met een stuk kaas of worst bij,MET mosterd,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zuurkool, naar het schijnt vindt niemand het lekker...
Ow en mijn frietsausje (mayo, appelmoes, mosterd, ketchup en uitjes)
Ja precies, stevige mep mosterd en een dikke gelderse rookworst!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
met een stuk kaas of worst bij,MET mosterd,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Geprakte vissticks uit de magnetron
(niet te vaak)
tegen hun zin dus eigenlijk? wat zielig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:06 schreef Jeffo het volgende:
Ik eet heel veel dingen zonder dat ze bereid zijn.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:45 schreef bixister het volgende:
[..]
tegen hun zin dus eigenlijk? wat zielig!(ik vraag ieder boontje persoonlijke toestemming.
)
Dat is geen etenquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:51 schreef DainBramage het volgende:
het gaat om eten? dan die supermarkt cheeseburgers in die plastik pakken zitten.....
Griesmeelpap!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Griesmeelpap
Iedereen hier thuis vind dat echt goor.
Idioten.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef EricT het volgende:
mensen die rijst met boter en suiker eten ....That isnt food, its RAPE!!
![]()
klopt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef EricT het volgende:
mensen die rijst met boter en suiker eten ....That isnt food, its RAPE!!
![]()
nee niemand vindt dat lekker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Shirley het volgende:
In navolging van Wat vind jij echt goor wat iedereen wel lekker vindt? wil ik weten wat jij heerlijk vindt, maar anderen niet?
Ik: Mosselen, gekookt of gebakken en rabarber.
Papquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:39 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Griesmeelpap!
Rijstepap
Bloempap
Gortpap
enzovoort...
Heerlijk!!!![]()
Hoi Jojoortjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Jojoortje het volgende:
- Rijst met boter, kaneel en suiker
- Paling
Ja idd..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:44 schreef bixister het volgende:
de geur van kerosine.
quote:
* Zich hierbij aansluitquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
jam op kaas,spruitjes,boterham pindakaas met suiker![]()
maar dan niet roeren, anders wordt het zo zoetquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
30 scheppen suiker in mijn thee
Dat is ook lekker! Soms nog met ketchup...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gekookte aardappelen met jus en appelmoes![]()
Warme broodjes met boter en zout zijn sowieso lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ik vind afbakpistoletjes lekker met een dikke laag roomboter en bestrooid met zout..
En mijn groenten doe ik nooit op mijn bord bij de aardappels en het vlees, maar in een apart schaaltje.. Ik háát het namelijk als er jus of vleessappen in mijn groenten komen..![]()
GADVERDAMME !! haha, kan me dr echt weinig bij voorstellen, wil het niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:35 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gebakken leverworst met ketjap, mayonaise en curry![]()
dat doet mij denken aan vroeger toen we op zondag bij oma aten. Kreeg je na het warme eten je vanillevla in hetzelfde bord. Zat je dus vla met kleine stukjes aardappels en jus te eten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Enne, ik wil per gerecht een schoon bord, ook thuis ! altijd eerst mn vlees, dan groenten, dan salade en in een nieuw kommetjes het eventuele toetjes. Ik wil geen vleessmaak aan mn groenten, zo is het niet bedoeld. Ik laat dan ook nergens iemand anders mn bord volscheppen met alles naast elkaar, is echt not done !
Hoe doe je dat dan met gerechten waar alles bij elkaar in 1 schaal zit, zoals ovenschotels? Of stamppotten of pastasauzen waar vlees en groente in zitten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
Enne, ik wil per gerecht een schoon bord, ook thuis ! altijd eerst mn vlees, dan groenten, dan salade en in een nieuw kommetjes het eventuele toetjes. Ik wil geen vleessmaak aan mn groenten, zo is het niet bedoeld. Ik laat dan ook nergens iemand anders mn bord volscheppen met alles naast elkaar, is echt not done !
dan heb jij ook veel afwasquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Warme broodjes met boter en zout zijn sowieso lekker
omdat het o-zo-zielig is voor die paarden, waarschijnlijk hebben ze het zelfs nog nooit geprobeerd te etenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef merino het volgende:
nway, om ontopic te blijven... Paardenworst misschien?
dat vreten ook echt weinig mensen
sap van zilveruitjes is lekkerder..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef hilliebillie het volgende:
boerenkoolstamp met daardoor het sap van augurken
Rauw, welteverstaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ansjovis.
Erg lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ansjovis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |