Het is verlagen TOT jouW niveauquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik zal me even verlagen naar jou niveau
.... daar moet Jaap nog even over nadenken ... denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
Jaap spreekt al in verleden tijd over die Cor...is hij dood?
Ik hoop dat jij nooit een mongooltje (megoltje) krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik zal me even verlagen naar jou niveau
IK HOOP WAAR JIJ EEN BAND MEE HEB IETS OVERKOMT!
seth gaaikema humer. altijd gezelligquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wil jij hier nog 6 maanden met Jaap zitten?"
Natasia: "Ik trek hem wel hoor"
Eric: "Ik trek hem niet. Ja, in zijn natte droom misschien"
Is ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik heel vreemd vind is dat Jaap slecht nieuws krijgt, maar vervolgens weer alleen met zichzelf bezig is. Daardoor komt het bij mij minder serieus over, lijkt bijna op aandachttrekkerij.
Hij inspireert mensen niet, de mensen krijgen braakneigingen als ze naar jaap kijken en kunnen niet meer eten als ze hem zien. Heeft nix met inspiratie te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap inspireert mensen om af te vallen.......volgens Brian![]()
Kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Brainless gaat doen als Jaap 12-uur aanvraagd. Dit wordt dan de laatste 12-uur die ze dit jaar hebben toch?
ja klopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Brainless gaat doen als Jaap 12-uur aanvraagd. Dit wordt dan de laatste 12-uur die ze dit jaar hebben toch?
Cor de Buurman is gewoon een van zijn schizofrene persoonlijkheden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... daar moet Jaap nog even over nadenken ... denk ik.
labiele mensen zijn zo makkelijk te beinvloeden door de lulverhalen van Brian .. er is een reden waarom sylvia eric en huub hem niet mogen en ontezettend makkelijk door zon lulverhalen heen prikkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
De indoctrinatie van de rat, ik vind het eng om te zien, dus.. <switch>
Of C.O.R.A. is omgebouwd...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef havefun het volgende:
[..]
Cor de Buurman is gewoon een van zijn schizofrene persoonlijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |