Zie je niet wat er staat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
waar de fock heeft die gast leren schrijven? of beter gezegd .. niet leren schrijven
Juffie was gemeen, ze doorzag me zomaar! Zo flauw!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom huilen? Kan ie niet tegen kritiek ofzo?
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.quote:
of als je leerlingen zich gedragen alsof ze 10 jaar zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is ook prima dat je het op die manier zegt..... als je leerlingn 10 jaar zijn.
Ff de spanning eruit, anders gaat ie los op iemand en dan in een dwangbuisje!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
Brian huilt
Ja, jezus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef blomst het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg.
em jij bent brian ze broer/ zus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.
Dan word hij helemaal para brotha!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Frasier het volgende:
Als Huub nou nog even binnen komt wandelen... "He Breien! Focking crybaby!"![]()
![]()
![]()
!
Huilen is gezondquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Katewalker het volgende:
aaah..hij is aan het huilen...dat vind ik niet leuk...![]()
"quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een muziekdroom in duigen.![]()
Typisch geval van een realisatiemoment, ook nog eens op voor hem vernederende wijze gebracht door een vrouw.
Fraaie actie, recht voor zijn raapquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
Juf Judith krijgt in 15 minuten voor elkaar wat Huub in 3 maanden niet lukte![]()
nee is gewoon mijn meningquote:
thats him!!!!quote:
Ligt op bed geloof ik...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Frasier het volgende:
Zit J.aap trouwens weer ergens klem? Of is ie stuk? Ik zie 'm nergens.
Gewoon op invoeren klikken, dan komt alles goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel nu. ik volg het niet meer
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Huub out of all people komt checke!!!!
Kom op even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, nu vind ik het echt zielig hoor....
WTF ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Mika25 het volgende:
Huub
Het leukste moment voor de streamers in maanden en Huub gaat het nu verpesten
als iemand huilt en het is echt dan vindt ik het zielig en huil ik meequote:
Aaaaaaaaaaah yvonne!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Huub
Hij geeft ook geen zak om de gevoelens van anderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
Het is nog altijd een spel en hoe hij ook doet hij speelt een spel, ook hij heeft gevoelens en zo'n slag van iemand buiten de kooi vind ik onacceptabel. Niemand in de kooi lukte het om hem aan het janken te krijgen en daarom maar gescript van buiten. Triest hoor
Hij is wel een goede gast maar word gehaat om zijn manier van spelen
Its still a game remember
HUH ? Tis de zangjuf !!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
Ik vind het raar dat verschillende users hier zitten te juichen.
Ik ben geen Brian fan, maar, hallo, zeg
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in opquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
Jujjjjjquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
zo is hij nou ook weer nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub moet hem niet troosten, hij moet Brainless de vernieling in helpen...
Ja....als dat zou kunnen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
Kan Judith niet in DGK komen wonen....PLEASE![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.
Dat bedoel ik, zo ken ik Huub nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft kritiek gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Repeat het volgende:
waarom issie aan het huilen ? (zet em net aan)
Het zielige (maar ik heb geen medelijden) is dat hij dit helemaal niet beseft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef miesy het volgende:
dit is naar mijn weten de eerste keer dat iemand die de ware aard van brian ziet hem ook
met de keiharde feiten confronteerd. EIDELIJK!!! arrogant, achterbaks...the whole ugly f*cking truht!![]()
go judith!
go judith!
go judith!
![]()
Omdat hij judith niet kon raken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
maar waarom sloeg hij nou zo doelloos op de muur?
omdat ie laaiend was?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
hallelujah, hij was zelfs eerlijk, dat ie zich gewoon schaamt voor zijn a-muzikaliteit etc...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
De vertrouwde lulpraatjes weer, tegen Huub..
OK. Hij heeft het keihard voor zijn kiezen gehad, en het heel volwassen opgenomen tijdens het gesprek. Dat hij nu na afloop een beetje knakt, is te begrijpen. Vooral pijnlijk was het voor hem, om te horen hoe Judith hem preciés doorhad, met zijn behaagziekheid en indruk willen maken tijdens de les en zijn dedain en luiheid daarbuiten.
Huub is niet zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Laat huub ook een keer sympathiek doen, dan zien alle beginnende huubhaters misschien weer terug te krabbelen. omdat huub echt een oprechte man is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Kombucha het volgende:
huub niet sypmhatiek, maak hem gek komop
Hij is niet gewend dat vrouwen hem de les lezen. Normaal slaat hij dat soort vrouwen in elkaar, maar in DGK is dat wat moeilijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
De vertrouwde lulpraatjes weer, tegen Huub..
OK. Hij heeft het keihard voor zijn kiezen gehad, en het heel volwassen opgenomen tijdens het gesprek. Dat hij nu na afloop een beetje knakt, is te begrijpen. Vooral pijnlijk was het voor hem, om te horen hoe Judith hem preciés doorhad, met zijn behaagziekheid en indruk willen maken tijdens de les en zijn dedain en luiheid daarbuiten.
Ok, nog één keer dan !!!!quote:
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judithquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Repeat het volgende:
waarom issie aan het huilen ? (zet em net aan)
Dat siert hem dan weer. Verdomme, daar gaat me anti-huub moodquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
en geen gitaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit is inderdaad Huub, zou andersom nooit gebeueren, wat zou Brian dan een lol hebben. Huub perfecto!!!!!
en nou moet Brian ook nog vannacht op de grote slaapkamer, zo 'triest' dit...
Hij zakt wel in mijn waardering, het gaat GVD om miljoenen !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
Jij zegt dat ie jankt voor het publiek ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, nog één keer dan !!!!
TV !!!! Kijkcijfers !!!!
Get it?
Ik wel, in dit soort zaken toont hij z'n hart.quote:
Veel te lief.quote:
wat heeft zij dan geroepen tegen hem?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judith
En de waarheid is hard, heel hard!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Misschien een keerpunt in Brains leven. Iedereeen mag een beter mens worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Dogga het volgende:
en trouwens ff voor de duidelijkheid
Ik juich niet omdat hij jankt..huilen is mensenlijk
maar dit zijn gewoon puuur tranen omdat hij weet dat ze gelijkheeft..en hij misschien wel realiseerd dat hij fout is geweest tegen mensen
spel of niet.
zijn we vergeten hoe achterbaks Brian is????? Dit heeft Brian nodig!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Rudieh het volgende:
[..]
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in op
zijn houding siert hem enormquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Ning het volgende:
Ik had niet anders van Huub verwacht hoor
Ohhhh, hoe dom ben je ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie jankt voor het publiek ??
Waarom ben ik het met jouw eens als jij dat soms niet met mij bent.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
Gooi die rat eruit Barain! En ga lekker in je eentje huilen, man.
hij liegt alweer hoor SNEL HE!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Misschien een keerpunt in Brains leven. Iedereeen mag een beter mens worden.
Nee volgens mij niet , Brian had mischien niet op Huub afgestapt maar had hem er niet op lopen zieken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
Het erge is dat Brian dit moment andersom ZEKER zou gebruiken om Huub over het randje te krijgen.
Ik zit me ook te verbazen. Het is Brian, okee... maar wat dat mens flikte kon echt niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Rudieh het volgende:
[..]
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in op
Lees de streamverslagen even, ik heb me wezenloos zitten tikken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat heeft zij dan geroepen tegen hem?
waarom dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
zijn we vergeten hoe achterbaks Brian is????? Dit heeft Brian nodig!!
Zeker weten van wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet , Brian had mischien niet op Huub afgestapt maar had hem er niet op lopen zieken.
Wat ben je aan het verbeelden? Zij zei namelijk dat zij zich zich beledigd voelde door Brain, toch? En waar heb je het over?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
En de waarheid is hard, heel hard!
ja, tis ook de shitty popi poll, de mislukte wegstem poging van huub, de mislukte wegpest poging van japio naar huub, de anti-fanmail...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
Brian: het is niet alleen Juf Judith![]()
Het is alles, alles, alles!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
Het erge is dat Brian dit moment andersom ZEKER zou gebruiken om Huub over het randje te krijgen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Ning het volgende:
Ik had niet anders van Huub verwacht hoor
Hij zei net dat ie er blij mee wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me ook te verbazen. Het is Brian, okee... maar wat dat mens flikte kon echt niet.
Niet zo dramatisch doen he, ze is gewoon een professional en wil dat mensen die cursus serieus nemen... Je leert het beste van zo'n strenge leraren, ik weet er alles van..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me ook te verbazen. Het is Brian, okee... maar wat dat mens flikte kon echt niet.
nou ik vindt van niet ze laat zich niet in de maling nemen door een RAT even op screen terug geven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Peter........ durf nu eens iets te zeggen over Huub ;-pquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint een theorie over dat hoe je je voelt altijd een wilsbesluit is.
omdat hij ook een hart heeftquote:
Zeker nog nooit zangles gehad Scanquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet goedquote:
Tuurlijk, ze kijkt meequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie er blij mee was.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
Gooi die rat eruit Barain! En ga lekker in je eentje huilen, man.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Dark het volgende:
Ouwwww, de rat!
Tegen Nats vertelt hij dat hij er niet tussen springt bij Jaap en Huub, omdat hij Jaap beschermen wil en zichzelf door Huub niet op zijn bek te slaan en tegen Huub vertelt hij dat hij bang was dat hij Jaap wat aan zou doen.
LIAR, LIAR..........
Mensen zien hier een traantje bij Brian en zijn meteen óm. En vinden zichzelf dan "gevoelig" en zijn trots op zichzelf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Op de avond dat Syl dé brief kreeg en ze dachten dat Huub buiten stond te huilen wilde Brian dat inderdaad doen, tot ze zagen dat Syl en Eric er ook bij stonden te huilen.
Andersom is dat net zo! En dat is ook gewoon een onderdeel van het spel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef Lynn-Live het volgende:
als Huub zich omdraait praat Brian weer achter Huub's rug om....
heeft natas ook gedaan. gisteren of zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub waarschuwt Brian ervoor niet de kant van Bart op te gaan (passiviteit --> naar huis).
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Brian is zelfs nu nog een achterlijke gluiperd.... om het verhaal van gisteren nog te verdraaien... bah... en Huub is nu hartstikke oprecht
Ben jij wel goed bij je hoofd? Wie spoort hier niet???? Brian spoort hier niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Veel woorden, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen zien hier een traantje en zijn meteen om. En vinden zichzelf dan "gevoelig" en zijn trots op zichzelf.![]()
Brian handelde het gesprek wonderwel goed af, door zich te beheersen en te proberen de kritiek te begrijpen. En het is heel menselijk dat hij een beetje van slag is door het gesprek. Maar daarom is het echt niet ineens géén enge achterbakse rat.
Klopt, Brian creeert zoveel wolligheid dat hij er zelf in verstrikt raakt om maar niet tot de basis te hoeven komen en sluit zichzelf daarin op. Te bang om gepakt te kunnen worden en Judith ging dwars door zijn verweer heen. Dat is bedreigend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
jammer huub moest lachen vraag me af waarom, die gozer zit zn gevoel te uiten, brian heeft moeite met zn gevoelens dus hij praat erover heen en doet zich goed voor (van gesprek veranderen naar iets wat hij in zn optiek wel goed heeft gedaan op emotioneel gebied), zijn manier van een muur bouwen, eigenlijk typisch iemand die vaderloos is opgegroeid. Hij moet idd ff met een psych praten zou m goed doen.
Dit zouden ze op alle universiteiten als les middel moeten gebruiken
Van haar snap ik het wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
heeft natas ook gedaan. gisteren of zo
Ja ja.....Huub kan gewoon goed spelen dat hij een goed mens is, maar onderwijl denkt hij : He he he, die sukkel slikt gewoon wat ik verzin en geleerd heb op de psycho-groep.....quote:
...en als hij er niet blij mee was dan ben ik dat wel! ... De rol van profeet stond hem niet en ik werd doodziek van dat gezever tegen Jaap. Brian heeft zijn beperkingen en nu heeft iemand hem dat gewoon gezegd. Hij krijgt een tweede kans van juf Judith maar ze eist dat hij vanaf nu zijn best gaat doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie er blij mee was.
Ik niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef Desii het volgende:
Arme Huub, die zit hier nog wel een paar uurtjes
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.quote:
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Wat heeft Judith nou exact gezegd?
Sorry voor de vraag, maar het wordt me uit de COS-sen niet echt duidelijk
Streamverslagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Is ook niet, hij laat het aan anderen over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Brulkip het volgende:
Ik ben niet van de pesterijen....zegt ie...
Oh...ik zit hier bijna te stuiteren....
Wat een vuile huichelaar.....
brian is achterbaks.. zit te slijmen tijdens de les..eist veel tijd op tijdens de les.. maar zodra ze weg is heeft ie schijt aan haar...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
dat hij niet achterbaks over haar moet doen als zij er niet is, er hangen namelijk camera'squote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??![]()
laten we dat hopen, want dit verdiend nobrain nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.
Petra heeft het in de streamverslagen geschrevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??![]()
knap hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
eta dna na nispeljsaks ajksja
y er mita nasprije antas
dje les. jaj jsj ooo er as ha
bisa pro mm zlaa......"
toch?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Juist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd? Wie spoort hier niet???? Brian spoort hier niet.
Ze geeft serieus les en geeft slechts aan wat de gewenste omgangsvormen zouden moeten zijn. Dat de straathond niet weet hoe hij zich moet gedragen is heel vervelend, want dan is hij in die les niet op zijn plaats.
Hij jank alleen omdat ie plots op een ander niveau moet acteren dan hij normaal gewend is, en dat gaat falikant fout. Het is toch een simpele constatering dat zijn gewauwel alleen de simpelen van geest, ik noem een nena, ik noem een amanda, kunnen overtuigen?
Die man hoort hier niet. Feit.
Jij hebt geen mensenkennis dat is duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.
shit denkt brian nu: hangen er camera's dan? ze hebben dus allemaal gezien wat ik voor een vieze rat benquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat hij niet achterbaks over haar moet doen als zij er niet is, er hangen namelijk camera's
y er mita nasprije antas dje les = en niet meer nasprekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas dje les. jaj jsj
ooo er as ha
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Inderdaad, ze had dit ook kunnen doen terwijl de rest van de bewoners erbij zaten. Ik vind dat ze het netjes heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist!
Juf Judit heeft hem niet en plein plubliek te kakken gezet, het gesprek was 1 op 1 en als jer er niet tegen kan, dan.......
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
Dat is toch triest dat ie dat moet opschrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
y er mita nasprije antas dje les = en niet meer naspreken
zo anders ik wel.... en daar betaal je dan nog een vermogen voor ook. Ik vond haar in haar kritiek best meevallen. Heb het wel eens rotter gehoord hoor. Ze eist een directe benadering van hem zoals zij dat hem geeft.. .. en geen gekke bekken trekken achter haar rug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen he, ze is gewoon een professional en wil dat mensen die cursus serieus nemen... Je leert het beste van zo'n strenge leraren, ik weet er alles van..
W'll seequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij hebt geen mensenkennis dat is duidelijk
ditoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Gigageil het volgende:
snif snif...........nou begin ik ook nog te huilen, om zoveel begrip voor elkaar....
![]()
nog even dit...
[afbeelding]
"oefen elke dag ...
30 minuten
y er mita nasprije antas
bisa pro mm zlaa......"
toch?
huub is nu gewoon de mens huub.. en niet de miljonair huub..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:42 schreef Heldenaar het volgende:
Huub domme lul. Je moet hem nu de afgrond in trappen!!
Huub heeft de illusie vriendtjes met Brian te kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |