Mmm, lekker! Al heb ik dat alweer een eeuwigheid niet meer gehad!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:16 schreef Toeps het volgende:
Oh ja, witte bonen in tomatensaus, dat kun je ook koud eten.
lekker man, hou kouder hoe beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Ja! Eindelijk vind ik hier medestanders voor koude rabarber! Ik ken echt werkelijk niemand in m'n omgeving die dat lust.
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Ja! Eindelijk vind ik hier medestanders voor koude rabarber! Ik ken echt werkelijk niemand in m'n omgeving die dat lust.
En spekjes.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lekker man, hou kouder hoe beter
Met wat suiker eroverheen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HeerlijkEcht iets wat ik veel te weinig eet.
Lekker, ook al heel lang niet meer gehad! Al moet ik bekennen mijn rabarber liever warm te eten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
rabarber is gewoon goed spul.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik echt de goorste die ik tot nu toe hier heb gezien..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die niet op Fok post, maar ik bericht wel even voor haar: koffiemelk.
En niet in de koffie, maar gewoon een glas vol om zo op te drinken. Getver.
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken iemand die niet op Fok post, maar ik bericht wel even voor haar: koffiemelk.
Mwah, het is gewoon verdikte melk hoor. Aan gewone melk ga je ook niet direct dood.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.
heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
tartaar kun je best rauw etenquote:
En verder vindt iedereen haar goor?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
mijn buurmeisje van 19,ook ernstig lekker !![]()
![]()
(al is ze geen levensmiddel,zou haar graag 'consumeren' )
hehe,met haar looks niet nee(want ze is lekkerder dan LEKKER),besefte me na plaatsing reply ook meteen dat ik dit beter in een ander topic had kunnen vermeldenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En verder vindt iedereen haar goor?![]()
ga eens weg met je open-deur-dit-vind-ik-lekker postsquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
vers witbrood,jonge verse kaas en een kwak mosterdsaus erop,daarbij een lekker bakkie zoete koffie(veel suiker erin dus)![]()
Daar geloof ik ook niet echt inquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef Serendips het volgende:
Ik denk serieus dat dat nog slechter is dan stevig doorroken, volgens mij verkort je je leven met twintig jaar als je regelmatig een glas koffiemelk drinkt.
Maar het lijkt me zo ... zo ... zo ... smerig goor walgelijk slecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Daar geloof ik ook niet echt inMaar smerig lijkt het me wel.
Echt gezond kan het ook niet zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef Serendips het volgende:
Maar het lijkt me zo ... zo ... zo ... smerig goor walgelijk slecht.![]()
je moet de reacties anders eens horen als ik dat eet,niemand in mijn naaste omgeving die dat lekker vind namelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:43 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
ga eens weg met je open-deur-dit-vind-ik-lekker postshet gaat om dingen die iedereen anders dan jij GOOR vindt
![]()
Hè bahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Kaas met jam, daar krijg ik de meeste reacties op. Heel normaal in mijn ogen, maarja![]()
Ja, sorryquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hè bahIiiiiieeeuw, dat je dat lekker vindt.
He, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik eet graag gedroogde macaroni.
Weet jij nog een recept met rauwe macaroni?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:00 schreef Morwen het volgende:
He, dat heb ik ook![]()
![]()
Serieus, wij moeten echt trouwen![]()
eet ik ook, en dan het liefst met aardbeienjam!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Kaas met jam, daar krijg ik de meeste reacties op. Heel normaal in mijn ogen, maarja![]()
Dat deed ik vroeger altijd, kreeg ik één zo'n spaghetti van mijn moeder, tijdens het koken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik eet graag gedroogde macaroni.
Dat werd in de jaren '90 toch gepromoot?! Voor toast met kaas en jam hadden ze zelfs een bepaalde naam. Met zo'n supervreemde reclame waarbij de slogan luidde: 'Heb jij er al een gemaakt?'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef Morwen het volgende:
Ja pita broodje met kaas en jam uit de broodrooster.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren '90 toch gepromoot?! Voor toast met kaas en jam hadden ze zelfs een bepaalde naam. Met zo'n supervreemde reclame waarbij de slogan luidde: 'Heb jij er al een gemaakt?'.
Ja, dat, ja. Ik wist dat het iets was dat klonk als 'breezer'. Het was echt een achterlijke reclame en ik snapte ook nooit wat er nou precies waarom we dat allemaal moesten gaan eten. Ik weet dat er op mijn middelbare school zelfs een keer een standje stond ter promotie van de 'cheezer'. Met een grote boog omheen gelopen en heel hard om gelachen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Alcarin het volgende:
Cheezer cheezer cheezer
Heb jij er al een gemaakt???
Zo'n hele trieste reclame eigenlijk, van het promotiebureau voor kaas oid waarschijnlijk. En dan probeerden ze hip te doen met flitsende beelden van een jongen die zo'n ding in een broodrooster stopt![]()
(ik hoor gewoon de reclame nog in mijn hoofd...het zinnetje 'lekker VEEL kaas' komt ook ineens weer boven)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Shirley het volgende:
Ik: Mosselen, gekookt of gebakken en rabarber.
breezah breezahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Alcarin het volgende:
Cheezer cheezer cheezer
Heb jij er al een gemaakt???
Zo'n hele trieste reclame eigenlijk, van het promotiebureau voor kaas oid waarschijnlijk. En dan probeerden ze hip te doen met flitsende beelden van een jongen die zo'n ding in een broodrooster stopt![]()
(ik hoor gewoon de reclame nog in mijn hoofd...het zinnetje 'lekker VEEL kaas' komt ook ineens weer boven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |