Ben jij wel goed bij je hoofd? Wie spoort hier niet???? Brian spoort hier niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.
Veel woorden, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen zien hier een traantje en zijn meteen om. En vinden zichzelf dan "gevoelig" en zijn trots op zichzelf.![]()
Brian handelde het gesprek wonderwel goed af, door zich te beheersen en te proberen de kritiek te begrijpen. En het is heel menselijk dat hij een beetje van slag is door het gesprek. Maar daarom is het echt niet ineens géén enge achterbakse rat.
Klopt, Brian creeert zoveel wolligheid dat hij er zelf in verstrikt raakt om maar niet tot de basis te hoeven komen en sluit zichzelf daarin op. Te bang om gepakt te kunnen worden en Judith ging dwars door zijn verweer heen. Dat is bedreigend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
jammer huub moest lachen vraag me af waarom, die gozer zit zn gevoel te uiten, brian heeft moeite met zn gevoelens dus hij praat erover heen en doet zich goed voor (van gesprek veranderen naar iets wat hij in zn optiek wel goed heeft gedaan op emotioneel gebied), zijn manier van een muur bouwen, eigenlijk typisch iemand die vaderloos is opgegroeid. Hij moet idd ff met een psych praten zou m goed doen.
Dit zouden ze op alle universiteiten als les middel moeten gebruiken
Van haar snap ik het wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
heeft natas ook gedaan. gisteren of zo
Ja ja.....Huub kan gewoon goed spelen dat hij een goed mens is, maar onderwijl denkt hij : He he he, die sukkel slikt gewoon wat ik verzin en geleerd heb op de psycho-groep.....quote:
...en als hij er niet blij mee was dan ben ik dat wel! ... De rol van profeet stond hem niet en ik werd doodziek van dat gezever tegen Jaap. Brian heeft zijn beperkingen en nu heeft iemand hem dat gewoon gezegd. Hij krijgt een tweede kans van juf Judith maar ze eist dat hij vanaf nu zijn best gaat doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie er blij mee was.
Ik niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef Desii het volgende:
Arme Huub, die zit hier nog wel een paar uurtjes
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.quote:
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Wat heeft Judith nou exact gezegd?
Sorry voor de vraag, maar het wordt me uit de COS-sen niet echt duidelijk
Streamverslagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
Is ook niet, hij laat het aan anderen over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Brulkip het volgende:
Ik ben niet van de pesterijen....zegt ie...
Oh...ik zit hier bijna te stuiteren....
Wat een vuile huichelaar.....
brian is achterbaks.. zit te slijmen tijdens de les..eist veel tijd op tijdens de les.. maar zodra ze weg is heeft ie schijt aan haar...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Prosac het volgende:
dat hij niet achterbaks over haar moet doen als zij er niet is, er hangen namelijk camera'squote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mij ook neit, iemand die dit kan uitleggen??![]()
laten we dat hopen, want dit verdiend nobrain nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Peppen? Hij slaat nu gewoon alles op zijn hardeschijf op om het ooit tegen hem te gaan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |