Ook zeer lekker!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of mayo (calvé!) en ketchup, en kaas!
same here...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Oesters. Vind mijn familie en vriendenkring niet te eten. Ik vind het heerlijk!
Ohja dat doe ik ook wel eens. Maar ik leg soms dan ook nog wel eens een stroopwafel op een kop hete koffie, wordt de stroop zo lekker smeuiig.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
same here...![]()
![]()
![]()
en koekjes soppen in mij koffie....![]()
![]()
Is niet bepaald iets wat niemand ooit eet.quote:Ook is rijst met boter en suiker en kaneel zeker niet te versmaden.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:03 schreef Leef het volgende:
Zigeunersaus met echte stukjes Zigeuner, en Jodekoek natuurlijk.
Das echt heerlijk iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
Hele dikke brinta, waar je lepel rechtop in kan blijven staan.![]()
Idd. Jummie!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef Lollifant het volgende:
Rabarber.![]()
Stroopwafel uit de magnetron.![]()
Ratatouille vind ik ook erg lekker, maar mijn vriend vind het ruiken, smaken en eruit zien als kots.![]()
IEWWWWWWquote:Op maandag 19 maart 2007 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
Melk vers uit de koe (al in geen jaren meer gedronken helaas).
En de velletjes op warme chocolademelk.
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef Quispi het volgende:
Mosselen (gekookt, gebakken of zo uit een potje met zuur)
Gebakken ei met suiker![]()
Mayonaise gemengd met appelmoes![]()
Zuurkool![]()
ook heerlijk, smaakt een beetje naar pannenkoekenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?
Ik heb een tijdje overal soja-saus op gegooidquote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef zwartedoos het volgende:
maggie op worstebroodjes, aardappel, friet, kroket etc
Idd. het is zooo lekker.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ook heerlijk, smaakt een beetje naar pannenkoeken![]()
Dit maakt mij niet zoveel uitquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Super lekker :p wel een geklutst ei toch ?
Ha vet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Jojoortje het volgende:
- Rijst met boter, kaneel en suiker
Dat vindt toch iedereen lekker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef Chav het volgende:
Gebakken ei op witbrood met ketchup!
Met ketchup? Ik heb het nog nooit iemand zien eten en als ik het zeg kijken ze me raar aan. Ik bedoel niet icm een hamburger eronder ofzoquote:
Dat ik eet heel vaak.......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
Boterham met pindakaas met komkommer,...
Inderdaad, Brinta, zo dik dat je lepel er in blijft staan. (niet om elke dag te eten, maar af en toequote:
Duuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef boertie het volgende:
Doperwten, zo koud uit de pot en het sap drink ik als toetje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |