dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef Dark het volgende:
Ouwwww, de rat!
Tegen Nats vertelt hij dat hij er niet tussen springt bij Jaap en Huub, omdat hij Jaap beschermen wil en zichzelf door Huub niet op zijn bek te slaan en tegen Huub vertelt hij dat hij bang was dat hij Jaap wat aan zou doen.
LIAR, LIAR..........
Mensen zien hier een traantje bij Brian en zijn meteen óm. En vinden zichzelf dan "gevoelig" en zijn trots op zichzelf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Op de avond dat Syl dé brief kreeg en ze dachten dat Huub buiten stond te huilen wilde Brian dat inderdaad doen, tot ze zagen dat Syl en Eric er ook bij stonden te huilen.
Andersom is dat net zo! En dat is ook gewoon een onderdeel van het spel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef Lynn-Live het volgende:
als Huub zich omdraait praat Brian weer achter Huub's rug om....
heeft natas ook gedaan. gisteren of zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub waarschuwt Brian ervoor niet de kant van Bart op te gaan (passiviteit --> naar huis).
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Brian is zelfs nu nog een achterlijke gluiperd.... om het verhaal van gisteren nog te verdraaien... bah... en Huub is nu hartstikke oprecht
Ben jij wel goed bij je hoofd? Wie spoort hier niet???? Brian spoort hier niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.
Veel woorden, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen zien hier een traantje en zijn meteen om. En vinden zichzelf dan "gevoelig" en zijn trots op zichzelf.![]()
Brian handelde het gesprek wonderwel goed af, door zich te beheersen en te proberen de kritiek te begrijpen. En het is heel menselijk dat hij een beetje van slag is door het gesprek. Maar daarom is het echt niet ineens géén enge achterbakse rat.
Klopt, Brian creeert zoveel wolligheid dat hij er zelf in verstrikt raakt om maar niet tot de basis te hoeven komen en sluit zichzelf daarin op. Te bang om gepakt te kunnen worden en Judith ging dwars door zijn verweer heen. Dat is bedreigend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
jammer huub moest lachen vraag me af waarom, die gozer zit zn gevoel te uiten, brian heeft moeite met zn gevoelens dus hij praat erover heen en doet zich goed voor (van gesprek veranderen naar iets wat hij in zn optiek wel goed heeft gedaan op emotioneel gebied), zijn manier van een muur bouwen, eigenlijk typisch iemand die vaderloos is opgegroeid. Hij moet idd ff met een psych praten zou m goed doen.
Dit zouden ze op alle universiteiten als les middel moeten gebruiken
Van haar snap ik het wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:37 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
heeft natas ook gedaan. gisteren of zo
Ja ja.....Huub kan gewoon goed spelen dat hij een goed mens is, maar onderwijl denkt hij : He he he, die sukkel slikt gewoon wat ik verzin en geleerd heb op de psycho-groep.....quote:
...en als hij er niet blij mee was dan ben ik dat wel! ... De rol van profeet stond hem niet en ik werd doodziek van dat gezever tegen Jaap. Brian heeft zijn beperkingen en nu heeft iemand hem dat gewoon gezegd. Hij krijgt een tweede kans van juf Judith maar ze eist dat hij vanaf nu zijn best gaat doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie er blij mee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |