Hij zal iets te horen hebben gekregen, want hij heeft het moeilijkquote:
Dat voorspeld weer weinig goeds.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef salutem het volgende:
jaap broeit iig op iets..........
Ik zal maar wijzer zijn, ga jij maar door met je KLEUTERGEDRAGquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Jaap is aan het afvallen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een reuze ei aan het uitbroeien
Leuk als je in het ziekenhuis ligt, maar staat niet in een Miljonairs-villa..... Het peil daalt nog steeds.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het brieven en kaarten ophangen vind ik een slechte ontwikkeling.
Maakt een te vieze en onprettige indruk.
Ik wil naar bedquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat voorspeld weer weinig goeds.
en Huub ook al naar achter.
Dat word weer herrie in de tent.
ja dat zal bestquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Hmm, waarom was ik uitgelogd?
Huub zal wel weer terug komen met een gescripte ruzie..
Hij heeft toch niet meegefeest, waarom mengen in de groep als het niet nodig lijktquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef marky het volgende:
Waarom helpt Jaap niet mee met opruimen?
Jaap maakt Tv!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Casshern het volgende:
iedereen is aan het opruimen en wie loopt er weer te ijs-beren in de slaapkamer?
.. en dat boeren ... had toevallig de stream nog aanstaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Wat loopt Jaap eng te doen en te kijken.
Gelukkig, was al bang dat hij er een ging leggen en dat wil ik niet meemaken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een reuze ei aan het uitbroeien
Is geloof ik net terug van achter, zal wel niet iets leuks gehoord hebben...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Wat loopt Jaap eng te doen en te kijken.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat voorspeld weer weinig goeds.
en Huub ook al naar achter.
Dat word weer herrie in de tent.
Welke Band???quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn streams lopen verdorie zo ver achter dat op 3 de band nog moet beginnen met optreden!![]()
En doet daar een maand over met dit tempoquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Jaap loopt de vierdaagse...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Zijn paarden gevoelig voor 'tsjingeling tsjingeling blalblabalbalbalbal mushi mushi mushi mushi" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |