TIEF TOCH OPquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
Jezus, wat zijn jullie respectloze mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
Ja precies...maar gelukkig heeft Syl klasse en zal ze zich niet verlagen tot nare uitsprakenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben echt HEEL FUCKING BENIEUWD hoeveel medelijden hij gaat verwachten na zijn schandalige optreden toen het met Syl d'r ECHTE vader slecht was...![]()
Er is vandaag afgesproken dat we mensen niet meer aanvallen op de persoon of op hun mening, dus zou je er in het vervolg erg in willen houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Waarom hou je gewoon je mond niet als je niets zinnigs te zeggen hebt!?
Onbewust van zo'n kind of niet:quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Natasia ziet er te mooi uit. Verscheuren die tekening!
Huub is niet zo dat hij zijn buurman belachelijk maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
- Jaap verteld de groep dat er iets met z`n Buurman is
- Huub gaat hem uitlachen
- Jaap gaat flippen en we krijgen een herhaling van vannacht
Ben benieuwd hoeveel ik van dit script zometeen te zien ga krijgen...
Ja typisch .... Cor, Cora ... nu nog een Corien, een Co, een Coba .... enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Als Jaap weer eens door een stoel heen zakte maakte buurman Cor(a) hem weer.
Wat jij wil, respectloos mensquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MONgolen... megolen is volgens mij niets![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Buurman Cor is onmisbaar voor Jaap, hij repareerde altijd de stoelen waar Jaap doorheen zakte![]()
Maar wij welquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huub is niet zo dat hij zijn buurman belachelijk maakt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef DaanDobber het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een vader figuur nodig na zijn 18e? Dan denk je toch alleen aan bier en mastruberen?
Ik vind het juist tofquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Rudieh het volgende:
oooh wat word ik toch moe van die 2 faggyboys...
weg met die Erik...ik wil de oude Huub
Joh.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Het is heel raar, maar het hele verhaal van Jaap doet me geen moer!
Idd ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Of die 2 uur die nog op de rol staat.
Ja en nog effe en De Gouden Kooi heeft De vader van Sylvia vergifigd om zo tv te kunnen maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zijn al veel verder gegaan, ze hebben zelfs Sylvia's vader en Lesley misbruikt...
HAAAAHAHAHAHAHA ZE LIEPEN ALTIJD SAMEN NAAR DE FEBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef partyyboyy het volgende:
AHAHAHAHAHAHAAHA DIE BUURMAN REPAREERDE DE STOELEN ALS JAAP ER WEER EENS DOORHEEN GEZAKT WAS !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()