Ze staat gewoon open voor positieve mensen en dat merk je aan d'r. Ik vind dat overigens wel maf, oefenen op stokjes. Een buurvrouw van mij heeft die cursus nagelstyliste ook gedaan en die moesten oefenen op nep nagels.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ook
Hij gaat rappen........quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian krijgt een psyocho aanval tijdens koken en kijkt erg uit naar Fouradi zo te horen.
oeps .. niet zo handig om zoiets tegen Natasia te zeggen. (Net zoiets als 'je hebt tot de zomer om af te vallen'). Nu weet Natasia dat ze onder dat minimum aantal aanslagen moet blijven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.![]()
HDNKK flipt hem echt op dit momentquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij gaat rappen........zingen is niet zijn ding..........
Oh .... nog even en hij gaat zijn rijmsels op rap zetten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij gaat rappen........zingen is niet zijn ding..........
Als hij net zo onsamenhangend en debiel rapt als dat hij praatquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:49 schreef ericahysterica het volgende:
vavanond rappen met marocboys en brain gaat iedereen dissen met een rap............hij kan niet zingen of gitaarspelen zou de goede man dan wel kunnen rappen........?
Ik heb haar niet op 1 aanslag kunnen betrappen...behalve een aanslag op de DELA uitvaart verzekeringquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oeps .. niet zo handig om zoiets tegen Natasia te zeggen. (Net zoiets als 'je hebt tot de zomer om af te vallen'). Nu weet Natasia dat ze onder dat minimum aantal aanslagen moet blijven.
En Brian dan maar denken dat ie de rap-battle gewonnen heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij net zo onsamenhangend en debiel rapt als dat hij praat
weten die gasten echt niets terug te rappen hoor...![]()
Ach, komt hij toch nog een keer ergens mee klaar...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Brian dan maar denken dat ie de rap-battle gewonnen heeft![]()
Die typevaardigheid wordt dus ook zo'n doel waar geen eind aan komt ..... zucht ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb haar niet op 1 aanslag kunnen betrappen...behalve een aanslag op de DELA uitvaart verzekering![]()
Maak je niet druk... Ofzo..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Day, wat betekent ...no spang???? dat is toch papiaments?
En ze heeft er nog 18............vorige week een lijst gemaakt....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Die typevaardigheid wordt dus ook zo'n doel waar geen eind aan komt ..... zucht ...
Jij doet me denken aan voetschimmel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub doen mij nu denken aan Geer en Goor.
Gezamenlijk lachen om hun eigen flauwe grapjes.
... leuk die bloemen ! ... zouden bij mij ook wel leuk staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Brodda's in crime
en die vind ik ook al zo geweldig .hahahahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien mist Brian zijn doucheputje nog wel het meest .... hij zal toch niet .....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
Weet niet wat brian er van gezegd heeft, maar als die het goed gekeurd heeft zou hij het dan ook doe?
Ik vond dat idee van Huub leuker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric en Huub in overleg over "hun" feestje...
Ze besluiten om een White Party te geven
Alles wit! En ze klinken de glazen.
Ja natuurlijk, hij likt nu al Hdnkk's kontje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
Jaap mag niet in de kamer komen van huub en Eric.
gisteren zei Jaap tegen brian dat hij er alke morgen wou gaan poepen.
Weet niet wat brian er van gezegd heeft, maar als die het goed gekeurd heeft zou hij het dan ook doe?
Het zal heus niet het laatste feest zijn dat ze geven, houd hoop!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond dat idee van Huub leuker.![]()
Het Berlijn van de jaren 20.![]()
Ach ja ze lachen ook vaak om zichzelf en dat is ook mooi. Jezelf niet al te serieus nemen. Er zijn er in het huis die dat nog moeten leren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Maar wel met zanglerares Judith tussen de gangen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Heathen het volgende:
Het gaat dus een plat feest worden..
Wat ik een ERG leuk idee vind...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met zanglerares Judith tussen de gangen.
leukkkkk!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric en Huub in overleg over "hun" feestje...
Ze besluiten om een White Party te geven
Alles wit! En ze klinken de glazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |