Whahaha.....quote:
Jaap heeft momenteel mondhygiënedienst...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef Heathen het volgende:
Zo ik ben terug... ik zie dat zze die troep uit huis hebben gegooid. Jaap had zeker keukendienst?
Nou Happen naar de baas dan. !!!quote:
... maar moet iets verzinnen zonder de 'kaboutah' aan te raken. Tja, dan wordt het moeilijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef Yollie het volgende:
Jaap zet de instructies van achter even op een rij, en gaat straks los....
idd, iedereen maakt zich netjes of ruimt iets op!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst echt een "er staat wat te gebeuren" sfeertje.
mijn ideequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef petraa het volgende:
Ehm die blonde man die wil ik wel graaaaaaaaaag IN de kooi
Nou niet alleen Amanda hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vind die blonde jongen dioe op loopt te ruimen wel geil
Hoe de villa eruit ziet zal me eerlijk gezegd een zorg zijn, zolang er maar genoeg gebeurt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk als je in het ziekenhuis ligt, maar staat niet in een Miljonairs-villa..... Het peil daalt nog steeds.
Heeft hij zijn 'kijksomberalsiedereenfeest'-cursus dan al afgemaakt? Want anders kan dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap heeft momenteel mondhygiënedienst...
Zijn zonderjezelfafdienst is net afgelopen...
Of hij heeft instructies gehad of hij is op de hoogte gesteld van wat er gaat gebeuren. Anders gaat hij weer in staking...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:27 schreef Clank het volgende:
[..]
... maar moet iets verzinnen zonder de 'kaboutah' aan te raken. Tja, dan wordt het moeilijk!
Ik gun jullie vrouwen wel een knappe man in DGK.quote:
Hij is een tekst van de buren uit z'n hoofd aan't leren en loopt dat ff te herkauwenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk verwacht Japio heibel. Hij poetst nu zijn tanden omdat het er vannacht wel niet meer van zal komen, net als gisteren.
Ongelovelijk he wat die jongen allemaal op zijn CV heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Brian is de paardenfluisteraar, snap dat dan![]()
![]()
ooh wat flauw weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
[BREKEND NIEUWS] Opnieuw een familiedrama, dit keer in Eemnes.
Woeste bewoner eet 6 huisgenoten, 2 paarden en 19 salamanders met huid en haar op
Mag op CNNquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
Woeste bewoner eet 6 huisgenoten, 2 paarden en 19 salamanders met huid en haar op
misschien is hem gezegd dat boeren in iemands gezicht vies is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk verwacht Japio heibel. Hij poetst nu zijn tanden omdat het er vannacht wel niet meer van zal komen, net als gisteren.
Ik denk dat je je vergist hoor, die had hij al met vlag en wimpel afgerond voordat hij überhaupt binnen kwam...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef Heathen het volgende:
[..]
Heeft hij zijn 'kijksomberalsiedereenfeest'-cursus dan al afgemaakt? Want anders kan dat niet.
hahahahahahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
Je vergeet parra-braddaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ongelovelijk he wat die jongen allemaal op zijn CV heeft
ICT'er, zanger, dichter, filosoof, rapper en nu ook al paardenfluisteraar!
Dat is ook wel zo netjes!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien is hem gezegd dat boeren in iemands gezicht vies is.
Dus misschien denkt jaap nu dat je eerst je tanden moet poetsen voor je dat doet
Een koekje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef neehe het volgende:
Gaat Japio weg, met een oprotpremie ?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Japio gaat flippen![]()
yepquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef mootie het volgende:
Zei Jaap nu net dat het slecht met hem ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |