Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judithquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Repeat het volgende:
waarom issie aan het huilen ? (zet em net aan)
Dat siert hem dan weer. Verdomme, daar gaat me anti-huub moodquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
en geen gitaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit is inderdaad Huub, zou andersom nooit gebeueren, wat zou Brian dan een lol hebben. Huub perfecto!!!!!
en nou moet Brian ook nog vannacht op de grote slaapkamer, zo 'triest' dit...
Hij zakt wel in mijn waardering, het gaat GVD om miljoenen !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
Jij zegt dat ie jankt voor het publiek ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, nog één keer dan !!!!
TV !!!! Kijkcijfers !!!!
Get it?
Ik wel, in dit soort zaken toont hij z'n hart.quote:
Veel te lief.quote:
wat heeft zij dan geroepen tegen hem?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judith
En de waarheid is hard, heel hard!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judith
Daar ben ik het mee eens. Misschien een keerpunt in Brains leven. Iedereeen mag een beter mens worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Dogga het volgende:
en trouwens ff voor de duidelijkheid
Ik juich niet omdat hij jankt..huilen is mensenlijk
maar dit zijn gewoon puuur tranen omdat hij weet dat ze gelijkheeft..en hij misschien wel realiseerd dat hij fout is geweest tegen mensen
spel of niet.
zijn we vergeten hoe achterbaks Brian is????? Dit heeft Brian nodig!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Rudieh het volgende:
[..]
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |