nee hij ligt in het ziekenhuisquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
Jaap spreekt al in verleden tijd over die Cor...is hij dood?
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
en gaf feestjes waar hele koeien met sausjes, en taarten werden geserveerd. Daardoor ben je echt een vaderfiguur![]()
Dobben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef schatje het volgende:
Wat zijn dat voor gore grote kroketten? Welk merk?
Sorry mamquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Jongens jullie hoeven niet zo te schreeuwen, we lezen het ook wel als je normaal praat![]()
Ik zeg : ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian likt zich nog verder in bij Jaap, de arm is onderhand bruin tot de oksel............![]()
Ja en als iemand Jaap afbekt dan is ie pleite Lekkere gozer ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian likt zich nog verder in bij Jaap, de arm is onderhand bruin tot de oksel............![]()
is het ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik heel vreemd vind is dat Jaap slecht nieuws krijgt, maar vervolgens weer alleen met zichzelf bezig is. Daardoor komt het bij mij minder serieus over, lijkt bijna op aandachttrekkerij.
Sukkeltje is in de war met een by-pass (m'n broer heeft er net vier gehad) dan heb je dus wel een 'jaap' van 30 cm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Nee, klein sneetje in de lies. Ze gaan via de liesslagader naar het hart
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik zal me even verlagen naar jou niveau
IK HOOP WAAR JIJ EEN BAND MEE HEB IETS OVERKOMT!
Het is verlagen TOT jouW niveauquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
.... daar moet Jaap nog even over nadenken ... denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
Jaap spreekt al in verleden tijd over die Cor...is hij dood?
Ik hoop dat jij nooit een mongooltje (megoltje) krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef xBSx het volgende:
[..]
IK HOOP WAAR JIJ EEN BAND MEE HEB IETS OVERKOMT!
seth gaaikema humer. altijd gezelligquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wil jij hier nog 6 maanden met Jaap zitten?"
Natasia: "Ik trek hem wel hoor"
Eric: "Ik trek hem niet. Ja, in zijn natte droom misschien"
Is ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:43 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik heel vreemd vind is dat Jaap slecht nieuws krijgt, maar vervolgens weer alleen met zichzelf bezig is. Daardoor komt het bij mij minder serieus over, lijkt bijna op aandachttrekkerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |