Gewoon op invoeren klikken, dan komt alles goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel nu. ik volg het niet meer
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Huub out of all people komt checke!!!!
Kom op even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, nu vind ik het echt zielig hoor....
WTF ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Mika25 het volgende:
Huub
Het leukste moment voor de streamers in maanden en Huub gaat het nu verpesten
als iemand huilt en het is echt dan vindt ik het zielig en huil ik meequote:
Aaaaaaaaaaah yvonne!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Huub
Hij geeft ook geen zak om de gevoelens van anderen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
Het is nog altijd een spel en hoe hij ook doet hij speelt een spel, ook hij heeft gevoelens en zo'n slag van iemand buiten de kooi vind ik onacceptabel. Niemand in de kooi lukte het om hem aan het janken te krijgen en daarom maar gescript van buiten. Triest hoor
Hij is wel een goede gast maar word gehaat om zijn manier van spelen
Its still a game remember
HUH ? Tis de zangjuf !!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
Ik vind het raar dat verschillende users hier zitten te juichen.
Ik ben geen Brian fan, maar, hallo, zeg
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in opquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
Jujjjjjquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
zo is hij nou ook weer nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub moet hem niet troosten, hij moet Brainless de vernieling in helpen...
Ja....als dat zou kunnen....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
Kan Judith niet in DGK komen wonen....PLEASE![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
beetje jammer dat als die gast zn emotie toont iedereen begint te lachen, dat wijf spoorde niet.
Dat bedoel ik, zo ken ik Huub nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft kritiek gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Repeat het volgende:
waarom issie aan het huilen ? (zet em net aan)
Het zielige (maar ik heb geen medelijden) is dat hij dit helemaal niet beseft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef miesy het volgende:
dit is naar mijn weten de eerste keer dat iemand die de ware aard van brian ziet hem ook
met de keiharde feiten confronteerd. EIDELIJK!!! arrogant, achterbaks...the whole ugly f*cking truht!![]()
go judith!
go judith!
go judith!
![]()
Omdat hij judith niet kon raken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
maar waarom sloeg hij nou zo doelloos op de muur?
omdat ie laaiend was?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
hallelujah, hij was zelfs eerlijk, dat ie zich gewoon schaamt voor zijn a-muzikaliteit etc...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
De vertrouwde lulpraatjes weer, tegen Huub..
OK. Hij heeft het keihard voor zijn kiezen gehad, en het heel volwassen opgenomen tijdens het gesprek. Dat hij nu na afloop een beetje knakt, is te begrijpen. Vooral pijnlijk was het voor hem, om te horen hoe Judith hem preciés doorhad, met zijn behaagziekheid en indruk willen maken tijdens de les en zijn dedain en luiheid daarbuiten.
Huub is niet zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Laat huub ook een keer sympathiek doen, dan zien alle beginnende huubhaters misschien weer terug te krabbelen. omdat huub echt een oprechte man is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Kombucha het volgende:
huub niet sypmhatiek, maak hem gek komop
Hij is niet gewend dat vrouwen hem de les lezen. Normaal slaat hij dat soort vrouwen in elkaar, maar in DGK is dat wat moeilijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef sagimo het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
De vertrouwde lulpraatjes weer, tegen Huub..
OK. Hij heeft het keihard voor zijn kiezen gehad, en het heel volwassen opgenomen tijdens het gesprek. Dat hij nu na afloop een beetje knakt, is te begrijpen. Vooral pijnlijk was het voor hem, om te horen hoe Judith hem preciés doorhad, met zijn behaagziekheid en indruk willen maken tijdens de les en zijn dedain en luiheid daarbuiten.
Ok, nog één keer dan !!!!quote:
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judithquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Repeat het volgende:
waarom issie aan het huilen ? (zet em net aan)
Dat siert hem dan weer. Verdomme, daar gaat me anti-huub moodquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
en geen gitaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit is inderdaad Huub, zou andersom nooit gebeueren, wat zou Brian dan een lol hebben. Huub perfecto!!!!!
en nou moet Brian ook nog vannacht op de grote slaapkamer, zo 'triest' dit...
Hij zakt wel in mijn waardering, het gaat GVD om miljoenen !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub het spel nu even loslaat en gewoon van mens tot mens met Brian praat.
Jij zegt dat ie jankt voor het publiek ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, nog één keer dan !!!!
TV !!!! Kijkcijfers !!!!
Get it?
Ik wel, in dit soort zaken toont hij z'n hart.quote:
Veel te lief.quote:
wat heeft zij dan geroepen tegen hem?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judith
En de waarheid is hard, heel hard!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain heeft op zijn donder gehad van juf Judith
Daar ben ik het mee eens. Misschien een keerpunt in Brains leven. Iedereeen mag een beter mens worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Dogga het volgende:
en trouwens ff voor de duidelijkheid
Ik juich niet omdat hij jankt..huilen is mensenlijk
maar dit zijn gewoon puuur tranen omdat hij weet dat ze gelijkheeft..en hij misschien wel realiseerd dat hij fout is geweest tegen mensen
spel of niet.
zijn we vergeten hoe achterbaks Brian is????? Dit heeft Brian nodig!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef Rudieh het volgende:
[..]
idd...dat zijn de echte freaks die inmiddels vergeten zijn dat dit een spel is...gaan er volledig in op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |