Ik niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef Desii het volgende:
Arme Huub, die zit hier nog wel een paar uurtjes
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.quote:
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Wat heeft Judith nou exact gezegd?
Sorry voor de vraag, maar het wordt me uit de COS-sen niet echt duidelijk
Streamverslagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Is ook niet, hij laat het aan anderen over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Brulkip het volgende:
Ik ben niet van de pesterijen....zegt ie...
Oh...ik zit hier bijna te stuiteren....
Wat een vuile huichelaar.....
brian is achterbaks.. zit te slijmen tijdens de les..eist veel tijd op tijdens de les.. maar zodra ze weg is heeft ie schijt aan haar...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
dat hij niet achterbaks over haar moet doen als zij er niet is, er hangen namelijk camera'squote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??![]()
laten we dat hopen, want dit verdiend nobrain nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.
Petra heeft het in de streamverslagen geschrevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |