien..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die niet op Fok post, maar ik bericht wel even voor haar: koffiemelk.
En niet in de koffie, maar gewoon een glas vol om zo op te drinken. Getver.
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die niet op Fok post, maar ik bericht wel even voor haar: koffiemelk.
Mwah, het is gewoon verdikte melk hoor. Aan gewone melk ga je ook niet direct dood.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.
heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
tartaar kun je best rauw etenquote:
En verder vindt iedereen haar goor?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
mijn buurmeisje van 19,ook ernstig lekker !![]()
![]()
(al is ze geen levensmiddel,zou haar graag 'consumeren' )
hehe,met haar looks niet nee(want ze is lekkerder dan LEKKER),besefte me na plaatsing reply ook meteen dat ik dit beter in een ander topic had kunnen vermeldenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En verder vindt iedereen haar goor?![]()
ga eens weg met je open-deur-dit-vind-ik-lekker postsquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
vers witbrood,jonge verse kaas en een kwak mosterdsaus erop,daarbij een lekker bakkie zoete koffie(veel suiker erin dus)![]()
Daar geloof ik ook niet echt inquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.
Maar het lijkt me zo ... zo ... zo ... smerig goor walgelijk slecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Daar geloof ik ook niet echt inMaar smerig lijkt het me wel.
Echt gezond kan het ook niet zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef Serendips het volgende:
Maar het lijkt me zo ... zo ... zo ... smerig goor walgelijk slecht.![]()
je moet de reacties anders eens horen als ik dat eet,niemand in mijn naaste omgeving die dat lekker vind namelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:43 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
ga eens weg met je open-deur-dit-vind-ik-lekker postshet gaat om dingen die iedereen anders dan jij GOOR vindt
![]()
Hè bahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Kaas met jam, daar krijg ik de meeste reacties op. Heel normaal in mijn ogen, maarja![]()
Ja, sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hè bahIiiiiieeeuw, dat je dat lekker vindt.
He, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik eet graag gedroogde macaroni.
Weet jij nog een recept met rauwe macaroni?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:00 schreef Morwen het volgende:
He, dat heb ik ook![]()
![]()
Serieus, wij moeten echt trouwen![]()
eet ik ook, en dan het liefst met aardbeienjam!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Kaas met jam, daar krijg ik de meeste reacties op. Heel normaal in mijn ogen, maarja![]()
Dat deed ik vroeger altijd, kreeg ik één zo'n spaghetti van mijn moeder, tijdens het koken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik eet graag gedroogde macaroni.
Dat werd in de jaren '90 toch gepromoot?! Voor toast met kaas en jam hadden ze zelfs een bepaalde naam. Met zo'n supervreemde reclame waarbij de slogan luidde: 'Heb jij er al een gemaakt?'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Ja pita broodje met kaas en jam uit de broodrooster.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren '90 toch gepromoot?! Voor toast met kaas en jam hadden ze zelfs een bepaalde naam. Met zo'n supervreemde reclame waarbij de slogan luidde: 'Heb jij er al een gemaakt?'.
Ja, dat, ja. Ik wist dat het iets was dat klonk als 'breezer'. Het was echt een achterlijke reclame en ik snapte ook nooit wat er nou precies waarom we dat allemaal moesten gaan eten. Ik weet dat er op mijn middelbare school zelfs een keer een standje stond ter promotie van de 'cheezer'. Met een grote boog omheen gelopen en heel hard om gelachen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Alcarin het volgende:
Cheezer cheezer cheezer
Heb jij er al een gemaakt???
Zo'n hele trieste reclame eigenlijk, van het promotiebureau voor kaas oid waarschijnlijk. En dan probeerden ze hip te doen met flitsende beelden van een jongen die zo'n ding in een broodrooster stopt![]()
(ik hoor gewoon de reclame nog in mijn hoofd...het zinnetje 'lekker VEEL kaas' komt ook ineens weer boven)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Shirley het volgende:
Ik: Mosselen, gekookt of gebakken en rabarber.
breezah breezahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Alcarin het volgende:
Cheezer cheezer cheezer
Heb jij er al een gemaakt???
Zo'n hele trieste reclame eigenlijk, van het promotiebureau voor kaas oid waarschijnlijk. En dan probeerden ze hip te doen met flitsende beelden van een jongen die zo'n ding in een broodrooster stopt![]()
(ik hoor gewoon de reclame nog in mijn hoofd...het zinnetje 'lekker VEEL kaas' komt ook ineens weer boven)
Je bedoelt Bavaria zeker.quote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 25 maart 2007 11:11 schreef Asmodean het volgende:
tomaten. Ik ga echt over mn nek wanneer ik een hap uit zo'n rauwe tomaat eet.
ohjaquote:Op zondag 25 maart 2007 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verkeerde topicDit is het topic over wat je lekker vindt.
Hier moest je zijn: Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt?
Ja lekker!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Duderinnetje het volgende:
En het plastic-achtige korstje van kaas
eh, rauw gehakt? Spaar je lintwormen ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Rauw gehakt!
En het plastic-achtige korstje van kaas
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef Asmodean het volgende:
[..]
eh, rauw gehakt? Spaar je lintwormen ofzo?
daarom moet je tartaar toch ook altijd direct opeten als je het gekocht hebt? Serieus, rauw gehakt lijkt me echt zwaar ongezondquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, en ik ken meer mensen die het eten.
Ja het is wel raar natuurlijk. maargoed, je eet ook tartaar enzo toch?
Ik denk ook dat het niet erg gezond isquote:Op zondag 25 maart 2007 17:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
daarom moet je tartaar toch ook altijd direct opeten als je het gekocht hebt? Serieus, rauw gehakt lijkt me echt zwaar ongezond
Rauwe champignons eten is net zo dom als rauw gehakt. Rauwe champignons bevatten niet alleen giftige stoffen als ze rauw zijn, maar champignons worden doorgaans ook nog gekweekt op paarden shizzle en dat trekt natuurlijk ook allerhande flora en fauna aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef Asmodean het volgende:
hm, rauwe champignons kun je echt wel eten hoor. Rauw gehakt daarentegen![]()
Is het ook niet; compleet smaakloos hier in NLquote:Op zondag 25 maart 2007 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het niet erg gezond is
Maar ik heb er nog nooit last van gehad in elk geval. En ik eet ook geen halve kilo's op of zo hoor![]()
Tartaar vind ik trouwens helemaal niet lekker. Gek hè?![]()
M'n ex uit australië had ook zo'n raar gerecht dat alleen Australiërs lustten. Vegemite was dat jah.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:12 schreef sugarJay het volgende:
! sssst! tip: zeg dat nooit tegen een australiër! vegemite is het origineel zeg maar. en marmite is dan de slechte engelse imitatie. zeggen ze.
![]()
Waar smaakt het na? Ze hebben ons ooit een pot gestuurd en m'n pa en ma gingen ervan over hun nek.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:28 schreef sugarJay het volgende:
camplo: mijn ex is een australische.. door haar heb ik het leren eten.![]()
.
she: ik geloof dat ik het wel eens op de site van een of andere nederlandse winkel heb gezien maar ik zou echt niet meer weten waar. maar ik heb nog een bijna vol potje staan hier dat mag je best hebben. dan wil ik er wel bij zijn als je het voor het eerst proeft!![]()
.
Wheheh sounds like I made the right choice hehequote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef sugarJay het volgende:
tja euh.. ik kan niet echt iets verzinnen om het mee te vergelijken. het is een soort van gist zooi. smaakt nogal.. apart. het is in ieder geval in de richting van zout. en je moet het echt HEEL dun op toast smeren of zo. anders ga je echt gegarandeerd hard over je nek.. ik liet het toen ik thuiskwam ook iedereen even proeven.. dat is het leukste ervan! mijn zus had echt een miniscuul mespuntje en ging al over d'r nek.
![]()
Mmm, lekker! Helaas al jaren niet meer in Oostenrijk geweest, maar samen met Kaiserschmarren favoriet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef JeOma het volgende:
GERMKNÖDELS!!!
Echt SUPER-SUPER-SUPER-lekker. Alleen te verkrijgen in Oostenrijk e.o. op de piste. Ik heb ze (van Iglo) ook wel 's in diepvriesformaat gevonden, maar niet in Nederland.
Wat het is? http://de.wikipedia.org/wiki/Germkn%C3%B6del
Ik heb nog niemand gezien die dat ook lekker vindt, maar ik vind ze subliem! Met gele vla en zwart-wit-poeder.
JA!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja lekker!!![]()
Maar dan wel het echte plastic er wel van af peuteren![]()
En die vind ik juist weer lekker!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:43 schreef oddman het volgende:...en durians zijn ook best smerig.
Hoo hoo, ik doe mee!quote:
Correctie: vinden veel mensen smerig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef reclamedoos het volgende:
[..]
En die vind ik juist weer lekker!
Euh als je in nederland filet american eet, eet je rauw gehakt... Als je in Nederland zelfs tartaar eet, eet je rauw gehakt. Ja van de echte steak tartare is niks overgebleven (een biefstuk in kleine dobbelsteentjes gesneden en dan bereidt).quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef SHE het volgende:
rauw gehakt of rauwe champignons lijken me niet zo heel slim om te eten
Ik gruwel overigens echt van een paar dingen die ik hier voorbij heb zien komen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef staticdata het volgende:
Rauwe champignons kunnen ook heel goed
Aldi, twee soorten kipkerrie, probeer de variant zonder vruchtjes eens. Echt een goed kipkerrie smaak, en geloof me, ik ben best kieskeurig.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef Dauthi het volgende:
Echte Kipkerriesalade (zoals die in belgie), dies in nederland niet te krijgen.
Dat is niet goor dat is redelijk lekker ga het binnenkort weer es proberenquote:
taaie bastognes en bitterkoekjes......jammie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef Adfundum het volgende:
oude taaie speculaasjes en Bastogne koekjes. Ik laat ze expres oud worden.![]()
Vind ik ook, maar mensen kijken altijd zo van wtf doe jij nou weerquote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dat is niet goor dat is redelijk lekker ga het binnenkort weer es proberen![]()
ja die van de Aldi in belgie is ook redelijk goed te nassen die in nederland weet ik niet. Maar ik snap gewoon niet waarom de johma voor in de benelux 2 totaal verschillende recepten heeft. Een met ananas aroma's en zoete rotzooi(nederland), en een met echte kerriesmaak zonder fruit... Wat doet fruit in kipkerrie...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Serendips het volgende:
[..]
Aldi, twee soorten kipkerrie, probeer de variant zonder vruchtjes eens. Echt een goed kipkerrie smaak, en geloof me, ik ben best kieskeurig.
Ik zal straks eens kijken waar 'ie vandaan komt, ik heb deze salade vanochtend weer gekocht.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Dauthi het volgende:
En omdat iedere supermarkt zijn salade ook laat maken bij johma zijn alle salades altijd hetzelfde (ok de kwaliteit zal altijd minder zijn dan van de johma) en dus niet hachelen.
Dat is echtquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand dit wel eens op? En het nog lekker vinden ook?
Heb je dat ei echt op? Waar dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Madshark het volgende:
[..]
Dat is echt![]()
![]()
![]()
Smaakt naar bedorven kaas met een modder smaak.
b.t.w. iemand al eens gevulde baarmoeder met gehakt op ?![]()
Dat vind ik ook best smaken.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Gitanki het volgende:
Bevroren bladerdeeg
(kan het nooit laten dat een beetje te snoepen wanneer ik iets van bladerdeeg ga maken)
Het gaat er niet om om iets debiels te verzinnen....quote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef Ringo het volgende:
Haring met aardbeien.
Op de yoghurt met Brinta na heb ik dit ook allemaal al eens gegeten vind het allemaal lekker eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef schooierd het volgende:
Thee met honing en cognac
Yoghurt met véél Brinta en (cheapskate) chocavlokken
Pizza met mosterd (lees: mosterd-met-pizza)
Witbrood met kaas uit de magnetron, met (gele) Aromat
Broodje met kaas en sandwichspread
Patat met piccalilly
![]()
Of met tomatensoep uit blikquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Erwtensoep koud uit blik eten met een lepel , hetzelfde met witte bonen in tomatensaus.
Dat lusten toch best veel mensen? Anders lag het echt niet in alle supermarkten.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn moeder lust trouwens "haring in tomatensaus " en dat is zooooo ontzettend goor, maar zij vindt het erg lekker...
dat lijkt me met alles zoquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat lusten toch best veel mensen? Anders lag het echt niet in alle supermarkten.
Nou ja, je kunt van producten die op zich iedereen lekker vindt nog wel rare combinaties maken die andere mensen niet lekker vinden, maar haring in tomatensaus zit al bij elkaar in een blikje. Dan zal het wel niet zo raar zijn om dat samen te eten.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"haring in tomatensaus "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |