ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:26 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vind die blonde jongen dioe op loopt te ruimen wel geil
Ja, naar het muurtje waarachter hij met Nena heeft staan te klootviolen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef Sammy-S het volgende:
Is Brain verhuisd?
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef Ning het volgende:
Oeii Jaap heeft slecht nieuws. Shit over zijn buurman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
De drie keer " de villa verlaten" voor ernstige gevallen zijn vergeven...........quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft slecht nieuws,<
luister je wel????quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Casshern het volgende:
pff wat is jaap toch een jankerd
Mischien had hij de foto's gezien van jaap's blote reet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
Jaap zijn buurman heeft een hartaanval gehad, is voor jaap een soort vaderfiguur.
Is in het ziekenhuis direkt gedottert.
Jaap is geschrokken, en was niet in de stemming vanavond.
Buurman is ook een jojo.
Ik ben echt HEEL FUCKING BENIEUWD hoeveel medelijden hij gaat verwachten na zijn schandalige optreden toen het met Syl d'r ECHTE vader slecht was...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Bullebak het volgende:
Zn buurman is een vader figuur voor hem, en die heeft een hartinfarct gehad.
maar echt niet gaat krijgen. een 12-uur voor je buurman?? haha kom op jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Zelfs in het verhaal over zijn buurman gaat het over gewichtsfluctuaties
Yes!quote:
Dan gaan ze wel ver vind ik qua scripts. Daar zou ik me niet voor lenen voor zoiets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
- Jaap verteld de groep dat er iets met z`n Buurman is
- Huub gaat hem uitlachen
- Jaap gaat flippen en we krijgen een herhaling van vannacht
Ben benieuwd hoeveel ik van dit script zometeen te zien ga krijgen...
ja ik bedoelde ermee dat hij gelijk weer over zijn eigen gewicht en zo gaat praten, altijd maar weer over zichzelf. voor die buurman ja das echt naar, en ook naar voor jaap maar het komt niet echt over bij mijquote:
Waarom hou je gewoon je mond niet als je niets zinnigs te zeggen hebt!?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, naar het muurtje waarachter hij met Nena heeft staan te klootviolen.
Of die 2 uur die nog op de rol staat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal hij wel 12-uur willen hebben .......
Wil je de naam van de messias niet gebruiken/misbruiken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
Jezus, wat zijn jullie respectloze mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
MONgolen... megolen is volgens mij nietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef xBSx het volgende:
Jezus, wat zijn jullie respectloze mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Megolen![]()
En hij bedoelde z'n TV-minuutje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Jaap is onwijs geschrokken. Ik hoorde hem toch net tegen Brian zeggen dat hij zijn zender om moest doen anders was hij zijn minuutje kwijt.
![]()
eeeeeh .... ja, zo was het.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:34 schreef Clank het volgende:
Jaap is ongerust over de buurman.. en daardoor ook ongerust over zijn eigen gezondheid?
Vet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
Script voor zometeen:
- Jaap verteld de groep dat er iets met z`n Buurman is
- Huub gaat hem uitlachen
- Jaap gaat flippen en we krijgen een herhaling van vannacht
Ben benieuwd hoeveel ik van dit script zometeen te zien ga krijgen...
Natasia ziet er te mooi uit. Verscheuren die tekening!quote:
Ze zijn al veel verder gegaan, ze hebben zelfs Sylvia's vader en Lesley misbruikt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef havefun het volgende:
Dan gaan ze wel ver vind ik qua scripts. Daar zou ik me niet voor lenen voor zoiets.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Het boeit Brain ook erg... (not) En natas ook Wil je een kroketje does?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |