Hij zal iets te horen hebben gekregen, want hij heeft het moeilijkquote:
Dat voorspeld weer weinig goeds.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef salutem het volgende:
jaap broeit iig op iets..........
Ik zal maar wijzer zijn, ga jij maar door met je KLEUTERGEDRAGquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Jaap is aan het afvallen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een reuze ei aan het uitbroeien
Leuk als je in het ziekenhuis ligt, maar staat niet in een Miljonairs-villa..... Het peil daalt nog steeds.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het brieven en kaarten ophangen vind ik een slechte ontwikkeling.
Maakt een te vieze en onprettige indruk.
Ik wil naar bedquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat voorspeld weer weinig goeds.
en Huub ook al naar achter.
Dat word weer herrie in de tent.
ja dat zal bestquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Hmm, waarom was ik uitgelogd?
Huub zal wel weer terug komen met een gescripte ruzie..
Hij heeft toch niet meegefeest, waarom mengen in de groep als het niet nodig lijktquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef marky het volgende:
Waarom helpt Jaap niet mee met opruimen?
Jaap maakt Tv!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Casshern het volgende:
iedereen is aan het opruimen en wie loopt er weer te ijs-beren in de slaapkamer?
.. en dat boeren ... had toevallig de stream nog aanstaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Wat loopt Jaap eng te doen en te kijken.
Gelukkig, was al bang dat hij er een ging leggen en dat wil ik niet meemaken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een reuze ei aan het uitbroeien
Is geloof ik net terug van achter, zal wel niet iets leuks gehoord hebben...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Wat loopt Jaap eng te doen en te kijken.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat voorspeld weer weinig goeds.
en Huub ook al naar achter.
Dat word weer herrie in de tent.
Welke Band???quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn streams lopen verdorie zo ver achter dat op 3 de band nog moet beginnen met optreden!![]()
En doet daar een maand over met dit tempoquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Jaap loopt de vierdaagse...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Zijn paarden gevoelig voor 'tsjingeling tsjingeling blalblabalbalbalbal mushi mushi mushi mushi" ?
Whahaha.....quote:
Jaap heeft momenteel mondhygiënedienst...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef Heathen het volgende:
Zo ik ben terug... ik zie dat zze die troep uit huis hebben gegooid. Jaap had zeker keukendienst?
Nou Happen naar de baas dan. !!!quote:
... maar moet iets verzinnen zonder de 'kaboutah' aan te raken. Tja, dan wordt het moeilijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef Yollie het volgende:
Jaap zet de instructies van achter even op een rij, en gaat straks los....
idd, iedereen maakt zich netjes of ruimt iets op!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst echt een "er staat wat te gebeuren" sfeertje.
mijn ideequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef petraa het volgende:
Ehm die blonde man die wil ik wel graaaaaaaaaag IN de kooi
Nou niet alleen Amanda hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vind die blonde jongen dioe op loopt te ruimen wel geil
Hoe de villa eruit ziet zal me eerlijk gezegd een zorg zijn, zolang er maar genoeg gebeurt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk als je in het ziekenhuis ligt, maar staat niet in een Miljonairs-villa..... Het peil daalt nog steeds.
Heeft hij zijn 'kijksomberalsiedereenfeest'-cursus dan al afgemaakt? Want anders kan dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap heeft momenteel mondhygiënedienst...
Zijn zonderjezelfafdienst is net afgelopen...
Of hij heeft instructies gehad of hij is op de hoogte gesteld van wat er gaat gebeuren. Anders gaat hij weer in staking...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:27 schreef Clank het volgende:
[..]
... maar moet iets verzinnen zonder de 'kaboutah' aan te raken. Tja, dan wordt het moeilijk!
Ik gun jullie vrouwen wel een knappe man in DGK.quote:
Hij is een tekst van de buren uit z'n hoofd aan't leren en loopt dat ff te herkauwenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk verwacht Japio heibel. Hij poetst nu zijn tanden omdat het er vannacht wel niet meer van zal komen, net als gisteren.
Ongelovelijk he wat die jongen allemaal op zijn CV heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Brian is de paardenfluisteraar, snap dat dan![]()
![]()
ooh wat flauw weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
[BREKEND NIEUWS] Opnieuw een familiedrama, dit keer in Eemnes.
Woeste bewoner eet 6 huisgenoten, 2 paarden en 19 salamanders met huid en haar op
Mag op CNNquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
Woeste bewoner eet 6 huisgenoten, 2 paarden en 19 salamanders met huid en haar op
misschien is hem gezegd dat boeren in iemands gezicht vies is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk verwacht Japio heibel. Hij poetst nu zijn tanden omdat het er vannacht wel niet meer van zal komen, net als gisteren.
Ik denk dat je je vergist hoor, die had hij al met vlag en wimpel afgerond voordat hij überhaupt binnen kwam...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef Heathen het volgende:
[..]
Heeft hij zijn 'kijksomberalsiedereenfeest'-cursus dan al afgemaakt? Want anders kan dat niet.
hahahahahahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
Je vergeet parra-braddaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ongelovelijk he wat die jongen allemaal op zijn CV heeft
ICT'er, zanger, dichter, filosoof, rapper en nu ook al paardenfluisteraar!
Dat is ook wel zo netjes!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien is hem gezegd dat boeren in iemands gezicht vies is.
Dus misschien denkt jaap nu dat je eerst je tanden moet poetsen voor je dat doet
Een koekje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef neehe het volgende:
Gaat Japio weg, met een oprotpremie ?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
yepquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Zei Jaap nu net dat het slecht met hem ging?
ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vind die blonde jongen dioe op loopt te ruimen wel geil
Ja, naar het muurtje waarachter hij met Nena heeft staan te klootviolen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef Sammy-S het volgende:
Is Brain verhuisd?
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef Ning het volgende:
Oeii Jaap heeft slecht nieuws. Shit over zijn buurman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
De drie keer " de villa verlaten" voor ernstige gevallen zijn vergeven...........quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft slecht nieuws,<
luister je wel????quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Casshern het volgende:
pff wat is jaap toch een jankerd
Mischien had hij de foto's gezien van jaap's blote reet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
Jaap zijn buurman heeft een hartaanval gehad, is voor jaap een soort vaderfiguur.
Is in het ziekenhuis direkt gedottert.
Jaap is geschrokken, en was niet in de stemming vanavond.
Buurman is ook een jojo.
Ik ben echt HEEL FUCKING BENIEUWD hoeveel medelijden hij gaat verwachten na zijn schandalige optreden toen het met Syl d'r ECHTE vader slecht was...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Bullebak het volgende:
Zn buurman is een vader figuur voor hem, en die heeft een hartinfarct gehad.
maar echt niet gaat krijgen. een 12-uur voor je buurman?? haha kom op jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Zelfs in het verhaal over zijn buurman gaat het over gewichtsfluctuaties
Yes!quote:
Dan gaan ze wel ver vind ik qua scripts. Daar zou ik me niet voor lenen voor zoiets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
- Jaap verteld de groep dat er iets met z`n Buurman is
- Huub gaat hem uitlachen
- Jaap gaat flippen en we krijgen een herhaling van vannacht
Ben benieuwd hoeveel ik van dit script zometeen te zien ga krijgen...
ja ik bedoelde ermee dat hij gelijk weer over zijn eigen gewicht en zo gaat praten, altijd maar weer over zichzelf. voor die buurman ja das echt naar, en ook naar voor jaap maar het komt niet echt over bij mijquote:
Waarom hou je gewoon je mond niet als je niets zinnigs te zeggen hebt!?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, naar het muurtje waarachter hij met Nena heeft staan te klootviolen.
Of die 2 uur die nog op de rol staat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......
Wil je de naam van de messias niet gebruiken/misbruiken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
Jezus, wat zijn jullie respectloze mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
MONgolen... megolen is volgens mij nietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
En hij bedoelde z'n TV-minuutje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Jaap is onwijs geschrokken. Ik hoorde hem toch net tegen Brian zeggen dat hij zijn zender om moest doen anders was hij zijn minuutje kwijt.
![]()
eeeeeh .... ja, zo was het.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef Clank het volgende:
Jaap is ongerust over de buurman.. en daardoor ook ongerust over zijn eigen gezondheid?
Vet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
Natasia ziet er te mooi uit. Verscheuren die tekening!quote:
Ze zijn al veel verder gegaan, ze hebben zelfs Sylvia's vader en Lesley misbruikt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef havefun het volgende:
Dan gaan ze wel ver vind ik qua scripts. Daar zou ik me niet voor lenen voor zoiets.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Het boeit Brain ook erg... (not) En natas ook Wil je een kroketje does?
TIEF TOCH OPquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
Ja precies...maar gelukkig heeft Syl klasse en zal ze zich niet verlagen tot nare uitsprakenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEL FUCKING BENIEUWD hoeveel medelijden hij gaat verwachten na zijn schandalige optreden toen het met Syl d'r ECHTE vader slecht was...![]()
Er is vandaag afgesproken dat we mensen niet meer aanvallen op de persoon of op hun mening, dus zou je er in het vervolg erg in willen houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Waarom hou je gewoon je mond niet als je niets zinnigs te zeggen hebt!?
Onbewust van zo'n kind of niet:quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Natasia ziet er te mooi uit. Verscheuren die tekening!
Huub is niet zo dat hij zijn buurman belachelijk maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
Ja typisch .... Cor, Cora ... nu nog een Corien, een Co, een Coba .... enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Als Jaap weer eens door een stoel heen zakte maakte buurman Cor(a) hem weer.
Wat jij wil, respectloos mensquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MONgolen... megolen is volgens mij niets![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Buurman Cor is onmisbaar voor Jaap, hij repareerde altijd de stoelen waar Jaap doorheen zakte![]()
Maar wij welquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huub is niet zo dat hij zijn buurman belachelijk maakt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een vader figuur nodig na zijn 18e? Dan denk je toch alleen aan bier en mastruberen?
Ik vind het juist tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Rudieh het volgende:
oooh wat word ik toch moe van die 2 faggyboys...
weg met die Erik...ik wil de oude Huub
Joh.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Het is heel raar, maar het hele verhaal van Jaap doet me geen moer!
Idd ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Of die 2 uur die nog op de rol staat.
Ja en nog effe en De Gouden Kooi heeft De vader van Sylvia vergifigd om zo tv te kunnen maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zijn al veel verder gegaan, ze hebben zelfs Sylvia's vader en Lesley misbruikt...
HAAAAHAHAHAHAHA ZE LIEPEN ALTIJD SAMEN NAAR DE FEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef partyyboyy het volgende:
AHAHAHAHAHAHAAHA DIE BUURMAN REPAREERDE DE STOELEN ALS JAAP ER WEER EENS DOORHEEN GEZAKT WAS !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen malle moer....................quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
Wat kan mij die buurman nou schelen.
Lees bovenstaande zin eens heel goed, en laat hem diep tot je doordringen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Huub is net zo`n grote pion als NatasJa. Beide worden gebruikt als instrument van de redaktie. Als het script verwacht dat Huub Jaap belachelijk maakt, dan doet Huub dat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Heathen het volgende:
Huub is niet zo dat hij zijn buurman belachelijk maakt.
buikwandCORrectiequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja typisch .... Cor, Cora ... nu nog een Corien, een Co, een Coba .... enzo
Nee, klein sneetje in de lies. Ze gaan via de liesslagader naar het hartquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Dotteren is toch niet opensnijden.
Binnen een paar dagen ben je alweer thuis.
WTFquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef partyyboyy het volgende:
AHAHAHAHAHAHAAHA DIE BUURMAN REPAREERDE DE STOELEN ALS JAAP ER WEER EENS DOORHEEN GEZAKT WAS !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok van wel. Ik zou niet weten wat voor minuutjes er nog meer zijn daar. Brian vroeg hoe het was met hem en toen zei Jaap dat Brian z'n zender om moest doen anders was hij zijn minuutje kwijt.quote:
Jaja...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is vandaag afgesproken dat we mensen niet meer aanvallen op de persoon of op hun mening, dus zou je er in het vervolg erg in willen houden.
Ik zie Jaap er niet eens op staan..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onbewust van zo'n kind of niet:
Alleen achter de namen van Jaap en Brian staan geen uitroeptekens
Typisch de opmerking van een maagdquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een vader figuur nodig na zijn 18e? Dan denk je toch alleen aan bier en mastruberen?
HAHAHAHA JAAA EN TOEN MOEST DIE BUURMAN ONDERWEG HET TROTOIR REPAREREN OMDAT JAAP DOOR DE STOEP GEZAKT WAS !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
HAAAAHAHAHAHAHA ZE LIEPEN ALTIJD SAMEN NAAR DE FEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!
en gaf feestjes waar hele koeien met sausjes, en taarten werden geserveerd. Daardoor ben je echt een vaderfiguurquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Buurman Cor is onmisbaar voor Jaap, hij repareerde altijd de stoelen waar Jaap doorheen zakte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
Dat had ik al in de beruchte 2e nacht van Jaap....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb alle respect en medeleven voor die gast verloren gisteravond"
en dat is niet fijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Nee, klein sneetje in de lies. Ze gaan via de liesslagader naar het hart
Nou sorry hoor, was niet mijn bedoeling om iets onzinnigs te zeggen. mijn persoonlijke afkeer van een bepaald persoon begint vervelende vormen aan te nemen. Kan ik ook weinig aan doen. Zoiets vormt zich naar gelang het spel vordert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Goed kijken, helemaal onderaan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er niet eens op staan..![]()
Jongens jullie hoeven niet zo te schreeuwen, we lezen het ook wel als je normaal praatquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
HAAAAHAHAHAHAHA ZE LIEPEN ALTIJD SAMEN NAAR DE FEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!
Te triest voor woorden, maar, jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef avonne het volgende:
Gaf Brian nou net een compliment aan Jaap dat hij netjes antwoord gaf
Volgens mij kaas dingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef schatje het volgende:
Wat zijn dat voor gore grote kroketten? Welk merk?
Weet Huub 't dan van J.aap zijn buurman?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb alle respect en medeleven voor die gast verloren gisteravond"
Oh, daar hebben we Pietjequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lees bovenstaande zin eens heel goed, en laat hem diep tot je doordringen!
uhhh ... ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Jaap: Jij bent een man van netheid. (???)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
we kunnen een aktie voor jaap starten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hoho, van Dobben kalfsvleeskroketten, die zijn waanzinnigquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
we kunnen een aktie voor jaap starten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
Dat jij nog kijkt vind ik echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub is net zo`n grote pion als NatasJa. Beide worden gebruikt als instrument van de redaktie. Als het script verwacht dat Huub Jaap belachelijk maakt, dan doet Huub dat.
Sukkeltje, ik zal me even verlagen naar jou niveauquote:
nee hij ligt in het ziekenhuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
Jaap spreekt al in verleden tijd over die Cor...is hij dood?
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
en gaf feestjes waar hele koeien met sausjes, en taarten werden geserveerd. Daardoor ben je echt een vaderfiguur![]()
Dobben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef schatje het volgende:
Sorry mamquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Jongens jullie hoeven niet zo te schreeuwen, we lezen het ook wel als je normaal praat![]()
Ik zeg : ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian likt zich nog verder in bij Jaap, de arm is onderhand bruin tot de oksel............![]()
Ja en als iemand Jaap afbekt dan is ie pleite Lekkere gozer ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian likt zich nog verder in bij Jaap, de arm is onderhand bruin tot de oksel............![]()
is het ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik heel vreemd vind is dat Jaap slecht nieuws krijgt, maar vervolgens weer alleen met zichzelf bezig is. Daardoor komt het bij mij minder serieus over, lijkt bijna op aandachttrekkerij.
Sukkeltje is in de war met een by-pass (m'n broer heeft er net vier gehad) dan heb je dus wel een 'jaap' van 30 cm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Nee, klein sneetje in de lies. Ze gaan via de liesslagader naar het hart
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik zal me even verlagen naar jou niveau
IK HOOP WAAR JIJ EEN BAND MEE HEB IETS OVERKOMT!
Het is verlagen TOT jouW niveauquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
.... daar moet Jaap nog even over nadenken ... denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
Jaap spreekt al in verleden tijd over die Cor...is hij dood?
Ik hoop dat jij nooit een mongooltje (megoltje) krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
IK HOOP WAAR JIJ EEN BAND MEE HEB IETS OVERKOMT!
seth gaaikema humer. altijd gezelligquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wil jij hier nog 6 maanden met Jaap zitten?"
Natasia: "Ik trek hem wel hoor"
Eric: "Ik trek hem niet. Ja, in zijn natte droom misschien"
Is ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik heel vreemd vind is dat Jaap slecht nieuws krijgt, maar vervolgens weer alleen met zichzelf bezig is. Daardoor komt het bij mij minder serieus over, lijkt bijna op aandachttrekkerij.
Hij inspireert mensen niet, de mensen krijgen braakneigingen als ze naar jaap kijken en kunnen niet meer eten als ze hem zien. Heeft nix met inspiratie te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap inspireert mensen om af te vallen.......volgens Brian![]()
Kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Brainless gaat doen als Jaap 12-uur aanvraagd. Dit wordt dan de laatste 12-uur die ze dit jaar hebben toch?
ja klopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Brainless gaat doen als Jaap 12-uur aanvraagd. Dit wordt dan de laatste 12-uur die ze dit jaar hebben toch?
Cor de Buurman is gewoon een van zijn schizofrene persoonlijkheden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... daar moet Jaap nog even over nadenken ... denk ik.
labiele mensen zijn zo makkelijk te beinvloeden door de lulverhalen van Brian .. er is een reden waarom sylvia eric en huub hem niet mogen en ontezettend makkelijk door zon lulverhalen heen prikkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
De indoctrinatie van de rat, ik vind het eng om te zien, dus.. <switch>
Of C.O.R.A. is omgebouwd...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Cor de Buurman is gewoon een van zijn schizofrene persoonlijkheden.
MAM, hij schreeuwd weer !quote:
Evenals Cora en de esCORts waar hij mee heeft genaaitquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Cor de Buurman is gewoon een van zijn schizofrene persoonlijkheden.
12 uurtjes zij toch op ?quote:
Zo ken ik een paar users...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef the_undertaker het volgende:
Arghhh.. ik wordt zo agressief van dat gezwam van Brian... hij brabbelt veel maar zegt echt HE-LE-MAAL niets![]()
![]()
ow kutquote:
Verkapte gothicquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap "ik moet mezelf straffen vanwege mn eigen domheid"
Luister er dan ook niet naar, ik switch gewoon van streams als ik brainles of jaap zie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef the_undertaker het volgende:
Arghhh.. ik wordt zo agressief van dat gezwam van Brian... hij brabbelt veel maar zegt echt HE-LE-MAAL niets![]()
![]()
Vandaar dat ie zo'n dik lichaam heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap "ik moet mezelf straffen vanwege mn eigen domheid"
Ik vond d'r verdacht veel op een koe lijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt ik vond dat die Cora al verrekt veel op een vent lijken.
Oh en zit ik nu voor Jan ... op een stemming te wachten. Ik wil eigenlijk wel me nest in...quote:
dat meen je niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt Brian zichzelf nou net Pretty Ass Fucking Boy ?
Dat geeft de burger weer moed.........quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft moeite heeft moeite om zichzelf te vergeven ...
(begripvolle schouderklop) ... ik heb ook moeite om je te vergeven. Ik begrijp wat je zegt Jaap.
Brian is mooibooy pretty ass focking boy. Dit slaat echt alles wat een LOSER.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Noemt Brian zichzelf nou net Pretty Ass Fucking Boy ?
En die gaat hij absoluutn iet krijgen, zeiden Huub en Eric al.quote:
Zeker, ik ben verder ook erg benieuwd hoe Natasia gaat reageren op de bloeiende "vriendschap" tussen Jaap en de rat. Hij kreeg net toch even een lelijke sneer van Natasiaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |