abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:30:57 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_47267353
go
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:31:21 #2
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47267367
Huub heeft al een officiele waarschuwing. Vanavond nog eentje erbij en hij moet naar huis. En wat mij betreft mag Huub blijven maar dat geklef met Eric vind ik de afgelopen weken niet om aan te zien.
Nu heeft Jaap de grenzen opgezocht en Huub en Eric jammeren als een stel verwende kinderen. Ik begrijp dat personal space gedoe wel maar hoe Jaap de laatste weken is aangepakt vind ik dat ie dat goed gedaan heeft.
En hoe raar het misschien klinkt Brian is op een gegeven moment begonnen met praten tegen Huub waardoor Jaap het niet meer begreep anders had Jaap door blijven treiteren en dan was Huub door het lint gegaan. Huub kan zich gewoon niet beheersen hij is veel te impulsief. Dat zie je ook aan de CP hij hoog in de PP en waar belanden uiteindelijk de CP waar vele vooor hebben ge-smst. Juist 300 maar Bart en 100 naar Brian.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 15:31:39 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47267376
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:31:49 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47267385
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:

Ciske de Rat was volgens mij een moordenaar.
Een moedermoordenaar. Maar met een moeder van het niveau van Natasia: who can blame him?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47267387
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

caramaba wat een gelijkenis! wie is dit?
Een foto van Danny de Munk als Ciske met een basis van Danny en een beetje van Huub.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47267432
huub is gewoon ook een irritante kabouter. Wel jaap voor alles uitmaken maar zodra er iets tegen hem gebeurt meteen jankend aan de telefoon hangen.. echt een zielepoot
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:33:54 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47267464
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
Huub heeft al een officiele waarschuwing. Vanavond nog eentje erbij en hij moet naar huis. En wat mij betreft mag Huub blijven maar dat geklef met Eric vind ik de afgelopen weken niet om aan te zien.
Nu heeft Jaap de grenzen opgezocht en Huub en Eric jammeren als een stel verwende kinderen. Ik begrijp dat personal space gedoe wel maar hoe Jaap de laatste weken is aangepakt vind ik dat ie dat goed gedaan heeft.
En hoe raar het misschien klinkt Brian is op een gegeven moment begonnen met praten tegen Huub waardoor Jaap het niet meer begreep anders had Jaap door blijven treiteren en dan was Huub door het lint gegaan. Huub kan zich gewoon niet beheersen hij is veel te impulsief. Dat zie je ook aan de CP hij hoog in de PP en waar belanden uiteindelijk de CP waar vele vooor hebben ge-smst. Juist 300 maar Bart en 100 naar Brian.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:34:05 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47267473
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
Huub heeft al een officiele waarschuwing. Vanavond nog eentje erbij en hij moet naar huis. En wat mij betreft mag Huub blijven maar dat geklef met Eric vind ik de afgelopen weken niet om aan te zien.
Nu heeft Jaap de grenzen opgezocht en Huub en Eric jammeren als een stel verwende kinderen. Ik begrijp dat personal space gedoe wel maar hoe Jaap de laatste weken is aangepakt vind ik dat ie dat goed gedaan heeft.
En hoe raar het misschien klinkt Brian is op een gegeven moment begonnen met praten tegen Huub waardoor Jaap het niet meer begreep anders had Jaap door blijven treiteren en dan was Huub door het lint gegaan. Huub kan zich gewoon niet beheersen hij is veel te impulsief. Dat zie je ook aan de CP hij hoog in de PP en waar belanden uiteindelijk de CP waar vele vooor hebben ge-smst. Juist 300 maar Bart en 100 naar Brian.
Ok nog een keer Jaap heeft deze aktie met Brian al besproken na de eerste keer pesten van Huub. Hij heeft het nadien ook al een paar keer toegepast maar gisteren heeft hij het drie kwartier volgehouden.

Huub heeft zich gisteren alleen maar verweerd tegen Jaap en heeft zich qua geweld in weten te houden.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:34:17 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_47267479
Ik vraag me werkelijk af wie het filmpje van vannacht gezien hebben. Ik lees hier toch dingen die ik niet heb gezien of gehoord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47267484
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef markthemen het volgende:
huub is gewoon ook een irritante kabouter. Wel jaap voor alles uitmaken maar zodra er iets tegen hem gebeurt meteen jankend aan de telefoon hangen.. echt een zielepoot
achja als je maar lang genoeg met een echte flikker omgaat, begin je er vanzelf ook een beetje op te lijken
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:35:57 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47267533
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef markthemen het volgende:
huub is gewoon ook een irritante kabouter. Wel jaap voor alles uitmaken maar zodra er iets tegen hem gebeurt meteen jankend aan de telefoon hangen.. echt een zielepoot
Dit is niet waar gisteren heeft Huub een keer gebeld met achter omdat Jaap de weg voor Huub blokkeerde en dat mag niet. Jaap heeft wel drie keer de telefoon gepakt om zgn geweld te melden. Jaap is de grotere janker als het daarover gaat
pi_47267544
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef markthemen het volgende:
huub is gewoon ook een irritante kabouter. Wel jaap voor alles uitmaken maar zodra er iets tegen hem gebeurt meteen jankend aan de telefoon hangen.. echt een zielepoot
Kijk je nu in de spiegel
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:14 #13
128220 Peter6000
pi_47267549
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef danos het volgende:

[..]

achja als je maar lang genoeg met een echte flikker omgaat, begin je er vanzelf ook een beetje op te lijken
Huubs kaboutergedrag heeft niets te maken met de homoseksualiteit van Eric.
Het zit in Huub zelf.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:22 #14
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267555
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef danos het volgende:

[..]

achja als je maar lang genoeg met een echte flikker omgaat, begin je er vanzelf ook een beetje op te lijken
Trieste uitspraak
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:47 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47267570
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef markthemen het volgende:
huub is gewoon ook een irritante kabouter. Wel jaap voor alles uitmaken maar zodra er iets tegen hem gebeurt meteen jankend aan de telefoon hangen.. echt een zielepoot
Jaap!
Je mag niet op FOK! komen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:59 #16
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267580
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Huubs kaboutergedrag heeft niets te maken met de homoseksualiteit van Eric.
Het zit in Huub zelf.
Definieer 'kaboutergedrag'.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:37:17 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_47267590
Ik hoop dat HiDiHo dit opneemt want het verhaal over Zdngmw is goud waard.

Een van de zinnen uit het boek was....................het zou hen goed doen zich meer te richten op de kinderen dan op zichzelf, need I say more?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47267605
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef danos het volgende:

[..]

achja als je maar lang genoeg met een echte flikker omgaat, begin je er vanzelf ook een beetje op te lijken
Vandaar dat je er zo op lijkt
pi_47267618
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef danos het volgende:

[..]

achja als je maar lang genoeg met een echte flikker omgaat, begin je er vanzelf ook een beetje op te lijken
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 15:37:58 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47267622
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47267634
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef Heathen het volgende:

[..]

Trieste uitspraak
Waarom? Het is toch algemeen bekend dat homo's altijd zo vol zijn van hun eigen vrijheden maar als je dan een paar keer je wat negatief uitlaat over homo's dan zijn ze meteen op hun pik getrapt
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:38:28 #22
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267636
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:

Ik hoop dat HiDiHo dit opneemt want het verhaal over Zdngmw is goud waard.
Zij die niet genomen mag worden?
Now my death is more than just a sad song.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 15:39:25 #23
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47267663
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

!

Ik was al bang dat ik de enige was die het best lollig vond...
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:39:32 #24
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47267669
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef danos het volgende:
even voor de duidelijkheid, het was niet het doel van Huub en Eric om door Jaap verkracht te worden volgens mij , dat was ook niet het doel van Jaap (hoop ik).

Ik vind het helemaal niet vies wat jaap deed, hij probeert op zijn manier H&E uit de tent te lokken, met alleen woorden redt die dat niet, dus dan gebruikt die zijn lichaam maar een beetje om te zieken en te etteren, meer niet. En mensen die daarover dan ook nog eens brieven gaan schrijven naar de Rabobank (OMG hoe triest kan je zijn) die moeten maar weer terug zappen naar NED 1.

Ik denk gewoon dat men hoe verder ze komen steeds meer op zoek gaat naar de grenzen van wat toegestaan is, anders krijg je er simpelweg nooit iemand uit, want op een gegeven moment hoort iedereen dat geschreeuw van Huub en het gepapegaai van Erik ook niet meer. Jaap heeft hier een eerste aanzet voor gegeven, ik heb in ieder geval niks gezien waarvoor jaap op ene mogelijke manier veroordeeld zou kunnen worden, zowel binnen als buiten de gouden kooij, gezien de omstandigheden uiteraard!
Jaap is gewoon zwak, net zoals Nena bv dat was. Jaap kan het met woorden niet meer af en gaat dus over tot lichamelijke acties. En dat is altijd een zwakte bot. Jaap kan maar beter iets aan z'n geestelijke en verstandelijk vermogen gaan doen inplaats van zich zo zwak te gedragen.

En het was vast jaap z'n doel niet om iemand te verkrachten, maar hij maakt zich wel degelijk schuldig aan aanranding (iemand met slechte bedoelingen te lijf gaan): Aaien, rijden tegen benen, tikjes geven, wrijven van lichaam tegen lichaam.
Ook maakt hij zich schuldig aan intimidatie (door bedreiging afschrikken, weerhouden, ontmoedigen): Doe dan, doe dan dan mag je lekker naar huis...
Hij deed verder meerdere pogingen tot belemmering (de vrije beweging, het vrije gebruik, de voortgang bemoeilijken): Telefoon wegdrukken als er word gebeld of als iemand belt, mensen vast zetten op dingen, doorgang verspering.

Ik snap niet dat er iemand is die dit kan goedkeuren en met droge ogen kan bewerend hij alleen maar de grenzen aan het verkennen is. Die grensen: daar was ie al ver overheen gegaan, zeker als dit de buitenwereld was geweest.

Dit programma moest een miljionairs stijl krijgen, dit soort provecerend en kinderachtig gedrag is niet waar dit spel voor bedoeld word. Als lichamelijk contact de enige manier is waarop je ooit denkt zo'n spel te kunnen gaan winnen dan zit je daar gewoon verkeerd.

Verder vraag ik me af hoe iedereen hier denkt z'n conclusie te trekken uit een filmpje van 10 minuten terwijl het hele gedoe bijna 2 uur heeft geduurt.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_47267678
quote:
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.
Dit gaat wel te ver.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:39:53 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47267685
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:40:23 #27
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267703
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch algemeen bekend dat homo's altijd zo vol zijn van hun eigen vrijheden maar als je dan een paar keer je wat negatief uitlaat over homo's dan zijn ze meteen op hun pik getrapt
Je bent lekker generaliserend bezig zeg. Zit je te wachten op een ban ofzo? Ik denk dat je waarschijnlijk de verkeerde homo's bent tegen gekomen. Degene die jij beschrijft ben ik nog nooit tegengekomen.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47267722


BRIIIIAAAAAANNN!!!!
pi_47267725
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch algemeen bekend dat homo's altijd zo vol zijn van hun eigen vrijheden maar als je dan een paar keer je wat negatief uitlaat over homo's dan zijn ze meteen op hun pik getrapt
pi_47267733
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:

[..]

Jaap is gewoon zwak, net zoals Nena bv dat was. Jaap kan het met woorden niet meer af en gaat dus over tot lichamelijke acties. En dat is altijd een zwakte bot. Jaap kan maar beter iets aan z'n geestelijke en verstandelijk vermogen gaan doen inplaats van zich zo zwak te gedragen.

En het was vast jaap z'n doel niet om iemand te verkrachten, maar hij maakt zich wel degelijk schuldig aan aanranding (iemand met slechte bedoelingen te lijf gaan): Aaien, rijden tegen benen, tikjes geven, wrijven van lichaam tegen lichaam.
Ook maakt hij zich schuldig aan intimidatie (door bedreiging afschrikken, weerhouden, ontmoedigen): Doe dan, doe dan dan mag je lekker naar huis...
Hij deed verder meerdere pogingen tot belemmering (de vrije beweging, het vrije gebruik, de voortgang bemoeilijken): Telefoon wegdrukken als er word gebeld of als iemand belt, mensen vast zetten op dingen, doorgang verspering.

Ik snap niet dat er iemand is die dit kan goedkeuren en met droge ogen kan bewerend hij alleen maar de grenzen aan het verkennen is. Die grensen: daar was ie al ver overheen gegaan, zeker als dit de buitenwereld was geweest.

Dit programma moest een miljionairs stijl krijgen, dit soort provecerend en kinderachtig gedrag is niet waar dit spel voor bedoeld word. Als lichamelijk contact de enige manier is waarop je ooit denkt zo'n spel te kunnen gaan winnen dan zit je daar gewoon verkeerd.

Verder vraag ik me af hoe iedereen hier denkt z'n conclusie te trekken uit een filmpje van 10 minuten terwijl het hele gedoe bijna 2 uur heeft geduurt.
Helemaal waar..........
pi_47267743
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch algemeen bekend dat homo's altijd zo vol zijn van hun eigen vrijheden maar als je dan een paar keer je wat negatief uitlaat over homo's dan zijn ze meteen op hun pik getrapt
Leen een kistje en ga in het park staan preken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:41:41 #32
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47267752
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:18 schreef danos het volgende:

[..]

, met alleen woorden redt die dat niet, dus dan gebruikt die zijn lichaam maar een beetje om te zieken en te etteren, meer niet.
Het was meer dan dat. Als hij zo tegen Amanda, Sylvia of Natasia had gestaan had het zonder een seconde van twijfel seksuele intimidatie geheten ... en ik kan me dan ook voorstellen dat een man daar net zo min van gediend is. Huub heeft wel 100 keer gezegd dat Jaap hem niet aan moest raken. Hij graaide sigaretten uit de monden van Huub en Eric en uit hun handen. Hij drukte zijn gezicht tegen dat van Huub, liet een smerige boer en stond daarna uit te ademen in het gezicht van Huub, en dat meerdere keren. Ik vond het een weerzinwekkende vertoning ...
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:41:42 #33
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267754
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Tsjah, dat is spijtig inderdaad.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:41:57 #34
135305 beequeen
Lost.
pi_47267765
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Bron?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:04 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47267775
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:
[..]
Dit gaat wel te ver.
Als het waar is is het echt te achterlijk voor woorden...
Bron??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:11 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47267786
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Sorry, maar ik moest lachen, een heel team met killers, en ze vluchten in een Panda
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:58 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47267820
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef marky het volgende:

[..]

Ok nog een keer Jaap heeft deze aktie met Brian al besproken na de eerste keer pesten van Huub. Hij heeft het nadien ook al een paar keer toegepast maar gisteren heeft hij het drie kwartier volgehouden.

Huub heeft zich gisteren alleen maar verweerd tegen Jaap en heeft zich qua geweld in weten te houden.
En Japio heeft meerdere regels overtreden.
- De doorgang meerdere keren geblokkeerd, ook na vele waarschuwingen van Huub en Eric
- Meerdere keren de sigaretten van Huub en Eric vernield (mag ook niet meer sinds die nieuwe regels)
- Ze constant ongevraagd blijven aanraken, zelfs na meerdere verzoeken daar mee op te houden.

Huub kreeg meteen een waarschuwing. Ik denk dat ze met Jaap nog even gewacht hebben omdat ze twijfelen tussen officiele waarschuwing en een regelrechte exit. Die exit mag natuurlijk alleen de grote baas beslissen en die was er gisteren niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:43:15 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_47267831
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry, maar ik moest lachen, een heel team met killers, en ze vluchten in een Panda
Scherp
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47267833
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:

Waarom? Het is toch algemeen bekend dat homo's altijd zo vol zijn van hun eigen vrijheden maar als je dan een paar keer je wat negatief uitlaat over homo's dan zijn ze meteen op hun pik getrapt
Die homo's ook altijd
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 15:43:28 #40
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47267842
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Dit MOET een grap zijn...

Ook echt in een Fiat Panda
pi_47267851
quote:
alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.


Met gierende banden en op 2 wielen de bocht door natuurlijk
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:44:11 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47267868
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Gaat wel ver ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47267869
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef joop24 het volgende:

[..]

Vandaar dat je er zo op lijkt
ik had het niet beter kunnen zeggen!

Maar wat ik graag zou willen is inhoudelijke argumenten en bewijzen van uitspraken.

We hebben allemaal de filmpjes gezien. Zeggen dat Huub door verbaal pesten er zelf om gevraagd heeft om aangerand en gemolesteerd is hetzelfde als zeggen dat meiden die zomers in een leuke rok over straat lopen vragen om verkracht te worden omdat ze niet gelsuierd en in burka rondlopen.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 15:44:25 #44
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47267877
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef Bullebak het volgende:

[..]



Met gierende banden en op 2 wielen de bocht door natuurlijk
Terwijl ze met hun pistolen in de lucht schoten
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:44:33 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47267883
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef marky het volgende:

[..]

Ok nog een keer Jaap heeft deze aktie met Brian al besproken na de eerste keer pesten van Huub. Hij heeft het nadien ook al een paar keer toegepast maar gisteren heeft hij het drie kwartier volgehouden.

Huub heeft zich gisteren alleen maar verweerd tegen Jaap en heeft zich qua geweld in weten te houden.
Ach kom nou je hebt toch gezien hoe het in de discussie ging. Huub was helemaal weggebluft en moest als een klein kind terugvallen op het aanvallen van Jaap's gewicht en steun zoeken bij Eric en bellen met de redactie om niks. Huub heeft hem zelfs een enge ziekte toegewenst. En ja ik vind dat Jaap een punt heeft. Als Jaap wordt aangepakt dat ie dood kan gaan aan zijn overgewicht Huub rookt en kan daar ook dood aangaan. Tja en dan blaas je iemand rook in het gezicht en hou je een sigarettepeuk dicht bij Jaap's gezicht. Ik vind dat ook van een soort dreiging die absoluut niet kan. Huub is toch niet van de gestapo?
Ik snap best dat iedreeen hier pro Huub is en ik vind hem zo nu en dan geniaal. Maar als ik de plussen en minnen bij elkaar optel weet ik niet of Huub de grote speler is die iedereen hem toebedicht.
Iedereen zuert dat Brian en Natasia alles mag. Als je goed kijkt weet je dat huub ook privileges heeft. Neem nu de uitzending van vrijdag Huub heeft hier een stuk van gezien (Hij wist hoe het gooien van Sylvia de leader was).
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_47267904
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:45:14 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47267907
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:
-knip-

Dit programma moest een miljionairs stijl krijgen, dit soort provecerend en kinderachtig gedrag is niet waar dit spel voor bedoeld word. Als lichamelijk contact de enige manier is waarop je ooit denkt zo'n spel te kunnen gaan winnen dan zit je daar gewoon verkeerd.

Verder vraag ik me af hoe iedereen hier denkt z'n conclusie te trekken uit een filmpje van 10 minuten terwijl het hele gedoe bijna 2 uur heeft geduurt.
Nee gelukkig had John de Mol wel het kleuterschoolniveau getreiter van Huub in gedachten

Het hele gedoe is al weken bezig en begint te escaleren... en dat ligt niet alleen aan Jaap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47267938
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bron?
Is al; oud nieuws en was een grapje.
was in die tijd dat we dachten dat er bij Natas een raam was ingegooid.
Dit was een grap bericht.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:18 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_47267939
Ergens ligt er een broekje van Nena op een bed, verteld Zdngmw aan Braaaaaaaaaajen. Hij zegt.....I don't give a fuck.
Yeah Right.
Waarom ruimt hij de keukenkasten uit, daar is Palma toch voor??????
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:22 #50
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47267942
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
Huub heeft al een officiele waarschuwing. Vanavond nog eentje erbij en hij moet naar huis. En wat mij betreft mag Huub blijven maar dat geklef met Eric vind ik de afgelopen weken niet om aan te zien.
Nu heeft Jaap de grenzen opgezocht en Huub en Eric jammeren als een stel verwende kinderen. Ik begrijp dat personal space gedoe wel maar hoe Jaap de laatste weken is aangepakt vind ik dat ie dat goed gedaan heeft.
En hoe raar het misschien klinkt Brian is op een gegeven moment begonnen met praten tegen Huub waardoor Jaap het niet meer begreep anders had Jaap door blijven treiteren en dan was Huub door het lint gegaan. Huub kan zich gewoon niet beheersen hij is veel te impulsief. Dat zie je ook aan de CP hij hoog in de PP en waar belanden uiteindelijk de CP waar vele vooor hebben ge-smst. Juist 300 maar Bart en 100 naar Brian.
Je hebt wel gelijk hoor.
Maar Jaap werd teruggefloten door de redactie mbt zijn tegen-Huub-en-Eric-aan-rijden. Dat mocht hij gewoon niet meer.
En hij was te laf om dat aan de anderen te melden.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47267957
Tilly is echt een schatje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:58 #52
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47267963
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:40 schreef PatriotOnline het volgende:
[afbeelding]

BRIIIIAAAAAANNN!!!!
Veel leuker dat haar van Natas toen ze pas in De Kooi zat.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47267984
Brian moet dood moet kunnen!
pi_47268001
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef F04 het volgende:

[..]

Dit gaat wel te ver.
Wat een onzin en belachelijke opruiing (dat nep persbericht)
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47268040
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Het was meer dan dat. Als hij zo tegen Amanda, Sylvia of Natasia had gestaan had het zonder een seconde van twijfel seksuele intimidatie geheten ... en ik kan me dan ook voorstellen dat een man daar net zo min van gediend is. Huub heeft wel 100 keer gezegd dat Jaap hem niet aan moest raken. Hij graaide sigaretten uit de monden van Huub en Eric en uit hun handen. Hij drukte zijn gezicht tegen dat van Huub, liet een smerige boer en stond daarna uit te ademen in het gezicht van Huub, en dat meerdere keren. Ik vond het een weerzinwekkende vertoning ...
Ik word WEER misselijk
pi_47268051
quote:
Jaap kan het met woorden niet meer af en gaat dus over tot lichamelijke acties.
het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren
quote:
En het was vast jaap z'n doel niet om iemand te verkrachten, maar hij maakt zich wel degelijk schuldig aan aanranding (iemand met slechte bedoelingen te lijf gaan): Aaien, rijden tegen benen, tikjes geven, wrijven van lichaam tegen lichaam.
Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.
quote:
Ook maakt hij zich schuldig aan intimidatie (door bedreiging afschrikken, weerhouden, ontmoedigen): Doe dan, doe dan dan mag je lekker naar huis...
Hij deed verder meerdere pogingen tot belemmering (de vrije beweging, het vrije gebruik, de voortgang bemoeilijken): Telefoon wegdrukken als er word gebeld of als iemand belt, mensen vast zetten op dingen, doorgang verspering.
Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.
quote:
Ik snap niet dat er iemand is die dit kan goedkeuren en met droge ogen kan bewerend hij alleen maar de grenzen aan het verkennen is. Die grensen: daar was ie al ver overheen gegaan, zeker als dit de buitenwereld was geweest.
Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten
quote:
Dit programma moest een miljionairs stijl krijgen, dit soort provecerend en kinderachtig gedrag is niet waar dit spel voor bedoeld word. Als lichamelijk contact de enige manier is waarop je ooit denkt zo'n spel te kunnen gaan winnen dan zit je daar gewoon verkeerd.
De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:50:24 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47268053
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:44 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

ik had het niet beter kunnen zeggen!

Maar wat ik graag zou willen is inhoudelijke argumenten en bewijzen van uitspraken.

We hebben allemaal de filmpjes gezien. Zeggen dat Huub door verbaal pesten er zelf om gevraagd heeft om aangerand en gemolesteerd is hetzelfde als zeggen dat meiden die zomers in een leuke rok over straat lopen vragen om verkracht te worden omdat ze niet gelsuierd en in burka rondlopen.
Pfff, waarom nou weer zo, waarom zeg je dan niet gewoon een broek. Hoeveel vrouwen lopen er in NL nou helemaal gesluierd rond dan. Ik vind dat zo'n zwaktebod.
Ik heb de filmpjes niet gezien, mijn inhoudelijke mening volgt nog.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:50:36 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_47268061
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:

[..]

Veel leuker dat haar van Natas toen ze pas in De Kooi zat.
Die foto op Tien he, ben ik helemaal met je eens.
bedankt nog voor je PM
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47268075
quote:
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.

Dit gaat wel te ver.
Als dit echt waar is het echt verschrikkelijk. Ik zou wel graag willen weten waar dit nieuws vandaan komt voor ik het echt geloof. Yes, Brian is een loverboy, een creep en alle andere zaken waarvoor hij hier door meerderen voor wordt uitgemaakt. Maar zijn moeder dit flikken klopt niet. Laat die helden dan Brian opwachten als hij uit DGK komt.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:51:09 #60
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47268085
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee gelukkig had John de Mol wel het kleuterschoolniveau getreiter van Huub in gedachten

Het hele gedoe is al weken bezig en begint te escaleren... en dat ligt niet alleen aan Jaap.


In de periode tussen NL's exit en Jaap's entree is er volgens mij niet of nauwelijks sprake geweest van het uitlokken van fysiek geweld.
Wat dat betreft is Jaap met duidelijke instructies de Kooi in gegaan, en een van die instructies was om de rol van NL over te nemen. Dat hij dat op zo'n onbeholpen manier invult heeft alles te maken met het totale gebrek aan niveau van Jaap.
En Huub maakt de fout zich wéér te laten meesleuren tot het niveau van Jaap (en Brainless).
Dat kan hij zich aanrekenen, hij had van het gebeuren met NL moeten leren.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:51:24 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268093
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:39 schreef Veulen het volgende:

[..]

Jaap is gewoon zwak, net zoals Nena bv dat was. Jaap kan het met woorden niet meer af en gaat dus over tot lichamelijke acties. En dat is altijd een zwakte bot. Jaap kan maar beter iets aan z'n geestelijke en verstandelijk vermogen gaan doen inplaats van zich zo zwak te gedragen.

En het was vast jaap z'n doel niet om iemand te verkrachten, maar hij maakt zich wel degelijk schuldig aan aanranding (iemand met slechte bedoelingen te lijf gaan): Aaien, rijden tegen benen, tikjes geven, wrijven van lichaam tegen lichaam.
Ook maakt hij zich schuldig aan intimidatie (door bedreiging afschrikken, weerhouden, ontmoedigen): Doe dan, doe dan dan mag je lekker naar huis...
Hij deed verder meerdere pogingen tot belemmering (de vrije beweging, het vrije gebruik, de voortgang bemoeilijken): Telefoon wegdrukken als er word gebeld of als iemand belt, mensen vast zetten op dingen, doorgang verspering.

Ik snap niet dat er iemand is die dit kan goedkeuren en met droge ogen kan bewerend hij alleen maar de grenzen aan het verkennen is. Die grensen: daar was ie al ver overheen gegaan, zeker als dit de buitenwereld was geweest.

Dit programma moest een miljionairs stijl krijgen, dit soort provecerend en kinderachtig gedrag is niet waar dit spel voor bedoeld word. Als lichamelijk contact de enige manier is waarop je ooit denkt zo'n spel te kunnen gaan winnen dan zit je daar gewoon verkeerd.

Verder vraag ik me af hoe iedereen hier denkt z'n conclusie te trekken uit een filmpje van 10 minuten terwijl het hele gedoe bijna 2 uur heeft geduurt.
Owww ja, Huub interpreteert de regels in zijn voordeel en half Fok loopt er achteraan. Er zijn hier twee dingen of sommige Huub fans kunnen niet opjectief meer oordelen. Of Jaap heeft het voor sommige DGK fans zo verpest dat hij geen enkele kans maakt.
Brian steunt Jaap al (zelfde manier als waarop Huub in de armen van Sylvia gedreven is) zo Jaap is in de Gouden Kooi zo DEAL WITH IT...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_47268116
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Pfff, waarom nou weer zo, waarom zeg je dan niet gewoon een broek. Hoeveel vrouwen lopen er in NL nou helemaal gesluierd rond dan. Ik vind dat zo'n zwaktebod.
Ik heb de filmpjes niet gezien, mijn inhoudelijke mening volgt nog.
OK, je hebt gelijk. Maar die keer dat ik er nog net aan ontsnapte had ik toch echt gewoon een broek en shirt aan. Dus vandaar wellicht die overtreffende trap.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47268130
quote:
Huub heeft hem zelfs een enge ziekte toegewenst.
dat was nadat billie tegen huub had gezegd dat hij longkanker zou krijgen oid
quote:
Tja en dan blaas je iemand rook in het gezicht en hou je een sigarettepeuk dicht bij Jaap's gezicht.
huub had zijn sigaret in zijn hand en billie bracht zelf zijn hoofd naar die sigaret toe, hij had natuurlijk verwacht dat huub dan de sigaret weg zou halen, wat huub niet deed. dit was dus wederom een domme billie-aktie
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:52:50 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268140
Natasia klaagt dat ze erg last heeft van slaaptekort in het huis
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:13 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268152
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:51 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]



In de periode tussen NL's exit en Jaap's entree is er volgens mij niet of nauwelijks sprake geweest van het uitlokken van fysiek geweld.
Wat dat betreft is Jaap met duidelijke instructies de Kooi in gegaan, en een van die instructies was om de rol van NL over te nemen. Dat hij dat op zo'n onbeholpen manier invult heeft alles te maken met het totale gebrek aan niveau van Jaap.
En Huub maakt de fout zich wéér te laten meesleuren tot het niveau van Jaap (en Brainless).
Dat kan hij zich aanrekenen, hij had van het gebeuren met NL moeten leren.
Juist... Huub moet beter nadenken en minder impulsief reageren. Ik kan geen fan zijn van iemand die het elke keer weer verpest.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:19 #66
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47268158
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die foto op Tien he, ben ik helemaal met je eens.
bedankt nog voor je PM
Ja staat veel beter dat korte haar, minder "ouwelijk", sportiever ook. Maar ja, past niet bij haar diva - imago denk ik.


graag gedaan
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:53 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47268171
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In de periode tussen NL's exit en Jaap's entree is er volgens mij niet of nauwelijks sprake geweest van het uitlokken van fysiek geweld.
Wat dat betreft is Jaap met duidelijke instructies de Kooi in gegaan, en een van die instructies was om de rol van NL over te nemen. Dat hij dat op zo'n onbeholpen manier invult heeft alles te maken met het totale gebrek aan niveau van Jaap.
En Huub maakt de fout zich wéér te laten meesleuren tot het niveau van Jaap (en Brainless).
Dat kan hij zich aanrekenen, hij had van het gebeuren met NL moeten leren.
Of Jaap heeft die instructie niet zo duidelijk gehad, maar Huub wel.... het was immers ook alweer retesaai voordat Jaap binnenkwam en Eric had niet het vuurwerk geleverd dat van hem verwacht was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:54:16 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268181
Bezoek
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:54:30 #69
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47268188
Bezoek, leuk !
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:54:50 #70
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268203
Typeleraar voor Natasia
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47268235
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Typeleraar voor Natasia
Jaaaa leuk
X
X
X
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:26 #72
128220 Peter6000
pi_47268268
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Is al; oud nieuws en was een grapje.
was in die tijd dat we dachten dat er bij Natas een raam was ingegooid.
Dit was een grap bericht.
Ja

[GERUCHT[ Ruiten bij de moeder van Brian ingegooid
pi_47268269
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Als dit echt waar is het echt verschrikkelijk. Ik zou wel graag willen weten waar dit nieuws vandaan komt voor ik het echt geloof. Yes, Brian is een loverboy, een creep en alle andere zaken waarvoor hij hier door meerderen voor wordt uitgemaakt. Maar zijn moeder dit flikken klopt niet. Laat die helden dan Brian opwachten als hij uit DGK komt.
Het nieuwsbericht is FAKE...........trap er dus niet in
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:49 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_47268279
Ik snap er helemaal niks meer van. Vanaf vanochtend 10 uur staan de Cossen vol met lappen tekst over 1 en hetzelfde onderwerp. Als iedereen nou eens de moeite zou doen om het eea terug te lezen en niet elke keer met hetzelfde te komen , zou dat voor de Cos-lezers die vanavond binnen komen heel wat leeswerk schelen.
Ik vind dit echt te gek IMHO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:57:24 #75
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47268297
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:44 schreef akveor het volgende:
Ach kom nou je hebt toch gezien hoe het in de discussie ging. Huub was helemaal weggebluft en moest als een klein kind terugvallen op het aanvallen van Jaap's gewicht en steun zoeken bij Eric en bellen met de redactie om niks. Huub heeft hem zelfs een enge ziekte toegewenst. En ja ik vind dat Jaap een punt heeft. Als Jaap wordt aangepakt dat ie dood kan gaan aan zijn overgewicht Huub rookt en kan daar ook dood aangaan. Tja en dan blaas je iemand rook in het gezicht en hou je een sigarettepeuk dicht bij Jaap's gezicht. Ik vind dat ook van een soort dreiging die absoluut niet kan. Huub is toch niet van de gestapo?
Ik snap best dat iedreeen hier pro Huub is en ik vind hem zo nu en dan geniaal. Maar als ik de plussen en minnen bij elkaar optel weet ik niet of Huub de grote speler is die iedereen hem toebedicht.
Iedereen zuert dat Brian en Natasia alles mag. Als je goed kijkt weet je dat huub ook privileges heeft. Neem nu de uitzending van vrijdag Huub heeft hier een stuk van gezien (Hij wist hoe het gooien van Sylvia de leader was).
iemand aanvallen op z'n gewicht is zwak. Dat is waar, maar schelden doet nog altijd geen zeer. Het staat jaap dan vrij om terug te schelden, maar iemand blokken met je lichaam en daarbij zeer ongepast en goor gedrag vertonen?
En ach huub blaast inderdaad rook in jaap z'n gezicht, kinderachtig hoor. Maar jaap boerde ook in huub z'n gezicht.
Mekaar dodelijke ziektes toewensen is niet echt denderend. Maar wat jaap deed ging veel verder dan dat en ik zeg daarover bah.

En ach ik heb huub nooit een sterke speler gevonden, hij kletst te veel. Maar hij brengt tenminste wat leven in de brouwerij: hij is grappig. Maar verder...
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:57:38 #76
128220 Peter6000
pi_47268305
De typleraar begint heel toevallig over de slaapkamer van Brian.
Binnen 2 minuten.
pi_47268308
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Typeleraar voor Natasia
snap het eerlijk gezegd niet dat je daar ook al een leraar voor nodig hebt, dat kan je jezelf namelijk heel makkelijk aanleren, als je elke dag een stukje typt, dan zit de snelheid er in no-time in.
maar volgens mij denkt natasia dat ze alleen iets kan als er een leraar voor komt, dan hoeft ze namelijk zelf geen initiatief te nemen en alleen te doen wat de leraar zegt, net zoals op het basisonderwijs.
pi_47268313
Ach alle bewoners zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant.
Ik vind alleen Sylvia een beetje te pruimen.

Verschil tussen Huub en Jaap is dat ik bij Huub kan verstaan wat hij zegt en doet en ik het wel grappig vind hoe ontzettend adrem die jongen is. Naar mijn idee speelt Huub af en toe het spel en is hij voor de rest best OK.
Dat vind ik niet van Jaap en Brian, kijk naar het moment dat Sylvia haar vader ziek is, zowel Brian en Jaap kunnen het spelelement niet opzij zetten en meevoelen met Sylvia.
Ik zou op zo'n manier niet willen winnen, want je moet ook weer eens naar buiten toe.
Jaap pruim ik niet omdat hij ontzettend ongemanierd is, zowel sociaal als fysiek.
Brian pruim ik niet omdat hij zichzelf zo ontzettend serieus neemt en elke keer als hij 2 minuten aan het woord is denk ik daarna WTF heeft hij nou net gezegd.
Natasia pruim ik niet omdat ik zelf moeder ben!
pi_47268327
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:

Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten
Yeps, ik heb een hekel aan Jaap en kijk graag naar Huub. Overigens ben ik eerder een Sylvia fan dan een Huub fan, maar dat terzijde.

Echter bovenstaand voorbeeld uit jouw betoog ben ik het niet mee eens! Waaruit trek jij de conclusie dat Huub een welwillend vriendje is. Dat is een ongefundeerde conclusie. Due je niet kunt bewijzen. Eric en Huub zijn vrienden, maar dat heeft een andere lading dan jouw suggestieve welwillende vriendje.

Zoalng jij op een dergelijke manier een gespek aangaat is het geen gesprek. Dan blijf jij je op een insinuerende vooringenomen manier uiten. En dat betekent dat mensen die je vooringenomenheid niet delen je dus niet serieus zullen nemen.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 15:59:05 #80
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47268347


Jaap zakt langzaam weg!
pi_47268350
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:58 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Yeps, ik heb een hekel aan Jaap en kijk graag naar Huub. Overigens ben ik eerder een Sylvia fan dan een Huub fan, maar dat terzijde.

Echter bovenstaand voorbeeld uit jouw betoog ben ik het niet mee eens! Waaruit trek jij de conclusie dat Huub een welwillend vriendje is. Dat is een ongefundeerde conclusie. Due je niet kunt bewijzen. Eric en Huub zijn vrienden, maar dat heeft een andere lading dan jouw suggestieve welwillende vriendje.

Zoalng jij op een dergelijke manier een gespek aangaat is het geen gesprek. Dan blijf jij je op een insinuerende vooringenomen manier uiten. En dat betekent dat mensen die je vooringenomenheid niet delen je dus niet serieus zullen nemen.
amen
pi_47268369
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee gelukkig had John de Mol wel het kleuterschoolniveau getreiter van Huub in gedachten

Het hele gedoe is al weken bezig en begint te escaleren... en dat ligt niet alleen aan Jaap.
Fantastich melig kleuterschoolniveau!
Over welk heel gedoe heb je het eigenlijk? Jaap die iedere hulp afwijst om betrokken te raken in het groepsproces? Zijn van meet af aan vijandelijke houding richting de spelers? Z'n sociale onkunde om mee te komen in het groepsproces? Z'n Big Diet optreden? (wow wát een televisie!). Z'n ongemanierdheid? etc. etc.
Je moet zeer zeker wel in de gaten houden waarom de Jaap-bashing begonnen is.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:00:32 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47268402
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

OK, je hebt gelijk. Maar die keer dat ik er nog net aan ontsnapte had ik toch echt gewoon een broek en shirt aan. Dus vandaar wellicht die overtreffende trap.
Geloof het of niet, maar zelfs een zwaar gesluierde vrouw loopt dat risico ook nog, er zijn namelijk ook mannen die daar op vallen
pi_47268474
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:

Ik snap er helemaal niks meer van. Vanaf vanochtend 10 uur staan de Cossen vol met lappen tekst over 1 en hetzelfde onderwerp. Als iedereen nou eens de moeite zou doen om het eea terug te lezen en niet elke keer met hetzelfde te komen , zou dat voor de Cos-lezers die vanavond binnen komen heel wat leeswerk schelen.
Ik vind dit echt te gek IMHO.
Ik kan mij hier wel in vinden, de indruk bestaat dat juist de mensen die de beelden niet hebben gezien
een mening vormen over wat anderen schrijven.
Een kort flimpje terugkijken zal niet veel helpen, je zal het vanaf het begin af aan gezien moeten hebben
om een duidelijke mening te vormen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:03:58 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_47268504
Tilly noemt SHE ''De Drie Musketiers''
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:04:36 #86
128220 Peter6000
pi_47268532
Iedere dag een half uur oefenen met typen.

Ja, dat schiet wel op.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:05:09 #87
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47268553
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:03 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik kan mij hier wel in vinden, de indruk bestaat dat juist de mensen die de beelden niet hebben gezien
een mening vormen over wat anderen schrijven.
Een kort flimpje terugkijken zal niet veel helpen, je zal het vanaf het begin af aan gezien moeten hebben
om een duidelijke mening te vormen.

En zoals ik al eerder vermelde, m.i. hoort de discussie over gisteravond niet in de COS van vandaag thuis
pi_47268561
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]

Jaap zakt langzaam weg!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:04 #89
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268581
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]


En zoals ik al eerder vermelde, m.i. hoort de discussie over gisteravond niet in de COS van vandaag thuis
Eventjes kan het niet zoveel kwaad maar op een gegeven moment moet het ook een keertje over zijn en kan er beter een apart topic worden ingestart om de discussie voort te zetten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:08 #90
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_47268585
Er kan er maar één de domste zijn
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:21 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_47268592
TON, kijk je mee????

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:53 #92
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47268608
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Eventjes kan het niet zoveel kwaad maar op een gegeven moment moet het ook een keertje over zijn en kan er beter een apart topic worden ingestart om de discussie voort te zetten
Tot nu toe staat elke COS van vandaag er vol mee...
pi_47268620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:

[..]

het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren
[..]

Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.
[..]

Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.
[..]

Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten
[..]

De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
Ga lekker vissen ofzo sukkel
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:07:23 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_47268629
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:09:10 #95
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268681
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tot nu toe staat elke COS van vandaag er vol mee...
Daarom zou een apart topic wel zo prettig zijn, dit komt anders idd de leesbaarheid voor de teruglezers niet ten goede, okej het is overdag bijna altijd saai dus kan ik me ook wel voorstellen dat je geneigd bent om verder te discussieren wat er gisteravond is gebeurd
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:09:10 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268682
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:

[..]

iemand aanvallen op z'n gewicht is zwak. Dat is waar, maar schelden doet nog altijd geen zeer. Het staat jaap dan vrij om terug te schelden, maar iemand blokken met je lichaam en daarbij zeer ongepast en goor gedrag vertonen?
En ach huub blaast inderdaad rook in jaap z'n gezicht, kinderachtig hoor. Maar jaap boerde ook in huub z'n gezicht.
Mekaar dodelijke ziektes toewensen is niet echt denderend. Maar wat jaap deed ging veel verder dan dat en ik zeg daarover bah.

En ach ik heb huub nooit een sterke speler gevonden, hij kletst te veel. Maar hij brengt tenminste wat leven in de brouwerij: hij is grappig. Maar verder...
En daar wil ik nog even aan toevoegen. Huub heeft een sigaret voor Jaap's gezocht gehouden. Ik zie dat bijna gelijk als iemand met een wapen voor me zou staan. Ik vind dit echt niet kunnen ook al heeft Jaap zijn hoofd richting die peuk geduwd. Ik vind dat echt een waarschuwing waard. Huub's tweede omdat Huub dacht wel even een baco over Jaap mag gooien. Dat zegt ook weer veel over Huub's zelfbeheersing. Vanavond krijgt ie een tweede en mijn vraag is dan hoeveel waarschuwingen krijgt iemand of is dat maar een wassen neus?
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:09:11 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_47268684
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tot nu toe staat elke COS van vandaag er vol mee...
Ik heb me lang ingehouden hoor, maar dit slaat kant nog wal, vooral die lappen tekst en quoten met dezelfde lap tekst erbij, om gek van te worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47268696
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:58 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Yeps, ik heb een hekel aan Jaap en kijk graag naar Huub. Overigens ben ik eerder een Sylvia fan dan een Huub fan, maar dat terzijde.

Echter bovenstaand voorbeeld uit jouw betoog ben ik het niet mee eens! Waaruit trek jij de conclusie dat Huub een welwillend vriendje is. Dat is een ongefundeerde conclusie. Due je niet kunt bewijzen. Eric en Huub zijn vrienden, maar dat heeft een andere lading dan jouw suggestieve welwillende vriendje.

Zoalng jij op een dergelijke manier een gespek aangaat is het geen gesprek. Dan blijf jij je op een insinuerende vooringenomen manier uiten. En dat betekent dat mensen die je vooringenomenheid niet delen je dus niet serieus zullen nemen.
Ik baseer mijn mening op de getoonde beelden, en daar vind ik wel een zekere welwillendheid uit voortkomen de afgelopen week(en). Waar het mij voornamelijk om gaat, is dat ik ten eerste hetgeen vannacht gebeurde absoluut door de beugel vind kunnen, het hoort bij het spel.

Daarnaast vind ik het gewoon teleurstellend dat iemand als Jaap al vanaf minuut 1 wordt vernederd, getreiterd, gepest etcetera en dat het grootste gedeelte van dit forum iedere keer weer smakelijk om zit te lachen hoe Huub en Erik die walgelijke vetzak weer te pakken hebben genomen. Ok Jaap brengt zichzelf vaak niet in makkelijke situaties door zijn eigen onhandigheid, maar die makkelijke pesterijtjes daar word ik toch wel zo moe van.

Wat was er gebeurt als Huub en Erik, Jaap zijn slaapkamer hadden geblokkeerd, en Erik hem bij wijze van grap met een bezem in zijn reet had zitten porren, dan had iedereen er weer hartelijk om gelachen en kon iedere fokker weer een hele nacht niet slapen van het maar terugkijken van die geestige beelden. Maar nee nu Jaap eens wat terugdoet, vind iedereen het belachelijk en moet jaap zo snel mogelijk exit. Pure onzin!

En door jou hoef ik ook niet serieus genomen te worden hoor rebellious_angel, met jou hypocriete briefje aan de Rabobank heb je voor mij al bewezen dat het grootste aantal mensen binnen dit subforum de grootste mongolen van Nederland zi jn.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47268738
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb me lang ingehouden hoor, maar dit slaat kant nog wal, vooral die lappen tekst en quoten met dezelfde lap tekst erbij, om gek van te worden.
Frappant dat sommige mensen meteen de kans aangrijpen om weer te beginnen...(zie boven)

en nu hou ik erover op.......
pi_47268741
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
TON, kijk je mee????

[afbeelding]
OK, nu begon 1 van de 2 kittens hier in huis naar mijn beeldscherm te meppen, ik durf de streams niet meer aan te zetten.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:11:18 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_47268748
Huub heeft het met Tilly over Billie, het botte gedrag, niks willen aannemen en het zelfs in twijfel trekken van de goede adviezen van Kok Mark.
Tilly snapt dat ook niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:08 #102
128220 Peter6000
pi_47268774
De leraar heeft een snelheid van 110, en heeft zelf ook veel moeite met blind typen.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:24 #103
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47268781
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:

Huub heeft het met Tilly over Billie, het botte gedrag, niks willen aannemen en het zelfs in twijfel trekken van de goede adviezen van Kok Mark.
Tilly snapt dat ook niet.
Ik heb het idee dat Huub echt even zijn frustraties kwijt moest...
Volgens mij is hij blij dat hij zijn hart even kan luchten bij een niet-bewoner.
pi_47268786
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:

[..]
Daarnaast vind ik het gewoon teleurstellend dat iemand als Jaap al vanaf minuut 1 wordt vernederd, getreiterd, gepest etcetera en dat het grootste gedeelte van dit forum iedere keer weer smakelijk om zit te lachen hoe Huub en Erik die walgelijke vetzak weer te pakken hebben genomen. Ok Jaap brengt zichzelf vaak niet in makkelijke situaties door zijn eigen onhandigheid, maar die makkelijke pesterijtjes daar word ik toch wel zo moe van.
Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:40 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268790
Huub je lijkt wel een langspeelplaat je herhaalt en herhaalt.... Zou ie ergens bang voor wezen? En weer staat ie naast Eric. Zijn die twee een siamese tweeling? Voor mij blijfr er maar een goed koppel en dat is Sylvia en Huub.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:13:26 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_47268817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Frappant dat sommige mensen meteen de kans aangrijpen om weer te beginnen...(zie boven)

en nu hou ik erover op.......
Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.

Ik ga kappen als dit zo blijft, je leest niks meer over wat er op de streams gebeurd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47268866
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006
Helemaal mee eens die lult echt uit zn' nek
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:05 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268872
Natasia klopt op advies van de leraar even het toetsenbord uit omdat sommige toetsen haperen en er veel vuil en kruimeltjes in het toetsenbord zitten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:09 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_47268874
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
Huub je lijkt wel een langspeelplaat je herhaalt en herhaalt.... Zou ie ergens bang voor wezen? En weer staat ie naast Eric. Zijn die twee een siamese tweeling? Voor mij blijfr er maar een goed koppel en dat is Sylvia en Huub.
En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47268887
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.

Ik ga kappen als dit zo blijft, je leest niks meer over wat er op de streams gebeurd.
Stream 1 is nu bijzonder boeiend.
pi_47268901
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia klopt op advies van de leraar even het toetsenbord uit omdat sommige toetsen haperen en er veel vuil en kruimeltjes in het toetsenbord zitten
Zal wel weer door dat vreten van Jaap komen.
X
X
X
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:16:25 #112
128220 Peter6000
pi_47268915
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.
pi_47268926
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:

[..]

En door jou hoef ik ook niet serieus genomen te worden hoor rebellious_angel, met jou hypocriete briefje aan de Rabobank heb je voor mij al bewezen dat het grootste aantal mensen binnen dit subforum de grootste mongolen van Nederland zi jn.
Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.

En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.

Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.

ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:18:23 #114
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_47268969
Kunnen we DELA niet bellen om te vragen om alles al in gang te zetten ?
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:18:39 #115
128220 Peter6000
pi_47268981
Natasia heeft Dela.

Ze wil in een witte kist gecremeerd worden, en met een koets naar de kerk gebracht worden.
Het cremeren is om haar kinderen te ontlasten het graf te moeten schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:19:03 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268990
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????
Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_47268998
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.
Hahaha dat doet ie goed om zo zijn geld te verdienen.
En Natasia vind het ook prima om zo weer eens met iemand anders te babbelen zo te zien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47269003
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.
Echt te idoot voor woorden..hij komt voor typeles en het is gewoon een gezellig onderonsje...
weg met die man!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:19:42 #119
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47269008
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:
het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren

Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.

Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.

Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten

De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
Huub kan het maar heel zelden met woorden af. Dat weet ik, maar ik vraag me af of dat zo zeer aan huub ligt of dat dat ligt aan de mensen met wie die moet praten. Ik word regelmatig knetter gestoord van mensen die denken dat ze het snappen en het dan toch weer niet begrijpen... Waarna ik heel rustig van voor af aan moet beginnen met uitleggen. Iemand die die rust niet kan opbrengen kan maar 2 dingen doen: Boos worden en de boel laten of weglopen. Huub heeft ook een klein gedragsstoornisje (soort ADHD) en zal niet weglopen. Dat geeft soms karakter fouten en als je niet jong hebt geleerd om op het juiste moment op te sodemieteren resulteert dat in grote botsingen.

Als je je af gaat vragen waarom loopt iemand niet weg kun je je ook afvragen waarom iemand als jaap constant de botsingen opzoekt. Dat heeft ook iets met een zwak karakter te maken. Jaap heeft nooit de juiste balans tussen passiviteit en activiteit geleerd. Dat maakt hem voor mensen als Brian een makkelijke prooi, brian speelt namelijk alleen maar op de hersens. Dat is ook de reden dat hij zo makkelijk doordraati, die ziet overal complotten. Maar hij zet ze ook heel makkelijk uit naar een ander, en jaap laat zich bespelen. Komt omdat hij z'n hele leven lang zo is bespeelt.
Ik vermoed dat jaap een redelijk hoog iq heeft alleen een heel laag eq.

Woorden op verkeerde momenten uitgesproken hebben vaak een heel andere effect.. Jaap gebruikte op dat moment z'n woorden zo dat het afschrikkend/weerhoudend/ ontmoedigend (intimidatie) moest zijn. Dat wist hij wel degelijk. Dat heeft hij in die paar uur meerdere keren laten weten dat zijn woorden zo bedoeld waren. Huub gebruikt die zin meestal om te zuigen, ook irritant en wat mij betreft soms ook wel een kussen voor z'n kop waard... Maar toch zijn dat in finese 2 heel verschillende dingen. En dat moet je je ook realiseren. Huub weet iets te goed hoe ie moet zuigen terwijl jaap in z'n leven alleen maar heeft leren kwetsen.

Dat onderkladderen, tja. Ik drink geen alcohol, ik heb in mijn leven nog nooit een slok drank gedronken. Maar ik heb wel gezien hoe raar mensen daar van gaan doen. En dat hou ik verder helemaal buiten kijf. Ze hadden het zelfde bij huub kunnen doen toen ie 7 uur nok out was. En dan had ik er ook om gelachen. In jaap z'n geval deden ze het eerder omdat ie nieuw was dan omdat ze hem toen al niet mochten. ZE hebben hem daarna ook meerdere keren proberen bij te schaven... Jaap is alleen zo verknipt geraakt door het leven dat ie het verschil niet meer ziet tussen hulp en zuigen.

Betasting keur ik nooit goed, wie het ook is. Daarvoor heb ik zelf iets te veel mee gemaakt.
Maar ik vind het frapant dat het telkens jaap is die over die grens gaat. Tegen mannen aan staan te wrijven, vrouwen in de borsten knijpen. Jaap heeft denk ik gewoon nog maar weinig lichamelijks mee gemaakt en weet dus misschien helemaal neit zo wat de grens is.

En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.

Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:11 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47269023
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:15 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_47269027
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef DainBramage het volgende:
Kunnen we DELA niet bellen om te vragen om alles al in gang te zetten ?
de kinderen zitten toch veilig bij de zussen, die zijn beter af zonder Zdngmw.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269036
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
pi_47269053
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:

[..]
-knip-
Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
Kies dan een apart topic Ik ga dit hier echt niet lezen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47269058
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
Echt LOMP dus
pi_47269065
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:

[..]


En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.

Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
Pfffffffffffffffffffffff..................................

(even ingekort)
pi_47269102
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.

En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.

Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.

ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47269109
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef joop24 het volgende:

[..]

Kijk je nu in de spiegel
neee.. ga huub zuigen
pi_47269111
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef akveor het volgende:
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
een rookverbod? welke real life soap gaat dit over? is er een andere Huub in een andere real life soap te bewonderen?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:23:38 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_47269118
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269149
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[..]

De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
pi_47269156
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[knip]

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
zalig zijn de onwetenden
pi_47269157
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:37 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47269172
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
jammer van die 2e zin
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:58 #134
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47269181
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:27:15 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_47269220
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
Ik zit met stomme verbazing te luisteren
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269257
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zit met stomme verbazing te luisteren
Dan zijn wij de enige.........
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:28:23 #137
58921 Day
You can fly!
pi_47269258
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:11 #138
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269284
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:28 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269291
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
Godzijdank...
Kan iedereen ook gewoon zo vriendelijk zijn om hiernaar te luisteren?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:55 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_47269310
Niet drinken Zdngmw???????Om je lever te sparen. Wij zijn wrs ziende blind.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269325
Ik neem aan dat straks de typeleraar wel even ter verantwoording wordt geroepen door de redactie...de man is ingehuurd voor typeles of is ie iemand die Nasty een begrafenispolis aan probeert te smeren?
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:44 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47269333
De sfeer begint hier weer langzaam vervelend te worden.
We zijn er de komende tijd wat feller op. Dus hier ben ik weer met het wijsvingertje.
Mensen: laat de posts met hoe stom, lomp, achterlijk je een andere user vindt, achterwege.
En al helemáál als daar verder helemaal geen fatsoenlijke streamgerelateerde argumenten bij vermeld worden.
Dank u.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:52 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_47269335
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
Tsja, en wat hebben die 'spelers' dan bijgedragen aan het spel? Noem eens een paar goede acties?

Naast die stemming van Voetbalvrouwen, vind ik ook de switch met de masterbedroom heel goed, de brief van Nena was ook subliem gisteravond voor Jaap kwam zieken en daarbij is hij degene die alles aan de gang houdt en heeft hij geniale one-liners en is ongelofelijk adrem. Ik zou zeggen... er is niemand die bij hem in de buurt komt qua spel, alleen moet hij de daad bij het woord voegen als hij zegt dat hij zich te veel heeft lopen opnaaien door Jaap en zich dus inhouden, zoals hij ook met de drank heeft gedaan.
pi_47269336
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:31:03 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_47269338
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
Day, je bent de reddende engel, ik hoop dat ze het lezen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269362
tikken miep! typen geit!
pi_47269371
hahahaha, ik wilde dat ik wist wat er in NatasJa's glas zat al die keren dat ik dacht dat ze alcohol dronk!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:33:38 #148
58921 Day
You can fly!
pi_47269415
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:34:09 #149
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269431


Zo is het net een pastoor!
pi_47269476
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef Day het volgende:

[..]

En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
Ok Mama
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:23 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_47269478
DGK, waar Billie lekker een appeltje eet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:38 #152
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269484
Jaap eet even rustig een appel
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:48 #153
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47269492
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]

Zo is het net een pastoor!
lol .. misschien is ie dat ook wel en wilde hij dit 'kindje van God' zelf weleens spreken.
pi_47269506
Streams:
Jaap eet een appel
Huub leest een tijdschrift
Snollie en Sylvia en Eric in de kapsalon

dat was het
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:33 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_47269508
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ok Mama
Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????
Komt je nog duur te staan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:19 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269536
Jaap zegt: "Fucking hell"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:33 #157
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269542
Jaap eet weer eens, dit keer gezond: het is een appeltje.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:34 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269543
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef Mokum020 het volgende:
Streams:
Jaap eet een appel
Huub leest een tijdschrift
Snollie en Sylvia en Eric in de kapsalon

dat was het
Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...

pi_47269547
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????
Komt je nog duur te staan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:03 #160
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269558
Jaap smakt en roept Fukcing Hell.
Wat zou hij bedoelen
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:09 #161
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269559
Jaap vraagt aan Brian hoelaat ze gaan eten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:12 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269560
Beetje laat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47269593
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...

[afbeelding]
Ik probeerde subtiel de onderwerpen weer op de streams te krijgen........

Jaap en Brian in de keuken...
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:23 #164
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269600
Jaap kan er weer even tegen na het appeltje.
De Dj-s komen om 6 uur, zegt Brian.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:57 #165
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269621
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
Beetje laat
Je had anders wel volkomen gelijk..
pi_47269644
lekker die dikke ass van jaaPIEJO IN BEELD
pi_47269648
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.

Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.

Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.

Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!

Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:45 #168
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269651
Brian gaat iets koken, alleen hij weet zelf nog niet wat hij gaat maken. Hij doet maar wat, zegt hij tegen Jehp.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:53 #169
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47269657
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap vraagt aan Brian hoelaat ze gaan eten
Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:41:01 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_47269665
Braaaaaaaaajen maakt dus een soort stoofpotje. Hij maakt alles op wat er ligt, lijkt me jammie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269666
goed, streams saai, cos saai, ik ga weer, toedels!
pi_47269684
Brian praat tegen de kaas
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_47269689
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"
pi_47269715
BrainDead vind het niet echt fijn dat Jaap steeds bij hem hangt. Jaap probeerd Brian een beetje te peilen en Brian vertoond erg raar gedrag.
pi_47269728
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Brian praat tegen de kaas
nou daar kijk ik niet van op bij para-brother
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:43:22 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_47269732
Billie roert volgens mij voor het eerst in een pan.
Roeren in iets anders betwijfel ik ook
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:11 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269764
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"
Maar goed dat Amanda niet meedoet... "Ja duh... aan een kous natuurlijk"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:13 #178
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269765
Amanda gaat vooruit, volgens Tilly.
Ze moet 10 stokjes maken of zo.
Gaat over de nagel-opleiding.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47269773
lillende japio bevuilt de keuken en slijmt zich in bij Brian die te gaar kookte de vorige keer.

ohja ..........dag Lieve veel plezier op een ander forum ik heb helaas niet zoveel diepgang daarom voel ik mij hier na een dag werken met veel diepgang zo heel erg lekker
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_47269777
worden echte soulmates die rat en jaapiejoo
pi_47269792
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.

Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.

Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.

Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!

Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Helemaal mee eens Ik kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:03 #182
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269798
Amanda styled ondertussen Sylvia heur haar.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:34 #183
58921 Day
You can fly!
pi_47269817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.

Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.

Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.

Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!

Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Open er een topic over! Voorlopig niet meer hier!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:50 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269825
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Ik kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Hier was overigens ook al het verzoek deze discussie te verplaatsen naar een ander topic...
Dit vooral voor de leesbaarheid van de COS...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47269830
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
Goedemorgen :W
pi_47269834
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:46:33 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_47269856
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Ik kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Dat is niet zo vreemd met het quoten van die lappen tekst
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269857
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...

aleen maar ouwehoeren...
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:46:34 #189
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269859
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ook
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47269865
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Dark het volgende:

[..]

Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen
op die manier eet hij zonder dat hij het zich bewust is.
als hij zou moeten gaan zitten tijdens het eten, dan zou hij zijn stoel amper uitkomen denk ik.
jaap heeft enorm veel eetmomenten op een dag. Hij zou het moeten beperken tot uiterlijk 6 stuks, 3 maatlijden en 3 tussendoortjes. en voor de rest gewoon thee drinken ofzo. Je moet bij het afvallen ook leren dat je maag af en toe kan knorren en dat je dan niet meteen er weer eten in moet gaan proppen, maar iets drinken of even lopen, zwemmen, sauna, lezen, muziek luisteren, sporten, paardjes voeren etc....
pi_47269869
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
Deze gebruiker is momenteel onlineGouden_Leeuw - woensdag 14 maart 2007 @ 15:46
PMKlik hier om het profiel van Gouden_Leeuw te bekijkenWijzig dit bericht.Quote dit bericht in een nieuwe reactie.
Tilly is echt een schatje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:47:12 #192
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269879
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
Ik had de "Tilly-stream" niet veel aanstaan ivm saaiheid maar wat ik opving was zeker positief/lief
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47269883
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
Jaap valt vooral onder streamvervuiling.
Goedemorgen :W
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:47:16 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47269884
Zondag gaan ze met z'n allen naar race planet, karten. brian wil alle CP's winnen?.
Jaap vindt het oneerlijk om tegen Brian te moeten racen omdat hij meer gewicht in de strijd gooit.
Volgens Brian is er geen wagentje voor Jaap en moeten ze er misschien speciaal 1 voor hem maken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47269911
Brian krijgt een psyocho aanval tijdens koken en kijkt erg uit naar Fouradi zo te horen.
pi_47269913
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
jaaaa is echt wel lief
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:30 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269922
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...

aleen maar ouwehoeren...
Een vinger per jaar: de linker wijsvinger staat voor 2010 in de planning, voor die tijd heeft ze m vast laten breken en weer recht laten zetten dus dan komt hij ook mooier tot zijn recht op het toetsenbord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:35 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_47269924
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...

aleen maar ouwehoeren...
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:40 #199
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47269926
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
... ik vind haar ook lief ... was gisteravond ook helemaal wég van juf Judith.
pi_47269944
vavanond rappen met marocboys en brain gaat iedereen dissen met een rap............hij kan niet zingen of gitaarspelen zou de goede man dan wel kunnen rappen........?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:49:16 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_47269953
Braaaaaaaaajen gaat iedereen fucken en bashen in de rap vanavond, dat kan nog leuk worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269955
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ook
Ze staat gewoon open voor positieve mensen en dat merk je aan d'r. Ik vind dat overigens wel maf, oefenen op stokjes. Een buurvrouw van mij heeft die cursus nagelstyliste ook gedaan en die moesten oefenen op nep nagels.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47269957
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian krijgt een psyocho aanval tijdens koken en kijkt erg uit naar Fouradi zo te horen.
Hij gaat rappen........ zingen is niet zijn ding..........
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:50:10 #204
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47269980
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:

[..]
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.
oeps .. niet zo handig om zoiets tegen Natasia te zeggen. (Net zoiets als 'je hebt tot de zomer om af te vallen'). Nu weet Natasia dat ze onder dat minimum aantal aanslagen moet blijven.
pi_47270010
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Hij gaat rappen........ zingen is niet zijn ding..........
HDNKK flipt hem echt op dit moment
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:51:14 #206
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270014
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef Mokum020 het volgende:

[..]
Hij gaat rappen........ zingen is niet zijn ding..........
Oh .... nog even en hij gaat zijn rijmsels op rap zetten.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:51:32 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_47270025
Day, wat betekent ...no spang???? dat is toch papiaments?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:51:54 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270037
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef ericahysterica het volgende:
vavanond rappen met marocboys en brain gaat iedereen dissen met een rap............hij kan niet zingen of gitaarspelen zou de goede man dan wel kunnen rappen........?
Als hij net zo onsamenhangend en debiel rapt als dat hij praat
weten die gasten echt niets terug te rappen hoor...
pi_47270049
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

oeps .. niet zo handig om zoiets tegen Natasia te zeggen. (Net zoiets als 'je hebt tot de zomer om af te vallen'). Nu weet Natasia dat ze onder dat minimum aantal aanslagen moet blijven.
Ik heb haar niet op 1 aanslag kunnen betrappen...behalve een aanslag op de DELA uitvaart verzekering
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:52:30 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47270054
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij net zo onsamenhangend en debiel rapt als dat hij praat
weten die gasten echt niets terug te rappen hoor...
En Brian dan maar denken dat ie de rap-battle gewonnen heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:53:07 #211
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47270080
Huub en Eric proosten op hun nieuwe slaapkamer
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:53:08 #212
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270081
Hm, ik voel wat spanningen tussen Natasia en Brian. Ze heeft er goed genoeg van dat hij niet de godganse dag wil kroelen ....

REDAAAAAKTIE ... Natasia tingelt weer .. mag al dat ijzer af????
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:53:20 #213
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270087
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Brian dan maar denken dat ie de rap-battle gewonnen heeft
Ach, komt hij toch nog een keer ergens mee klaar...
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:53:23 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_47270089
Zdngmw heeft vandaag keukendienst. Vriendelijk doch dringend verzoek om je eigen rotzooi op te ruimen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:54:35 #215
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270128
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Mokum020 het volgende:

[..]
Ik heb haar niet op 1 aanslag kunnen betrappen...behalve een aanslag op de DELA uitvaart verzekering
Die typevaardigheid wordt dus ook zo'n doel waar geen eind aan komt ..... zucht ...
pi_47270133
De heren genieten van hun nieuwe kamer
Goedemorgen :W
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:55:03 #217
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270145
LOL ... het staat ze wel, die master bedroom !
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:55:04 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_47270146
Brodda's in crime
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:55:39 #219
128220 Peter6000
pi_47270164
Eric en Huub doen mij nu denken aan Geer en Goor.
Gezamenlijk lachen om hun eigen flauwe grapjes.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:56:08 #220
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_47270184
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:

Day, wat betekent ...no spang???? dat is toch papiaments?
Maak je niet druk... Ofzo..

Ben blij dat de COS weer over de streams gaan. Werd echt niet leuk..
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_47270186
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Die typevaardigheid wordt dus ook zo'n doel waar geen eind aan komt ..... zucht ...
En ze heeft er nog 18............vorige week een lijst gemaakt....
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:56:22 #222
128220 Peter6000
pi_47270188
Huub wil een bordje maken met "verboden voor Jaap".

Ik onthoud mij verder maar van commentaar.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:56:28 #223
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270191
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub doen mij nu denken aan Geer en Goor.
Gezamenlijk lachen om hun eigen flauwe grapjes.
Jij doet me denken aan voetschimmel...


  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:56:30 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_47270195
Huub wil een bordje maken.........Verboden voor Billie......dat hangen ze op aan de deur.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:57:01 #225
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270214
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Brodda's in crime
... leuk die bloemen ! ... zouden bij mij ook wel leuk staan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:57:15 #226
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270218
Als je graag verder wilt discussieren: Huub Versus Jaap hier een topic erover.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47270245
Jaap mag niet in de kamer komen van huub en Eric.
gisteren zei Jaap tegen brian dat hij er alke morgen wou gaan poepen.
Weet niet wat brian er van gezegd heeft, maar als die het goed gekeurd heeft zou hij het dan ook doe?
Goedemorgen :W
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:58:07 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47270249
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:59:10 #229
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270273
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuke cap !!!!! .....
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:59:12 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47270277
Eric: "Goeie biseks porno, daar houd ik van. En dan bedoel ik niet twee vrouwen!"
Huub: "Niet?"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47270314
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub doen mij nu denken aan Geer en Goor.
Gezamenlijk lachen om hun eigen flauwe grapjes.
en die vind ik ook al zo geweldig .hahahahahahahahahahahahah
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:02:52 #232
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270377
Eric en Huub in overleg over "hun" feestje...
Ze besluiten om een White Party te geven

Alles wit! En ze klinken de glazen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:02:58 #233
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270382
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
Weet niet wat brian er van gezegd heeft, maar als die het goed gekeurd heeft zou hij het dan ook doe?
Misschien mist Brian zijn doucheputje nog wel het meest .... hij zal toch niet .....?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:03:30 #234
128220 Peter6000
pi_47270403
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric en Huub in overleg over "hun" feestje...
Ze besluiten om een White Party te geven

Alles wit! En ze klinken de glazen.
Ik vond dat idee van Huub leuker.

Het Berlijn van de jaren 20.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:03:53 #235
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270412
Huub: 'ik wil wel mensen die mij leuk vinden .... en mannen die jou leuk vinden. Daar gaan we op sorteren'
pi_47270416
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
Jaap mag niet in de kamer komen van huub en Eric.
gisteren zei Jaap tegen brian dat hij er alke morgen wou gaan poepen.
Weet niet wat brian er van gezegd heeft, maar als die het goed gekeurd heeft zou hij het dan ook doe?
Ja natuurlijk, hij likt nu al Hdnkk's kontje.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:04:20 #237
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270422
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik vond dat idee van Huub leuker.

Het Berlijn van de jaren 20.
Het zal heus niet het laatste feest zijn dat ze geven, houd hoop!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:04:59 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_47270445
Hoe spel je heel veel drinken....................antwoord van Huub........K.A.T.E.R.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:05:57 #239
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47270478
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub doen mij nu denken aan Geer en Goor.
Gezamenlijk lachen om hun eigen flauwe grapjes.
Ach ja ze lachen ook vaak om zichzelf en dat is ook mooi. Jezelf niet al te serieus nemen. Er zijn er in het huis die dat nog moeten leren.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:06:09 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_47270482
IK SEG.....IK HOU DURFAN.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:06:56 #241
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270508
Het gaat dus een plat feest worden..
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:07:35 #242
128220 Peter6000
pi_47270523
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Heathen het volgende:
Het gaat dus een plat feest worden..
Maar wel met zanglerares Judith tussen de gangen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:08:24 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47270551
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:08:41 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270563
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar wel met zanglerares Judith tussen de gangen.
Wat ik een ERG leuk idee vind...

Ze komen nu met het idee om de avond halverwege te laten omslaan en hebben het nu zelfs over vuurwerk..
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:09:00 #245
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270567
Maar plat... wordt dus weer een saai feest.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:09:09 #246
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47270572
Ik weet niet of het nou zo'n goed idee is dat Amanda Sylvia's haar doet ....
pi_47270584
Staan er naast iets rap-achtigs met Brian nog meer op stapel voor vanavond?
pi_47270593
hebben ze ook een budget voor het feest ? ;-)
pi_47270595
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric en Huub in overleg over "hun" feestje...
Ze besluiten om een White Party te geven

Alles wit! En ze klinken de glazen.
leukkkkk!!!!!!!!!!
pi_47270605
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M

Wat een niveau van die mafketel!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47270614
Klinkt goed de plannen van Huub en Eric over het feestje van 31 maart.
pi_47270626
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
mooie foto.................hier is ie best knap op ...hoor
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:11:01 #253
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270630
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Staan er naast iets rap-achtigs met Brian nog meer op stapel voor vanavond?
De exit van jaap.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47270635
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M

Wat een niveau van die mafketel!
Huub had toch al een officiële waarschuwing?

Bij hoeveel is het vertrekken?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 17:11:14 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47270641
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Stupidisco het volgende:
hebben ze ook een budget voor het feest ? ;-)
die anderhalf miljard die Sjon op de bank heeft staan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_47270663
vind het zowiezo goed dat je die foto's zo kan maken ..................
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:12:23 #257
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270677
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M

Wat een niveau van die mafketel!
Huub Versus Jaap

Ik moet zeggen dat als ik het zo hoor, dat feest nog best leuk kan worden...
pi_47270682
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:

[..]

De exit van jaap.
dat zou leuk zijn
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:12:54 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47270694
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef Heathen het volgende:

[..]

De exit van jaap.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47270700
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Huub had toch al een officiële waarschuwing?

Bij hoeveel is het vertrekken?
neee had nog geen waarschuwing
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:13:49 #261
128220 Peter6000
pi_47270718
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Huub had toch al een officiële waarschuwing?

Bij hoeveel is het vertrekken?
De tweede waarschuwing is een exit.
Dus nog één keer in dronken toestand zijn zelfbeheersing verliezen, en hij is weg.

Alleen ik geloof dat waarschuwingen tegenwoordig na een maand al kwijtgescholden worden.

edit: Ik kan idd niet op de Tiensite vinden, dat Huub gisteren een officiële waarschuwing gekregen heeft.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:14:09 #262
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270727
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef milk-shake het volgende:

[..]

neee had nog geen waarschuwing
Er is in ieder geval nog niets bevestigd, Huub melde dat hij een waarschuwing had nadat hij werd gebeld, maar hoeveel daar waar van is...
pi_47270730
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef milk-shake het volgende:

[..]

neee had nog geen waarschuwing
Toen toch dat gezeik met NL?

Maar bij 2 is het exit?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47270772
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Alleen ik geloof dat waarschuwingen tegenwoordig na een maand al kwijtgescholden worden.
Is dat zo?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47270791
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:12 schreef milk-shake het volgende:

[..]

dat zou leuk zijn
Dat zou heel leuk zijn
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:17:13 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47270841
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

De tweede waarschuwing is een exit.
Dus nog één keer in dronken toestand zijn zelfbeheersing verliezen, en hij is weg.
En daarmee ook het programma.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 17:17:31 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47270853
Watr is er precies zo tof aan een white-party?

Als ze binnen twee weken al niks "originelers" weten te verzinnen dan dit...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:18:34 #268
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47270890
Zo.. weer even bijgelezen. Ik zie dat men niet verder is gekomen dan userbashen, herhaalverkeer van zetten over de meningen etc. jammer.
Gelukkig gaat het nu weer over de streams.

White Party.. beetje afgezaagd vind ik, doet vrijwel iedereen. Jaren 20 feestje lijkt me ietwat origineler.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:19:51 #269
128220 Peter6000
pi_47270930
Er wordt nu op Natasia-niveau gebrainstormd:

- wit vuurwerk
- witte dj

etc
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:19:51 #270
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270931
Gaat dus helemaal niks worden. Beetje zonde dus.
Now my death is more than just a sad song.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:20:38 #271
36022 Heathen
Its No Game
pi_47270949
Je kan dus in je witte sloffie al komen, nou wat een feest.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47270956
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt nu op Natasia-niveau gebrainstormd:

- wit vuurwerk
- witte dj

etc
Witte mensen!
Dag natasia
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:21:05 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_47270959
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Is dat zo?
Kijk jij uberhaupt streams of lees je af en toe wel eens een Cos???????
Wat een vragen zeg
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47271002
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:20 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Witte mensen!
Dag natasia
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:22:42 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_47271004
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:20 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Witte mensen!
Dag natasia
Jij spoort echt niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47271074
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
Vond hem eigenlijk wel goed
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:25:11 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_47271084
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:20 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Witte mensen!
Dag natasia
ahahaha
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_47271089
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt nu op Natasia-niveau gebrainstormd:

- wit vuurwerk
- witte dj

etc
witte trouwjurk
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:25:16 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_47271090
Aan dat happie van Braaaaaaajen heeft Bilie echt niet genoeg.
Btw....het ziet er lekker uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:25:39 #280
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47271103
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:20 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Witte mensen!
Dag natasia
Geef mij maar Amsterdam
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:25:55 #281
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47271110
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt nu op Natasia-niveau gebrainstormd:

- wit vuurwerk
- witte dj

etc
Wit poeder?
pi_47271120
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

De tweede waarschuwing is een exit.
Dus nog één keer in dronken toestand zijn zelfbeheersing verliezen, en hij is weg.

Alleen ik geloof dat waarschuwingen tegenwoordig na een maand al kwijtgescholden worden.

edit: Ik kan idd niet op de Tiensite vinden, dat Huub gisteren een officiële waarschuwing gekregen heeft.
Heeft ie volgens mij ook niet.
Dat wordt nl. altijd in een brief bekend gemaakt.

En een tweede KAN een exit beteken.
pi_47271127
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wit poeder?
Witte vloed
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:27:08 #284
36022 Heathen
Its No Game
pi_47271138
witte sneeuw?
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:27:21 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_47271149
Snollie zegt dat Zdngmw en Huub wel erg lief tegen elkaar doen.
Zdngmw zegt dat ze best even ruzie willen maken als ze zich daar beter door gaat voelen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47271163
Hebben de bewoners nog niets gehoord over eventuele waarschuwingen? Bij Amanda werd 's middags verteld dat er 's avonds een uitspraak zou komen.
pi_47271165
Hee gezellig ETEN !!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:28:46 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_47271183
Huub vraagt aan Billie waarom hij aldie moeilijke dingen leert in zijn studie, terwijl hij de basale kennis van het omgaan met mensen mist.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47271186
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
En jij ligt iedereen alleen maar af te zeiken.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:29:19 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47271204
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Billie waarom hij aldie moeilijke dingen leert in zijn studie, terwijl hij de basale kennis van het omgaan met mensen mist.
Wat was het antwoord?
pi_47271207
Zo weer even terug en ben zo pissig op die kut talpa site

Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen… over Eric en Huub maar toen Amanda en Brian aan het neuken sloegen stond er de volgende ochtend op de site. Brian en Amanda hebben zich netjes gedragen en geen seks gehad.


Ik had niet verwacht dat alle Cossen vol zouden staan over vannacht, dus ik geef toe dat ik ongelijk had vanmorgen.
Ben blij dat het gezeik gestopt is.
pi_47271221
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat was het antwoord?
Verder dan crap kwam onze plofkip niet.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:30:29 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_47271232
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat was het antwoord?
retorisch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47271249
eet smakelijk, maar niet voor jaap, want die heeft dat al genoeg gedaan
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:31:39 #295
2018 PC eend
relativist
pi_47271264
Ik vind het gezellig hier
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47271286
huub spreekt jaap weer aan op zijn gedrag en wil jaap niet uitnodigen, en noemt hem een eigenwijze smulpaap die geen tafelmanieren heeft
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47271289
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Zo weer even terug en ben zo pissig op die kut talpa site

Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen… over Eric en Huub maar toen Amanda en Brian aan het neuken sloegen stond er de volgende ochtend op de site. Brian en Amanda hebben zich netjes gedragen en geen seks gehad.
Viel mij ook op meestal zijn ze redelijk scherp maar iets van cynisne kon ik hier ook niet in ontdekken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:33:26 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47271326
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Ik had niet verwacht dat alle Cossen vol zouden staan over vannacht, dus ik geef toe dat ik ongelijk had vanmorgen.
Ben blij dat het gezeik gestopt is.
En ik HAD je nog gewaarschuwd!
Maar het is goed hoor

Huub wijst Japio even op het feit dat hij nieteens weet hoe hij zijn vork vast moet houden,
Volgens Jaap is hij niet de enige die zo eet.
pi_47271338
die schrijvers bij talpa hebben ook hun voorkeur, de ene week naar huub, en de andere week weer brian
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47271378
Ze hebben het nu over het feest
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47271380
en eten lekker door
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')